Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 18:21
Some
Some is offline
Hoiii ik ga binnenkort met aantal vrienden een week op vakantie (gewoon center parcs) maar ze weet dat ze me niet in de gaten ken houden en ze heb liever niet dat ik drink. Dat verbied ze natuurlijk ook niet maar ze is bang dat ik dan dronken wordt en misschien gekke dingen gaat doen. En ze vertelde ook redenen als "ik was dronken ik wist niet wat ik deed" accepteerd ze niet vertelde ze erbij. (logisch vind ik)

Maar dit vind ik wel leuk!!
Ben ik nu gek?? haha

IK bedoel ik vind het leuk dat ze daaraan denkt, dan weet ik dat ze van me houdt en ik wil gewoon bewijzen dat ik niet dronken word en vreemd gaat met een ander. Ondanks ze dit niet te weten kan komen...

Ben ik nu apart ofzo of is dat heel normaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 18:24
Thomas
Thomas is offline
Volgens mij is dat wel een beetje apart.

Je moet uiteraard wel gewoon drinken en je vriendin moet je maar vertrouwen. Jij vind het nu leuk dat ze aan je denkt en dat ze je dit wil verbieden? Ik zie er niet veel leuks aan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:25
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik vind dat jij een 'apart' gevoel voor humor hebt... Wat is er nou weer leuk aan
Oud 05-06-2003, 18:57
Some
Some is offline
ben ook wel apart.....

leuk is anders maar gewoon het gevoel geven dat ik niet met een ander meisje gaat zoenen ofzo... ook al zou ik wat drinken. Dat ik toch kan zeggen van ik ben niet vreemd gegaan ofzo (mocht zei dat ooit doen)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:24
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
1.Kdenk wel dat je meisje veel om je geef, want ze is mss echt bang om je kwijt te raken

2. Of ze vertrouwd je niet...

Dus het kan positief zijn, of negatief...
Oud 05-06-2003, 20:31
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Jah heb overlaatst eigenlijk ook zo'n reactie gehoord van iemand, z'n vriendin was wat jaloers, maar hij vond het tof omdat hij zo nog wist of zij nog van em hield... Beetje dezelfde situatie, vind het eigenlijk nog zo gek niet alleen klinkt het net alsof jullie niet veel vertrouwen hebben in elkaar. En jah wat het drinken betreft als jij zeker weet dat je haar niet zal bedriegen mag je toch wel wat drinken en dan vind ik toch ook wel weer dat ze wat meer vertrouwen in je mag hebben.

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:32
Fly-girl
Fly-girl is offline
tsja ik denk dat het wel leuk is om te weten dat ze idd wel wil dat je niet met iemand anders gaat en je duz leuk vindt.
Oud 05-06-2003, 20:32
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Some schreef op 05-06-2003 @ 19:57:
ben ook wel apart.....

leuk is anders maar gewoon het gevoel geven dat ik niet met een ander meisje gaat zoenen ofzo... ook al zou ik wat drinken. Dat ik toch kan zeggen van ik ben niet vreemd gegaan ofzo (mocht zei dat ooit doen)
Je gaat toch ook niet vreemd, mag ik hopen. Jouw vriendin zal je wel vertrouwen, maar ze wilde het gewoon zeggen dat ze liever niet heeft dat je veel drinkt, omdat je dan misschien vreemd zou kunnen gaan.

Beetje vreemd, m.i.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:35
Verwijderd
hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:37
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 05-06-2003 @ 21:35:
hoe oud ben je?
Dat doet er volgens mij niet echt toe.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:53
Pletterprater
Pletterprater is offline
Op zich zit er wel een zekere logica in, ware het niet dat de opgestelde eisen en zorgen die ze maakt een deel in de vorm van wantrouwen naar voren komen.

Overigens kan dit wantrouwen ook zijn veroorzaakt door vorige vriendjes van haar (weet niet of ze exen heeft), gebeurtenissen in haar nabije omgeving (vriendinnen waarbij een vriend op die manier vreemd is gegaan), of gewoon verhalen (Talkmode:"Weet je, heb gehoord dat die en die het heeft gedaan met die en die... ja, na wat stappen enzo zat met elkaar, klopt ja")... oftewel, de wantrouwen hoeft niet perse van hem afkomstig te komen. (valt haar dus wel te vergeven)

1 ding betekend het in ieder geval inderdaad wel... ze wilt je niet kwijt, of ze is gewoon hebberig en wilt je niet in het bed zien belanden van een andere meid (of als je heeeeeeeel dronken bent een andere jongen... grapje)

Hmmm... maar mijn vriendin zal me op een dergelijke manier altijd wel kunnen vertrouwen... hoeveel bier er ook is, hoeveel andere alcoholische drank er ook is, ik word toch nooit dronken en zal altijd bij mijn positieven blijven... tja... ik drink nu eenmaal niet
Oud 05-06-2003, 21:02
Some
Some is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-06-2003 @ 21:32:
Je gaat toch ook niet vreemd, mag ik hopen. Jouw vriendin zal je wel vertrouwen, maar ze wilde het gewoon zeggen dat ze liever niet heeft dat je veel drinkt, omdat je dan misschien vreemd zou kunnen gaan.
ja idd..... vind ik wel leuk dat ze dat dan denkt want dat gebeurd heus niet en dat zal ik waar maken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:04
Some
Some is offline
pletterprater, ze heeft een ex gehad die dronk veel en wist niet wat die deed dat hij keer naar hoeren is geweest enz.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:05
Menahem
Menahem is offline
Je was toevallig niet dronken toen je dit typte?

Tering zeg, leer schrijven/typen
Oud 05-06-2003, 21:07
Vevay
Of ze heeft geen vertrouwen in je, of ze houdt van je.

Maar; leuk?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:10
Eurynome
Eurynome is offline
Ze is gewoon bezorgd om je
da's een teken van liefde
dus tis waarschijnlijk daarom dat je het leuk vindt!
Ik vind het helemaal niet apart.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:20
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Some schreef op 05-06-2003 @ 22:04:
pletterprater, ze heeft een ex gehad die dronk veel en wist niet wat die deed dat hij keer naar hoeren is geweest enz.
Dan zal dat inderdaad de reden zijn van het wantrouwen

En euhm... hoelang duurt jullie relatie al voort? (bedoel... je moet niet denken dat haar liefde minder wordt, als ze je juist begint te vertrouwen na verloop van tijd... ze zal nu vooral wantrouwen hebben vanwege die ex nog... ze is bang... troost haar in ieder geval door te zeggen, dat je je kunt beheersen, altijd... of iets dergelijks )
Oud 05-06-2003, 21:45
Verwijderd
UHm, ik zal mischien de enige zijn die de logica een beetje snapt.. maar ik weet dat mijn vriend gigantisch jaloers kan zijn... het was voor we wat kregen alsik op een date ging ofzo, en nu is hij soms nog een beetje wantrouwig over de intenties van sommige jongens en maakt daar wel es geintjes over zo van "j emoet die kleren maar weer terugbrengen je ziet dr veel te mooi uit en je bent van mij.. en niet van iemand anders" en mjah
Ik vind dat leuk om te horen, ik vond het grappig om te horen dat mn vrend stinkjaloers was op mn beste vriend,,, i dunno,,, het bevestigd denk ik dat hij mij wil en niemand anders en dat is altij dleuk om te horen. I dunno.
Maar euhm 'some' je klinkt ene beetje vaag en verward, maar mjah stel je vriendin wel gerust heh en euhm... je moet het niet te leuk vinden want dan hefet zij ook weer zoiets van.. goh hij wil me jaloers hebben ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
tuurlijk is dat 'leuk'
t bewijst dat ze gek op je is en dat ze bang is dat je gekke dingen gaat doen.. ze houdt dus van je!

zo denk ik zelf ook: ben doodsbang dat mn vriend als die met vrienden op vakantie gaat naar turkye elke avond een grietje scoort...dat bewijst tog dat ik gek op m ben?

en m niet 100 % vertrouw blijkbaar...maar ik ga t proberen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten