Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op zich zit er wel een zekere logica in, ware het niet dat de opgestelde eisen en zorgen die ze maakt een deel in de vorm van wantrouwen naar voren komen.
Overigens kan dit wantrouwen ook zijn veroorzaakt door vorige vriendjes van haar (weet niet of ze exen heeft), gebeurtenissen in haar nabije omgeving (vriendinnen waarbij een vriend op die manier vreemd is gegaan), of gewoon verhalen (Talkmode:"Weet je, heb gehoord dat die en die het heeft gedaan met die en die... ja, na wat stappen enzo zat met elkaar, klopt ja")... oftewel, de wantrouwen hoeft niet perse van hem afkomstig te komen. (valt haar dus wel te vergeven) 1 ding betekend het in ieder geval inderdaad wel... ze wilt je niet kwijt, of ze is gewoon hebberig en wilt je niet in het bed zien belanden van een andere meid (of als je heeeeeeeel dronken bent een andere jongen... grapje) Hmmm... maar mijn vriendin zal me op een dergelijke manier altijd wel kunnen vertrouwen... hoeveel bier er ook is, hoeveel andere alcoholische drank er ook is, ik word toch nooit dronken en zal altijd bij mijn positieven blijven... tja... ik drink nu eenmaal niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En euhm... hoelang duurt jullie relatie al voort? (bedoel... je moet niet denken dat haar liefde minder wordt, als ze je juist begint te vertrouwen na verloop van tijd... ze zal nu vooral wantrouwen hebben vanwege die ex nog... ze is bang... troost haar in ieder geval door te zeggen, dat je je kunt beheersen, altijd... of iets dergelijks ![]()
|
Verwijderd
|
UHm, ik zal mischien de enige zijn die de logica een beetje snapt.. maar ik weet dat mijn vriend gigantisch jaloers kan zijn... het was voor we wat kregen alsik op een date ging ofzo, en nu is hij soms nog een beetje wantrouwig over de intenties van sommige jongens en maakt daar wel es geintjes over zo van "j emoet die kleren maar weer terugbrengen je ziet dr veel te mooi uit en je bent van mij.. en niet van iemand anders" en mjah
![]() Ik vind dat leuk om te horen, ik vond het grappig om te horen dat mn vrend stinkjaloers was op mn beste vriend,,, i dunno,,, het bevestigd denk ik dat hij mij wil en niemand anders en dat is altij dleuk om te horen. I dunno. Maar euhm 'some' je klinkt ene beetje vaag en verward, maar mjah stel je vriendin wel gerust heh ![]() ![]() |
![]() |
|
tuurlijk is dat 'leuk'
t bewijst dat ze gek op je is en dat ze bang is dat je gekke dingen gaat doen.. ze houdt dus van je! zo denk ik zelf ook: ben doodsbang dat mn vriend als die met vrienden op vakantie gaat naar turkye elke avond een grietje scoort...dat bewijst tog dat ik gek op m ben? en m niet 100 % vertrouw blijkbaar...maar ik ga t proberen!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik kan de bomen niet meer zien door het bos.. Dafuq | 1 | 26-11-2012 01:10 | |
Films, TV & Radio |
Wat vind jij van Talpa? roysprby | 281 | 21-10-2005 22:23 | |