Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, of dat ze dan vragen: 'Dus deze wordt het?'.
Nou, nee, eigenlijk die daar nog in het schap ligt, maar ik vond het gewoon leuk om deze mee naar de kassa te nemen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Als je bijvoorbeeld een kadootje geeft: "Dat had je toch niet hoeven doen?" (ok, geef maar weer mee dan) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo, gefeliciteerd. Ik heb geen kado meegebracht, want de vorige keer zei je dat ik dat niet had hoeven doen. Dus bij deze. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'ZOlang je onder dit dak woont, heb je je aan te passen.'
'Dat je dat zo doet, moet je zelf weten. Maar ik ben het er niet mee eens.' 'Voor deze ene keer!' 'Goh, de laatste keer dat ik je zag was je nog maar zo'n *Houdt hand op kniehoogte* hummeltje en nu ben je flinke meid geworden! *Ogen op decolleté gericht* Al bijna een dame!' Bij die laatste heb ik altijd de neiging om te roepen: 'Ja, ik weet dat mijn tieten dik zijn. Maar is het ook aan mijn gezicht te zien dat ik ouder ben geworden?' ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Als ik aan het zingen ben tijdens het kranten doen: "Goh je hebt er wel plezier in he?" Niet echt, maar ik doe mijn best om het dragelijk te maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |