Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En de werktijden; tja kies je toch voor als je in de horeca gaat werken; dat weet je van te voren! Vanavond weer werken van 21:00 tot sluit, he Loes ![]()
||
Citaat:
de lichamelijke inspanningen in vergelijking met je salaris is ![]() maar als je het lekker vindt verdienen, veel plezier!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal werk ik van 16.00-21.00 en dan verdien ik vaak ook minimaal 20 euro fooi dus dan schiet het wel op. |
![]() |
|
het is best zwaar werk, maar ook weer niet super zwaar.. er zijn ook tijden dat er niks te doen is en kun je gewoon ff lekker hangen en er zijn tijden dat je er ff flink tegenaan moet..
ik loop nu voornamelijk het terras met dit weer, en zo heel erg zwaar vind ik dat niet.. het is veel lopen en je moet een dienblad dragen, maar het scheelt dat ie nooit echt super vol staat ![]() Ik heb het nu in ieder geval nog erg naar mn zin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman Elle | 256 | 20-11-2009 22:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Muziek |
Nieuwe dEUS-single botulismf | 34 | 13-05-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
De Kantine |
de flauwste moppen !! Verwijderd | 155 | 04-04-2004 20:25 |