Advertentie | |
|
![]() |
|
Een leven?
le·ven1 (het ~, ~s, ~s) complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood Aha, ik heb een leven. Maar ik zou me er niet druk om maken als ik het niet had, want dat kon ik dan niet meer. ![]()
|
uhm.... ik blijk geen leven te hebben want ik verveel me nu elke dag te pletter. En m'n vriend wordt daar pissed over het feit dat ik nix doe en geen vakantiewerk ga zoeken.
1 woord:lui.... Maar 't interesseert me geen reet, ik leef m'n eigen leven dacht ik zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Anders kom gezellig bij mijn clubje, genaamd 'Wanhopige vrouwen zonder leven'. ![]() |
![]() |
|
ik doe de dingen waar ik plezier in heb en 'k ben redelijk sociaal geloof ik, dus ik vind van wel
![]() hoe anderen daarover denken? geen idee, boeit me ook niet ![]()
||
Citaat:
Dat neemt niet weg dat dit neukende taalgebruik van jou duid op een frustratie, een probleem, misschien een verlate neukende pubertijd? Laat me het weten als je een keer een conversatie op laag niveau met me wilt schreeuwen, ik heb er neukend veel zin in.
||
Citaat:
![]()
|
Nee hoor, ik denk nooit zo ontzettend na bij wat ik doe
En achteraf ga ik ook nooit meer na of het wel goed was wat ik gedaan heb Of mijn leven dus zo goed/leuk is dat ik een leven heb, daar maak ik me niet zo'n zorgen om zolang maar kan lachen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad. Lyouknow | 29 | 17-04-2010 13:54 | |
De Kantine |
Ben je snel ongerust/bang? Missy | 60 | 19-12-2007 19:05 | |
Drugs & Alcohol |
Zorgen maken over anderen Verwijderd | 39 | 02-02-2007 09:21 | |
Liefde & Relatie |
nieuw werk fieldgar | 24 | 13-09-2006 15:48 | |
Seksualiteit |
Tongzoenfobie Dminor | 28 | 18-07-2002 21:51 |