Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 10:42
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik heb nu sinds een week weer een relatie, en het voelt echt goed.Maar het probleem is, dat het bij mij altijd een soort sleur wordt en dan heb ik er geen zin meer in. Omdat ik deze jongen wel erg leuk vind, ben ik bang dat het weer gebeurd, maar ik wil hem niet kwijt! Hoe kan ik ervoor zorgen dat het deze keer wel wat langer gaat duren? Ik zie hem trouwens 2/3 keer in de week.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 13:25
sunnevot
sunnevot is offline
Ja, idd veel leuke dingen gaan doen, en niet de hele tijd bij elkaar thuis op de kamer zitten.

Voorbeelden: pretpark, strand, bos-/parkwandeling, dierentuin, bios, cafe...

En elkaar niet te vaak zien, zodat je ook dingen voor jezelf houdt. Tijd over houden voor andere vrienden en vriendinnen. Maar aangezien jullie elkaar 3 keer per week zien lijkt me dat dat wel goed zitten.

Succes ermee.

-XXX-
Oud 27-04-2002, 15:23
apart persoontje
apart persoontje is offline
Opzich denk ik niet dat het alleen maar met leuke dingen te doen heeft, het kan toch ook gewoon zijn dat je die jongens gewoon niet interessant genoeg vond! Je hoeft echt niet constant bezig gehouden te worden hoor....
Oud 27-04-2002, 15:28
sunnevot
sunnevot is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Opzich denk ik niet dat het alleen maar met leuke dingen te doen heeft, het kan toch ook gewoon zijn dat je die jongens gewoon niet interessant genoeg vond! Je hoeft echt niet constant bezig gehouden te worden hoor....
Nee, natuurlijk hoef je niet alleen maar leuke dingen te doen, dat ben ik met je eens. Gewoon samen op bed liggen en praten met elkaar is vaak nog fijner zelfs. Maar als die sleur komt, als alles zo gewoon wordt, dan kun je wat vaker leuke dingen gaan doen, er samen op uit. Ik denk dat dan misschien wel kan helpen.
Oud 27-04-2002, 16:38
sunflouwer
sunflouwer is offline
niet altijd meteen naar jou/zijn kamer gaan, eerst ff beneden zitten en met familie kletsen ofzow. Je hoeft ook niet atlijd dingen samen te doen. EN leuke dingen als zwembad bios naar andere stad gaan enzow zijn heel leuk...
Ik heb nu bijna half jaar met mijn vriend en was ook bang dat het sleur zou worden, maar dat is helemaal niet zo. Komt denk ik ook omdat ik heel goed met zijn fam kan opschieten , en hij met mijne.

love carina
Reageren

Regels voor berichten