Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook gezien ja. en met die babysitters en met die vriend van m.. die ie in de maling nam.. maakte iemand zn auto met de grond gelijk en hij zei niets ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de een of andere manier heb ik nou al iets van 4 keer die aflevering met Justin Timberlake gezien en verder geen enkele..
Ohja, nog een met Britney Spears.. Maar ik vind het wel een leuk programma, hoop alleen eens niet telkens dezelfde afleveringen te zien ![]() Ik vind Ashton trouwens niet zo geweldig cute, maar ik zal wel weer raar zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ashton is geweldig. *zwijmel*
En het programma is wel koel. Ook met Jessica Alba gezien, met Jessica Simpson zag ik gisteren, Kelly Osbourne met Justin Timberlake gezien.. Ik vind vooral dat kleine jongetje dat telkens op de rode loper staat en de meest stompzinnige vragen stelt erg grappig. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Naja, vanavond iig weer. ![]() |
![]() |
|
Ik vond die ene met Justing Timberlake echt super
![]() ![]() ![]() De aflevering met de personal assistent van Ashton vond ik iets minder, maar goed ![]() ![]() Gaaf programma in ieder geval ![]()
||
Citaat:
Punk'd is ook leuk, maar ik vergeet het ook bijna altijd te kijken.
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Punk adoratietopic! :D Crocodi1e | 10 | 28-04-2012 17:13 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Afleveringen Punk'd! levi's | 20 | 05-06-2004 16:29 | |
Films, TV & Radio |
That 70's Show spookylisa | 125 | 12-10-2003 21:28 | |
Muziek |
Een total punk Radio voor de liefhebbers Mokkol | 7 | 30-12-2002 19:42 | |
Muziek |
Potshot (ska punk) Visceral | 29 | 14-07-2002 14:59 |