Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 17:57
Phileine
Phileine is offline
Heerlijk. Ga je je tanden poetsen, ligt er in de wasbak nog braaksel van drie weken geleden, net voor je vertrok naar je ouders. Niet dat iemand dat even opruimt. En tot overmaat van ramp "gebruikt" iemand net de wc ernaast, waarvan het bovenste schotje tussen wasbak/toilet ontbreekt. Ge-wel-dig.

De volgende keer vraag ik mijn buurman of hij tenminste zo lief wil zijn uit zijn raam te kotsen.
Oud 05-06-2003, 17:59
Quiana
Quiana is offline
Gatverdamme.

Gelukkig hebben wij een cleanfreak in huis..
(nouja.. kan ook wel vervelend zijn )
Oud 05-06-2003, 18:00
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik woon niet in een studentenhuis dus daar heb ik geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:51
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-06-2003 @ 19:00:
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:54
the tourist
the tourist is offline
Gelukkig niet, er woont hier maar 1 ander persoon
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:58
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-06-2003 @ 19:00:
Oud 05-06-2003, 19:19
Miracle
Miracle is offline
M'n broer houdt 'z'n' wc niet echt schoon... nogal ranzig soms.. en dan besluit m'n moeder hopeloos hem toch maar schoon te maken, ondanks dat hij het hoort te doen.
Maar ik ga daar nooit naar de wc, dus heb er geen last van
Oud 05-06-2003, 19:24
marieke_temp
marieke_temp is offline
nou dat valt eigenlijk wel mee, ik ben dan wel de 'schoonste' maar mijn huisgenootjes zijn niet zo smerig als die van jou, gelukkig maar...
wel staat hier elke maandag een weekendafwas op mij te wachten, maar dat ik zo stom ben die ook nog regelmatig te gaan doen is mijn eigen schuld
Oud 05-06-2003, 22:15
BBEM
BBEM is offline
ik ben de vunzigste
Oud 05-06-2003, 22:20
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Mooi vooruitzicht, ik ga volgend jaar in een studentenhuis wonen
Oud 05-06-2003, 23:35
PV
PV is offline
zo erg als bij jou is t niet.. maar dr ligt vaak genoeg genoeg rommel waar ik me aan kan ergeren :/ of dat ik de enige ben die oud papier en glas wegbrengt enzo..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:41
poesiefox
poesiefox is offline
Leg allemaal een paar euro's neer en huur een werkster voor in ieder geval de badkamer en de WC en misschien wat keuken werk. Als je er een zo gek krijgt...

En anders een rooster met schoonmaakbeurten. Iedereen heeft een week dienst, en na die week MOET het schoon zijn.
Oud 06-06-2003, 10:04
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-06-2003 @ 00:41:
Leg allemaal een paar euro's neer en huur een werkster voor in ieder geval de badkamer en de WC en misschien wat keuken werk. Als je er een zo gek krijgt...

En anders een rooster met schoonmaakbeurten. Iedereen heeft een week dienst, en na die week MOET het schoon zijn.
Al eens in de krant gekeken bij de kleintjes? Allemaal werksters gevraagd, nauwelijks aangeboden.
Dat laatste is er al, maar niemand houdt zich eraan. Ik ben de nieuwste, dus ik heb geen zin om nu al op iedereen te gaat zitten vitten. Neus dichtknijpen en zelf opruimen.

(De keuken is ook al verschrikkelijk vies.)
Oud 06-06-2003, 10:10
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Gelukkig woon ik sinds 1,5 jaar in een zelfstandige woning. Daarvoor heb ik ergens gewoond waar ik de keuken/douche/wc met 1 persoon moest delen. Heb in 1 jaar tijd 3 verschillende huisgenoten gehad, en alledrie vonden ze schoonmaken niet nodig... Oftewel als ik een schone douche/toilet wilde hebben moest ik het zelf maar schoonmaken. Blij dat ik daar weg ben! Bah, wat zijn sommige mensen toch vies!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:49
Dminor
Dminor is offline
Ja. Maar minder erg, dat wel.
Oud 06-06-2003, 20:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gatver nee zo'n erge huisgenoten heb ik niet, mijn moeder is een heel proper mens (en mijn zusje en mijn pa trouwens ook), die zorgt wel dat alles netjes blijft in huis, zij kan er zelfs niet tegen als er 3 broodkruimeltjes op de grond liggen dan veegt ze dat meteen op.
Oud 06-06-2003, 21:25
damaetas
damaetas is offline
bij ons blijven de goorheden beperkt tot hun eigen kamer: 1 ervan heeft zn kamer al 3 jaar niet gekuist, 1 heeft al een paar weken zn baardhaar niet uit zn lavabo weggehaald en JUK!
enzovoort

voor de gemeenschappelijke ruimten komt hier om de 2 weken een poetsvrouw.
Oud 06-06-2003, 21:28
gizmo
gizmo is offline
Woon nu nog thuis maar komend jaar ga ik studeren.
Zit samen met een vriendin boven een winkel en weet zeker dat het niet vies zal worden.. ze is nu eenmaal een opruimfreak
Oud 07-06-2003, 16:25
battlestar
battlestar is offline
1 huisgenoot vindt het leuk om de badkamer te poetsen dus die is vrijwel altijd schoon
de keuken is een ander verhaal maar nog steeds netjes in vergelijking met studentenhuizen van een paar vriendinnen.. ik ben wel meestal degene die het langste de afwas laat staan enzo, maar 't is nie zo dat ik 'm laat staan tot 'ie vanzelf in het afwasbakje loopt..

neh, ik woon wel in een netjes huis
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mn broertje smeert altijd gel aan de kraan (dus als je de kraan aandraait zit gelijk je hele hand eronder)
ook smeert ie altijd heel de wasbak onder de tandpasta.
Mn moeder zorgt er altijd voor dat de meest gruwelijke dingen in het afvoerputje van de wasbak in de keuken liggen (dingen waarvan ik niet wil weten wat het is)
Oud 07-06-2003, 20:58
Isa
Isa is offline
JA! Mijn gore zus raakt altijd haar vieze wijnvlek op haar buik aan.
En ze wast nooit haar handen op de juiste tijdstippen. na de plee niet, ofschoon ze gepoept of geplast heeft.
ze smeeert haar haren overal aan in de doche, ze pist nog in een pot 's nachts die ze in de douche leeggooit, ze pist volgens eigen zeggen nog steeds in de douche, en toen ik weigerde af te wassen omdat zij toch weer alles vies maakte met haar afdroogdoek omdat haar handen weer eens vies waren weigerde ze handen te wassen pertinent, deed ze ook toen ik aan het gourmetten aan het maken was;ze wilde per se gehaktballen mee rollen, na 10 keer vragen handen wassen pakte ze gewoon het gehakt dat gore stinkwijf, en vaak doen mijn ouders nog aan haar kant staan ook ook al vinden ze het zelf ook vaak vies wat ze doen.

Pa:wast zijn kont na poepen, droogt het met de gewone handdoek, die ik dus nooit gebruikt. wast ook zijn handen niet na plassen, hoewel ik daar als het goed is een afspraak over heb gemaakt maar ik weet niet of hij zich eraan houd.

HELP ME ALSJEBLIEFT
Ik kan deze onreinheid niet aan, ik moet iedere dag bijna kotsen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:37
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
LEVE HET STUDENTENLEVEN!!

nou ik woon in een grote flat en we hebben gelukkig schoonmakers. Nou en die zijn echt super. Er zit allemaal schimmel enzo tegen het plaffont van de algemene ruimtes (tenminste denk dat dat het is) Maar er zijn ook voordelen zo worden de WC's 2X per week schoongemaakt anders is heel de pot bruin omdat m'n ganggenoten nooit de wc schoonmaken als ze geweest zijn . De kookplaat word regelmatig schoongemaakt anders zouden we zeker niet meer kunnen koken.
Helaas halen ze niet het vuil weg waardoor het nogal es wil voorkomen dat er afval van anderhalve week in de keuken staat (daar woon ik tegenover) en dat afval gaat onwijs stinken

enzovoort

Maar goed, ik ben blij met wat ik heb, het kan allemaal veel erger.
STUDENT ZIJN IS COOL
Oud 08-06-2003, 13:13
Tom
Tom is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 08-06-2003 @ 11:37:
LEVE HET STUDENTENLEVEN!!

nou ik woon in een grote flat en we hebben gelukkig schoonmakers. Nou en die zijn echt super. Er zit allemaal schimmel enzo tegen het plaffont van de algemene ruimtes (tenminste denk dat dat het is) Maar er zijn ook voordelen zo worden de WC's 2X per week schoongemaakt anders is heel de pot bruin omdat m'n ganggenoten nooit de wc schoonmaken als ze geweest zijn . De kookplaat word regelmatig schoongemaakt anders zouden we zeker niet meer kunnen koken.
Helaas halen ze niet het vuil weg waardoor het nogal es wil voorkomen dat er afval van anderhalve week in de keuken staat (daar woon ik tegenover) en dat afval gaat onwijs stinken

enzovoort

Maar goed, ik ben blij met wat ik heb, het kan allemaal veel erger.
STUDENT ZIJN IS COOL
blij om te horen dat diezelfde mensen later een baan hebben als manager ofzo.
(NOT)
Oud 08-06-2003, 16:01
Verwijderd
kheb 4 huisgenoten, maar die zijn allemaal erg aardig
we hebben schoonmaakrooster waar iedereen zich goed aanhoudt dus mjah en we krijgen 12 juni een nieuwe keuken (leve de woningbouwvereniging) dus dat is wel kewl....badkamer is sinds kort weer helemaal in orde, omdat het ventilatiesysteem door de woningbouw (!!) is vervangen......en de tuin wordt zelfs gemaaid haha.....ik woon prima woei

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten