![]() |
|
hmm, de dokter had duidelijk geen zin om zich lang met me bezig te houden..
![]() "ja, dat is een allergie, zal wel van de zon zijn" "Ja maar ik..." "Ik zal je wel wat tegen de jeuk geven" "GRAAG!" ![]() Nu heb ik dus pilletjes tegen 'overgevoeligheid' ![]() Kheb btw de waterpokken al eens gehad ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het ook al jaren.
Hier kan ik niet medicijnen krijgen die sterk genoeg zijn. Gelukkig ben ik half engels en heb ik daar ook nog een dokter. Ik krijg van hem sterkere die best lang geholpen hebben. Nu helpen ze niet heel erg meer helaas. heb het heel erg. Als ik eronder zit mag ik ook niet meer naar buiten totdat het helemaal weg is ![]() |
![]() |
|
ik vond 't redelijk vaag omdat mijn huid al aan de zon gewend was. Ben in februari nog naar Egypte geweest, en ik bruin ook altijd supersnel.
Kheb dus mizollen gehad, de jeuk is redelijk verdwenen, heb alleen nog van die bultjes. Doordat ik niet meer krab, zijn ze gelukkig niet meer rood. Aerius, is dat ook op doktersrecept???
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonneallergie, huisarts? Miracle | 32 | 26-06-2005 12:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schouder (+zon) Stofzuigerslang | 2 | 29-05-2005 10:20 |