![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk zit het in je huid! En aftersun helpt altijd wel, hier wel iig..
||
Citaat:
vel 0.1 huid ![]() Die velletjes die eraf gaan zijn ook je huid... En ja dan ben je ook je bruine kleur kwijt..
||
Citaat:
![]() (naja, dat rode trekt wel weg straks en dan ben ik dus bruin) Maar dan moet ik dus niet gaan vervellen. Mja. Ik probeer die komkommerschijfjes wel even, en morgen dan die calendulazooi halen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja ik doe dr meestal niks aan
ik ben het type neit insmeren, dus dan verbrand ook echt alles.. zo erg dat ik nie tmeer normaal kan lopen.. dan helpt bewegen ooknog wel een boel bij mij. maar bij een rug gaat dat een beetje moeilijk ik smeer er ookwel eens aftersun op, maar dat is meer ter verkoeling dan dat het echt helpt volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ach.. van de pijn wordt je hard ![]() hmz.. ik had trouwens afgelopen zondag alles nog super erg verbrand.. ik was er te lui voor wat aan te doen, was vandaag ook wel weer over (de pijn dan... kleur niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel mensen vergeten dat er echt wel meer gevaar bij komt kijken als je je elke dag laat verbranden zonder je in te smeren. Te lang in de zon zitten is gewoon niet gezond. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Frans 2 Frankrijk | 234 | 16-06-2005 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |