Advertentie | |
|
![]() |
|
nou dat valt eigenlijk wel mee, ik ben dan wel de 'schoonste' maar mijn huisgenootjes zijn niet zo smerig als die van jou, gelukkig maar...
wel staat hier elke maandag een weekendafwas op mij te wachten, maar dat ik zo stom ben die ook nog regelmatig te gaan doen is mijn eigen schuld
|
![]() |
Leg allemaal een paar euro's neer en huur een werkster voor in ieder geval de badkamer en de WC en misschien wat keuken werk. Als je er een zo gek krijgt...
En anders een rooster met schoonmaakbeurten. Iedereen heeft een week dienst, en na die week MOET het schoon zijn.
||
Citaat:
Dat laatste is er al, maar niemand houdt zich eraan. Ik ben de nieuwste, dus ik heb geen zin om nu al op iedereen te gaat zitten vitten. Neus dichtknijpen en zelf opruimen. (De keuken is ook al verschrikkelijk vies.)
|
![]() |
Gelukkig woon ik sinds 1,5 jaar in een zelfstandige woning. Daarvoor heb ik ergens gewoond waar ik de keuken/douche/wc met 1 persoon moest delen. Heb in 1 jaar tijd 3 verschillende huisgenoten gehad, en alledrie vonden ze schoonmaken niet nodig... Oftewel als ik een schone douche/toilet wilde hebben moest ik het zelf maar schoonmaken. Blij dat ik daar weg ben! Bah, wat zijn sommige mensen toch vies!
|
![]() |
|
Gatver
![]() ![]()
|
bij ons blijven de goorheden beperkt tot hun eigen kamer: 1 ervan heeft zn kamer al 3 jaar niet gekuist, 1 heeft al een paar weken zn baardhaar niet uit zn lavabo weggehaald en JUK!
enzovoort ![]() voor de gemeenschappelijke ruimten komt hier om de 2 weken een poetsvrouw.
|
1 huisgenoot vindt het leuk om de badkamer te poetsen dus die is vrijwel altijd schoon
de keuken is een ander verhaal maar nog steeds netjes in vergelijking met studentenhuizen van een paar vriendinnen.. ik ben wel meestal degene die het langste de afwas laat staan enzo, maar 't is nie zo dat ik 'm laat staan tot 'ie vanzelf in het afwasbakje loopt.. neh, ik woon wel in een netjes huis ![]() |
![]() |
|
Mn broertje smeert altijd gel aan de kraan (dus als je de kraan aandraait zit gelijk je hele hand eronder)
ook smeert ie altijd heel de wasbak onder de tandpasta. Mn moeder zorgt er altijd voor dat de meest gruwelijke dingen in het afvoerputje van de wasbak in de keuken liggen (dingen waarvan ik niet wil weten wat het is)
|
JA! Mijn gore zus raakt altijd haar vieze wijnvlek op haar buik aan.
En ze wast nooit haar handen op de juiste tijdstippen. na de plee niet, ofschoon ze gepoept of geplast heeft. ze smeeert haar haren overal aan in de doche, ze pist nog in een pot 's nachts die ze in de douche leeggooit, ze pist volgens eigen zeggen nog steeds in de douche, en toen ik weigerde af te wassen omdat zij toch weer alles vies maakte met haar afdroogdoek omdat haar handen weer eens vies waren weigerde ze handen te wassen pertinent, deed ze ook toen ik aan het gourmetten aan het maken was;ze wilde per se gehaktballen mee rollen, na 10 keer vragen handen wassen pakte ze gewoon het gehakt dat gore stinkwijf, en vaak doen mijn ouders nog aan haar kant staan ook ook al vinden ze het zelf ook vaak vies wat ze doen. Pa:wast zijn kont na poepen, droogt het met de gewone handdoek, die ik dus nooit gebruikt. wast ook zijn handen niet na plassen, hoewel ik daar als het goed is een afspraak over heb gemaakt maar ik weet niet of hij zich eraan houd. HELP ME ALSJEBLIEFT ![]() Ik kan deze onreinheid niet aan, ik moet iedere dag bijna kotsen. |
![]() |
|
LEVE HET STUDENTENLEVEN!!
nou ik woon in een grote flat en we hebben gelukkig schoonmakers. Nou en die zijn echt super. Er zit allemaal schimmel enzo tegen het plaffont van de algemene ruimtes (tenminste denk dat dat het is) Maar er zijn ook voordelen zo worden de WC's 2X per week schoongemaakt anders is heel de pot bruin omdat m'n ganggenoten nooit de wc schoonmaken als ze geweest zijn ![]() Helaas halen ze niet het vuil weg waardoor het nogal es wil voorkomen dat er afval van anderhalve week in de keuken staat (daar woon ik tegenover) en dat afval gaat onwijs stinken ![]() enzovoort Maar goed, ik ben blij met wat ik heb, het kan allemaal veel erger. STUDENT ZIJN IS COOL
||
Citaat:
(NOT)
|
Verwijderd
|
kheb 4 huisgenoten, maar die zijn allemaal erg aardig
![]() we hebben schoonmaakrooster waar iedereen zich goed aanhoudt dus mjah ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 16:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 Dott | 500 | 21-01-2011 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen met vieze huisgenoten? Verwijderd | 35 | 30-11-2008 19:53 | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |