Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 18:36
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Jammer voor vijf (toch); wat denken jullie ervan?
Gaat 'ie volgend jaar bij Feyenoord trainen als van Marwijk naar Schalken gaat, of wat?
Oud 30-05-2003, 18:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hij is een Amsterdammer denk niet dat, dat echt lekker gaat bij Feyenoord

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij weggaat bij Nac zonder aanbiedingen van andere clubs op zak
Oud 30-05-2003, 18:46
superpoepdoosje
Alles kan, water kan, koffie kan.

Op Ajax zal 'ie nog een tijdje moeten wachten, volgend jaar misschien, als Koeman richting Spanje gaat.
Oud 30-05-2003, 18:50
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 30-05-2003 @ 19:46:

Op Ajax zal 'ie nog een tijdje moeten wachten, volgend jaar misschien, als Koeman richting Spanje gaat.

Wim Kan niet meer...
Oud 30-05-2003, 20:05
Verwijderd
tsja... jammer...

maar volgend jaat (TON SIXPACK) LOKHOFF!!!
EEN ECHTE NAC-cer ALS TRAINER... KAN HAAST NIET MOOIER
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 30-05-2003 @ 19:43:
Hij is een Amsterdammer denk niet dat, dat echt lekker gaat bij Feyenoord

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij weggaat bij Nac zonder aanbiedingen van andere clubs op zak
Ik ook niet eigenlijk. Misschien gaat ie alsnog Sparta redden, kan Chris Dekker weg. Sparta moet terug naar eredivisie!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:56
Verwijderd
jammer voor NAC. Was een goeie trainer.
Zullen vast ook nog een aantal spelers vertrekken, dus ik ben bang dat het helemaal niets wordt voor NAC volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:58
leon-v
leon-v is offline
v. Marwijk blijft... dus zal ten Cate gelukkig niet naar FEYENOORD KOMEN.... Laat m lekker naar 020 gaan
Oud 31-05-2003, 08:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 30-05-2003 @ 19:50:
Wim Kan niet meer...
.. pastoor kan, maar die mag niet.

Ontopic: er komt vast wel weer een nieuwe, daar kan ik me absoluut niet druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:46
Kez
Kez is offline
Ten Cate naar Schalke??? Heeft bij NAC een goeie naam opgebouwd, Schalke zoekt een Nederlandse trainer en Van Marwijk mag niet...
Het is nog maar afwachten hoe het gaat, Lokhoff wel een echte NAC-man, dus aan zijn inzet zal het niet liggen, bij Utrecht is het met de komst van Booy ook niet slechter gegaan bij Utrecht, maar het is wel een risico om een onervaren man aan het roer te zetten.
Oud 31-05-2003, 14:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer, is een goeie trainer. Hoop dat-ie naar een andere club in de Eredivisie gaat. Misschien Feyenoord, want ik denk toch dat Schalke Van Marwijk erg graag wil hebben. Of Ten Cate een echte trainer voor Feyenoord is, valt te betwijfelen.
Nu gaat Ton Lokhoff aan de slag bij NAC, een soort mister-NAC. Wat trainers betreft gaat NAC hetzelfde doen als Utrecht: ook jongens die jaren voor de club gespeeld hebben eerst assistent-trainer worden en dan hoofdtrainer. Lokhoff kent de club heel goed, das een positief punt, maar of het net zo'n goeie trainer als Ten Cate is, moeten we maar afw8en.
In ieder geval hoop ik dat Ten Cate in Nederland blijft.
Oud 31-05-2003, 15:57
Kale
Kale is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 30-05-2003 @ 19:36:
Jammer voor vijf (toch); wat denken jullie ervan?
Gaat 'ie volgend jaar bij Feyenoord trainen als van Marwijk naar Schalken gaat, of wat?
Henk komt er bij ons niet in!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:31
superpoepdoosje
Citaat:
Kale schreef op 31-05-2003 @ 16:57:
Henk komt er bij ons niet in!!!!!!
Ajoooow dan
Oud 02-06-2003, 17:46
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik heb liever ook dat van marwijk weg gaat,het is een goede trainer maar ik denk dat ie bij feyenoord is uitgewerkt,het is tijd voor hem om te gaan schalke is een mooie en denk ook de juiste club voor hem.over een opvolger tsja geen ten Cate,misschien peter Bosznee maar serieus als ik zou mogen kiezen zou het Gullit worden maar die heeft net getekend bij oranje dus dat is geen optie.
Oud 02-06-2003, 20:56
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Kez schreef op 31-05-2003 @ 12:46:
Ten Cate naar Schalke??? Heeft bij NAC een goeie naam opgebouwd, Schalke zoekt een Nederlandse trainer en Van
hoezo zoekt schalken een nederlandse trainer?

CIAO
Oud 02-06-2003, 21:08
japie
japie is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 30-05-2003 @ 19:46:
suiker kan, Wim Kon, pastoor kan (maar die mag niet en doet het stiekem toch).....en er kan nog meer, IJsselmeer, Markermeer, Zoetermeer.....
Oud 02-06-2003, 22:13
Kez
Kez is offline
Citaat:
City2000 schreef op 02-06-2003 @ 21:56:
hoezo zoekt schalken een nederlandse trainer?

CIAO
het gaat over voetbalclub Schalke en niet over tennisser Schalken

Maar Schalke schijnt na de succesen van Stevens en de mislukkingen van Wilmots en Neubarth opnieuw een Nederlander te willen, gewoon omdat Stevens het zo goed deed...
Oud 03-06-2003, 08:42
checko
checko is offline
Hmmm ook beenhakker weg.... vacature vrij voor een goede amsterdamse trainer...lijkt me inkoppertje...
combinatie tencate- koeman werkt beter dan van gaal-koeman....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:00
Kez
Kez is offline
Citaat:
checko schreef op 03-06-2003 @ 09:42:
Hmmm ook beenhakker weg.... vacature vrij voor een goede amsterdamse trainer...lijkt me inkoppertje...
combinatie tencate- koeman werkt beter dan van gaal-koeman....
Ten Cate gaat echt nog niet op de achtergrond werken, die blijft wel op het veld staan...
Oud 08-06-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Kez schreef op 03-06-2003 @ 12:00:
Ten Cate gaat echt nog niet op de achtergrond werken, die blijft wel op het veld staan...
idd. denk ut ook... en ondanks alle ontkenningen schijnen er toch al gesprekken te zijn geweest tussen HtC en Feyenerd
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:12
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ten Cate naar Feijenoord? Ik heb nog steeds last van het Arie Haan en Leo Beenhakker syndroom, alleen maar praatjes! Laat nu maar eens een clubman aan het roer komen bij Feijenoord.
Ten Cate zal ongetwijfeld zijn kwaliteiten hebben, dat heeft hij ook bewezen bij Sparta, Vitesse en NAC, maar ik denk dat maar een kleine groep in Rotterdam echt op hem zit te wachten. Liever mindere prestaties, dan prestaties met Ten Cate! De man heeft zich werkelijk nog nooit positief over Feijenoord uitgelaten, en dat zal dan het gezicht moeten worden voor de club?

Nee, Ten Cate is wat mij betreft niet welkom in de Kuip, we hebben al genoeg ‘broodvoetballers’ dus daar hoef ook nog niet eens een ‘broodtrainer’ bij te komen. Geef mij maar een Willem van Hanegem, die tenminste met tranen in z’n ogen praat over Ernst Happel. Of een Mario Been die zich gerust langs de lijn zich laat gaan en er even ‘kankerjood’ uitgooit. Dat zijn karakteristieken mensen die wel de weg naar de Kuip weten te vinden zonder route beschrijving. Die wel met een bonzend gevoel in hart luisteren naar ‘het lied van Feijenoord’.

Laat Henk z’n zakken maar lekker vullen in Saoedi-Arabië, maar niet in Rotterdam!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten