|
|
||||
|
Citaat:
om sleutels te mijden eigenlijk.. Citaat:
Citaat:
)Zou ermee naar de huisarts gaan, en vragen om een plakkertjestest.. (stoffen waar je evt. allergisch voor zou kunnen zijn worden op je huid (rug) geplakt, en aan de hand daarvan kijken ze of je er allergisch voor bent) Weet natuurlijk niet zeker of het eczeem is, maar als het daardoor zou kunnen komen, is het wel handig om iig naar de huisarts te gaan.. Ook omdat je dan ws wel een zalfje krijgt ed.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
D'r komt alleen zelden iets uit zo'n test...en door het zelf uitteproberen (heel veel en vaak m'n sleutels beetpakken ed of juist niet (dat niet heb ik de afgelopen dagen gedaan en vandaag was alle uitslag weg)). Als ik dan naar de huisarts ga en het uitleg krijg ik ook wel een zalfje oid, hij is heel makkelijk. Maar ik heb liever dat ik de 'oorzaak' aanpak, dan het gevolg...dus bv. sleutels van een ander materiaal of zo'n plastic ding er om heen ofzo... Maar goed, eerst maar eens kijken of het daarvan komt.tnx iig voor de info ed
|
|||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
Gezocht: mensen met een allergie! Jootje2097 | 0 | 11-04-2014 11:23 | |
| Lichaam & Gezondheid |
zonne-allergie? Verwijderd | 6 | 04-07-2005 23:30 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Allergie? Love_Fulfilled | 14 | 24-04-2005 10:57 | |
| Seksualiteit |
allergies voor sperma????? slimmieslak | 14 | 21-12-2003 23:47 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Zonne-allergie *Sneeuwmuts* | 14 | 24-04-2003 16:12 | |
| Algemene schoolzaken |
diergeneeskunde studeren + allergie voor (sommige) dieren = ? Kat | 5 | 16-06-2002 21:05 | |