![]() |
||
Citaat:
Negeer mijn eerste post ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend doet het vaak zelf, omdat ik het gevoel heb dat hij beter weet/voelt of 't ie nu wel goed zit. Voel me wel meer op men gemak als hij t doet.
Maar als hij zijn erectie zou verliezen doordat hij zelf zn jasje aan moet trekken, is dat voor mij geen probleem em even om te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij is er handiger mee, ik ben ook bang om hem pijn te doen of om het condoom te scheuren. Maar ik kan het wel. Het eerste stukje is lastig, om hem over de eikelrand heen te krijgen. Daarna is het alleen nog maar een kwestie van afrollen. We deden het vaak samen.
|
Verwijderd
|
Ja, die keren dat we een condoom gebruiken (maar dat komt niet echt vaak voor) heeft hij ze omgedaan, dat is het handigste vind ik.
Toen waren we een keertje, meer voor de gein, in de handleiding aan het kijken, zei mijn vriendje ineens; ''hey dat zijn vrouwen handen op het plaatje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 |