Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 20:00
thisisfun
thisisfun is offline
k fantaseer vaak over sex met mijn buurvrouw kweet zeker dat zei dit ook wil alleen hoe kom ik bij haar met een goede reden en hoe kan ik dan beginnen want ik ga niks proberen van haar in 1x te pakken ofzo wie weet hoe ik dit aanpak
Oud 30-05-2003, 20:02
poesiefox
poesiefox is offline
Misschien als je straks van de basisschool af bent?
Oud 30-05-2003, 20:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Of als je teelballen ingedaald zijn, nog beter.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 20:09
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ksnap echt niet hoe iemand punten (en in mindere mate komma's) kan vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 20:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
thisisfun schreef op 30-05-2003 @ 21:00:
Ik fantaseer vaak over sex met mijn buurvrouw. Ik weet zeker dat zij dit ook wil. Alleen, hoe kom ik bij haar met een goede reden en hoe kan ik dan beginnen? Want ik ga niks proberen van haar in 1x te pakken of zo. Wie weet hoe ik dit aanpak?
*Ik heb even je tekst aangepast, zodat deze makkelijker leesbaar is*
Allereerst een paar vragen:
-Waarom weet je zo zeker dat zij dat ook wil? Je hoopt in je fantasieën misschien dat dat zo is, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het in werkelijkheid ook zo is.
-Hoe oud ben jij en hoe oud is je buurvrouw? Dit is voor het fantaseren over haar niet zo van belang, maar het zou kunnen dat ze er zelf niets voor voelt als het leeftijdsverschil tussen jullie te groot is.
-Heeft je buurvrouw een echtgenoot of vriend? In dat geval kan ik je alleen maar adviseren om het bij fantaseren over haar te laten, en daar in ieder geval zoveel mogelijk van te genieten.
Dan nu je vraag: hoe kom je bij haar met een goede reden en hoe kun je dan beginnen? Aangenomen dat ze alleen woont en het leeftijdsverschil tussen jullie niet al te groot is, lijkt het me gewoon het beste om elkaar in het begin nader te leren kennen om zo met elkaars aanwezigheid vertrouwd te raken, en pas na verloop van tijd, als jullie er allebei aan toe zijn, sex met elkaar te hebben.
Oud 30-05-2003, 20:40
Evito
Evito is offline
Nou, als het rode lampje boven haar deur brandt, vraag je 25 euro aan je vader, dan geef je je vader meteen 13 euro terug, en je buurvrouw 12 euro, en dan ga je naar binnen!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:27
Knoop
Knoop is offline
je kan ook gwoon wachten tot je uit de buggy ben en kan lopen en dan naar dr toegaan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:34
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
'k weet niet waarom, maar ik heb ook zin om flauw te reageren.

GA VRAGEN OF JE EEN KOPJE SUIKER MAG LENEN, DIT DOE JE GEKLEED IN ALLEEN JE BADJAS.........
Oud 31-05-2003, 15:18
italianboy
italianboy is offline
gewoon subtiel inbreken, naast haar gaan liggen als zxe slaapt; je hande onder de dekens richting haar zone en kijken hoe ze reageert

Werkt bij mijn buurvrouw perfect
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:48
Evito
Evito is offline
Citaat:
italianboy schreef op 31-05-2003 @ 16:18:
gewoon subtiel inbreken, naast haar gaan liggen als zxe slaapt; je hande onder de dekens richting haar zone en kijken hoe ze reageert

Werkt bij mijn buurvrouw perfect
Maar jouw buurvrouw is ook een oude, dikke vrouw van 76
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:02
Gael
Gael is offline
Ahum... om eerlijk te zijn denk ik dat dit ventje deze topic speciaal heeft geplaatst om jullie reacties te zien en erom te lachen.

Wil je mijn reactie? Hehe.. Volgens mij vind je buurvrouw je gewoon een schattig klein kindje en maak jij er meer van dan het is.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:21
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Er zijn dan, als je goed leest nog niet al te veel serieuze reacties geplaatst. En lachu is ook gezond.
Oud 01-06-2003, 08:43
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Gael schreef op 01-06-2003 @ 01:02:
Ahum... om eerlijk te zijn denk ik dat dit ventje deze topic speciaal heeft geplaatst om jullie reacties te zien en erom te lachen.

Wil je mijn reactie? Hehe.. Volgens mij vind je buurvrouw je gewoon een schattig klein kindje en maak jij er meer van dan het is.
nee toch, zijn er dan zulke mensen op serieuse fora als deze

weer een illussie armer
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:29
checko
checko is offline
je buurvrouw ??????????????????????? kom op zeg!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:06
sopsgloss
sopsgloss is offline
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........................... oke jonges genoeg gelachen ------> dit is echt TE triest
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:10
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
ZIEK

Regels voor berichten