Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou dan toch eerst proberen om er samen uit te komen, misschien kun je het ook wel uit het hoofd praten.. Maar het blijft toch het lichaam van de ander.. tja tis ook maar net hoe je er tegenover staat.. als ik echt een gruwelijke hekel zou hebben aan piercings dan zou ik waarschijnlijk anders reageren, dan zou ik ook zoiets hebben van ''neee dat doe je toch niet, zonde van je lichaam. blablabla'' en misschien dat ik in het uiterste geval dan ook wel zou dreigen met het uitmaken.. ik weet het niet.. Dreigen met uitmaken.. tja je weet dan ook wel gelijk waar je aan toe bent ''ik dr uit, of die piercing dr uit'' ![]()
|
ik heb niet eens zo'n gruwelijk hekel aan een piercing of tattoos maar vind het niet bepaald mooi.... en ze heb al piercing(s) gehad en heeft er nog 1. Bovendien heeft ze al 5 kleine tattoos op dr enkel.
Om nog meer je lichaam te verpesten vind ik niet leuk meer. Kijk als ze dan een tatoo had of piercing ok..... maar das niet het geval |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Liever iemand waar je van houdt die iets aan zijn/haar lichaam heeft dat je niet bevalt, dan diegene kwijtraken aan datgene dat je niet bevalt. |
![]() |
|
Mja, mijn vriend wou ook dolgraag een piercing. Nou vind ik piercings geen klap aan en dat heb ik hem gewoon gezegd, niet dat hij er geen een mocht nemen alleen dat IK het niet mooi vind. Toen heeft hij besloten om er geen een te nemen
![]() ![]()
|
Ik snap goed dat je het er niet mee eens bent, maar je kunt er vrij weinig aan doen. Je kan goed duidelijk maken dat je het niet wil en waarom niet, maar het is haar beslissing.
Maar als ik het goed begrijp speelt dit pas over 3 jaar? Dan zou ik me er nu niet al te druk over maken. Pas als ze dit over 2,5 nog zegt ja dan kan je wel proberen haar over te halen, maar het blijft haar beslissing.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ff iets wat ik me zo afvraag hoor.. *algemeen* stel dat ze die piercing toch zou zetten, zou je het dan uitmaken? (als je dus dreigt met uitmaken zeg maar) of zou je er dan misschien toch wel aan kunnen wennen en vind je het toch wel een beetje mooi staan.. of anders; stel dat jij dolgraag die piercing wilt, maar je partner vindt het afschuwelijk, dat weet je, maar toch wil je die piercing hebben en je partner krijgt het niet uit je hoofd gepraat.. en hij dreigt het dus uit te maken als je die piercing toch neemt.. Zou je dan die piercing nemen? Of kies je voor je vriend/vriendin.. ?
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 20:50. |
![]() |
|
ik wil zelf een tongpiercing en laat er ook 1 steken binnen 3 weken...mijn vriendje daarin tegen is er totaal tegen,maar hij laat het me toch doen,wel heb ik moeten beloven dat ik hem uit zou doen als ik bij zijn moeder kom,en op familiefeestjes enzo. ook ga ik die niet langer dan een jaar in hebben,tegen dan ben ik die toch waarschijnlijk al beu...
en voor de mensen die een tongpiercing hebben: is het pijnlijk? want ik heb ongelooflijk veel schrik ervoor...
||
Citaat:
Na het zetten wordt je tong echter dikker, en dat kan soms een beetje vervelend zijn (daarom krijg je eerst ook een lang staafje door je tong heen zodat het niet knelt) maar dan moet je gewoon ff een ijsklontje op je tong leggen en dan is dat zo verholpen en overigens blijft het ook niet lang dik.. Je mag trouwens een week niet zoenen als hij gezet is! En het gaatje kan snel dichtgroeien, dus ik weet niet of eruit halen met feestjes echt een optie is, dat zou je even na moeten vragen als je hem gaat laten zetten.. En anders verkopen ze ook doorzichtige bolletjes die je erop kunt draaien zodat het dus helemaal niet opvalt en als je een beetje normaal blijft praten en niet overdreven met je tong gaat zwieberen omdat je wilt dat iedereen die piercing ziet, dan valt het nauwelijks op! (bij mij zien mensen het vaak niet eens.. Sommige mensen die ik al een tijd ken komen er dan net pas achter dat ik een tongpiercing heb, zien ze dan toevallig als ik lach ofzo) meer weten..? ![]()
|
mijn ex-vriend was er ook tegen dat ik een piercing liet zetten.
hij begon er steeds weer over te zeiken, dus heb ik 'm maar Äju!" gezegd. Inmiddels heb ik een veelvuldig gepierced vriendje, die tenminste niet zo zeikt, het is MIJN lichaam, niet de zijne, en dat heeft hij maar te respecteren.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing en tattoo topic #23 mandi | 500 | 16-02-2007 14:01 | |
Lifestyle |
Piercings a tattoo's Lost My Breath* | 2 | 24-07-2005 21:22 | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertellen aan me ouders? sweet dreams | 68 | 16-08-2003 18:20 | |
De Kantine |
Een tattoo? Lightlady | 59 | 31-10-2002 13:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord dystopia | 54 | 10-07-2002 14:16 |