Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is het verschillen tussen een groene en een rode boom?
De ene is blauw en de andere wit, maar ze zijn beide paars.
||
Citaat:
||
Citaat:
"Wat is het verschil tussen een lamp?" "Als ie aan is geeft ie licht" Slaat echt nergens op, maar dat betekent niet dat het een flauwe mop is...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een belg heeft een zee-aquarium en hij denkt: "hoe kom in nou aan zoutwater?" Dus stapt ie in z'n autootje en rijdt naar scheveningen. Aan het strand staat een man te vissen en de Belg vraagt:
"Heeft u voor mij een emmertje zeewater?" De visser schept het emmertje vol en zegt: "Dat is dan een knaak" De belg betaalt en gaat weer terug. Thuis aangekomen giet hij het emmertje leeg in z'n aquarium en ziet dat het veel te weinig is. Dus rijdt hij weer terug naar Scheveningen. Als hij eindelijk aankomt is het al laagtij geworden. Hij loopt weer naar de visser en zegt: "U hebt al aardig wat emmertjes verkocht he?" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Herman Brood zit aan de bar van het Hilton, naast een onbekende breedgeschouderde man. Zwijgend nuttigen ze hun alcoholische versnaperingen, totdat de andere man ineens een Red Bull besteld, deze achterover slaat, de lift in gaat en richting dak vertrekt.
Een paar tellen later stort hij met een luide klap op de stoep neer. Tot Herman's verbazing krabbelt de man overeind en komt weer naast hem zitten aan de bar. Voordat Herman kan vragen hoe hij in hemelsnaam die val overleeft heeft, bestelt de man weer een Red Bull, slaat hem achterover en gaat weer de lift in. Herman loopt naar het raam toe en ziet de man weer neerstorten. Als de man weer aan de bar gaat zitten, vraagt Herman hoe dat toch allemaal kan. "Simpel", zegt de man "de reclame liegt niet, Red Bull geeft je vleugels, ik ben alleen nog het landen aan het oefenen". Herman is ondertussen dusdanig dronken dat het hem ook wel een leuk idee lijkt om te vliegen, dus hij bestelt een Red Bull, giet hem achterover, stapt de lift in en stort hartstikke dood neer op de stoep voor het Hilton. Hoofdschuddend zegt de barkeeper tegen de man aan de bar: "Superman, wat ben jij toch een lul als je bezopen bent!" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00h. in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens: "HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN" en gooit de telefoon terug op. De man vraagt: wie was dat zo vroeg Weet ik niet zegt de blondine, ``n of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was.!!!!!! of wat mag je niet zeggen? een dom blondje in een SMART |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoon: "Waarom gaven jullie elkaar eigenlijk een hand toen jullie trouwden, pa?"
Vader: "Dat is een traditie, jongen. Boksers doen het ook, voor ze aan de wedstrijd beginnen.'' ------------------------------------------------------------------------------------ Wist je dat er in alcohol vrouwelijke hormonen zitten? Als je er te veel van binnen krijgt ga je wartaal uitspreken, je bemoeit jezelf overal mee, en auto rijden kun je ook niet. ------------------------------------------------------------------------------------ Wat is het japanse woord voor condoom? Vangkwak. Het gaat er stijf in, komt er slap uit en er hangt een druppeltje aan? Een speculaasje in de koffie. Het is bruin, gewapend en het zit in het bos. Wat is het? Rambi. Het is groen en komt uit Duitsland? Spinazi. Wat is het toppunt van luiheid? Met een zwangere vrouw trouwen. Wat is het toppunt van verdraagzaamheid ? Een Kosovaar met een Servostuur. Welke straf staat er op bigamie? Twee schoonmoeders. Wat hoort er niet in het rijtje thuis: sojabonen, bruine bonen of een vibrator? Antwoord: de bruine bonen, de andere twee zijn vleesvervangende producten. Hoe heet de gulp van Clinton? De US open. |
![]() |
|
Verwijderd
|
relaties
![]() 6 weken : ik hou van u 6 maand : ja ja, ik zie u graag 6 jaar : moest ik u niet graag zien was ik al lang vertrokken 6 weken : Dag schat. 6 maand : Hallo, een leuke dag gehad ? 6 jaar : Hallo, is er post ? 6 weken : Schat, het is uw moeder aan de telefoon 6 maand : 't is voor u. 6 jaar : TELEFOON ! 6 weken : Je hebt geen leuke jeugd gehad. 6 maand : Uw ouders werken inderdaad op de zenuwen 6 jaar : 't Is te zien van wie je het hebt. 6 weken : Ik neem u mee naar Nepal 6 maand : Wil je echt naar zee gaan ? 6 jaar : We zitten hier toch goed ? 6 weken : Ik dacht zo dat een juweel je wel plezier zou doen. 6 maand : Een vaas is altijd handig 6 jaar : Hier is geld, koop maar wat je wil 6 weken : Welke film wil je graag zien ? 6 maand : Als we eens een 007-film gingen zien ? 6 jaar : Ik heb de nieuwe 007-film gezien, je zou hem ook eens moeten zien! 6 weken : Het kan geen kwaad, het maakt geen vlekken 6 maand : Let toch op ! 6 jaar : Kunde gij lomp zijn ! 6 weken : Ik ben niet helemaal akkoord 6 maand : Daar heb je ongelijk ! 6 jaar : Wat voor een belachelijke redenering is dat ! 6 weken : Mijn keukenprinces ! 6 maand : Wat is er te eten vandaag ? 6 jaar : Weeral spaghetti ! 6 weken : Wat wil je drinken ? 6 maand : Voor mij een Pisang. 6 jaar : Je bent de ijsblokjes vergeten ! 6 weken : Dat kleedje gaat je goed. 6 maand : Weer een nieuw kleed ? 6 jaar : Hoeveel kost dat nu weer ? 6 weken : Je moet je niet excuseren, het geeft niet. 6 maand : Kan je niet wat opletten ? 6 jaar : Godverdoemme ! |
![]() |
|
een huisarts helpt een vrouw bij de bevalling.
OP een gegeven moment is het kind er eindelijk uit... De arts pakt het kind en ramt het 2 maal tegen de muur aan, waarop de vrouw ontzettend begint te schreeuwen. Antwoord huisarts; GRAPJE, de baby was toch al dood! [/flauwheidmodus]
|
Een neger een mexicaan en een blanke lopen door Texas, ze vinden een lamp en fukz0rs, een geest. Ze krijgen alleen één wens,
de neger: Ik wens dat ik en al mijn broeders en zusters in harmonie in Afrika wonen. Je raad het al, poef, voor elkaar. de mexicaan: Idem, alleen dan in meghico. de blanke: .. dus.. alle negers zitten in afrika.. en alle mexicanen in mexico.. nou doe me dan maar een cola'tje. Boondog saints, goede film, gaan jullie die maar kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zinnen die je nooit meer wilt horen. #2 Verwijderd | 175 | 13-08-2008 02:10 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic #61 Wammus | 500 | 06-03-2006 22:57 | |
De Kantine |
Wat vind jij de slechtste/flauwste mop? BrunetJuh | 47 | 05-12-2005 16:23 | |
De Kantine |