Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lees nergens dat hij/zij last heeft van mensenvrees. Ik zie ook niets tussen de regels doorstaan. Ik zie alleen staan wat er staat en daar haal ik niet iets van mensenvrees ofzo uit. Waarom zou mijn reactie niet goed bedoeld zijn? 'k ben benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoe komt het dan dat je 's nachts wakker bent? Slaap je gewoon erg laat of word je midden in de nacht wakker?
Is dit altijd al zo geweest of is het alleen van nu? Ik vind 's nachts fijn omdat het dan juist rustig is. Maar soms vind ik t ook wel te stil, dan zou ik wel mensen kunnen bellen maar dat doe ik dan niet. ![]() Heb jij ook mensen die je op elk uur van de dag zou kunnen bellen? Ik denk niet dat ze dan erg actief zijn maar even bellen kan dan wel toch... Anders kun je altijd nog gaan internetten zoals je vannacht deed. Amerikanen e.d. 'leven' dan juist. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k heb dr ook last van... k kan 's nachts ook nooit slapen,en probeer vanalles, maar het helpt geen reet, k voel me dan ook eenzaam, en vooral gewoon heel erg klote, wat k dr nu weer op gevonden heb, kan k maar beter niet hier opschrijven, het is geen goede manier.. maar jah k herken wel wat je schrijft.. hmm, hier heb je denk k niet veel aan, maar k weet eht eigenlijk ook niet zo goed.. kuzzies mir |
![]() |
|
hej,
ik herken het wel, ik woon wel niet zo heel afgelegen van de bewoonde wereld, maar al mijn vriendin wonen niet in het zelfde dorp, dus erg eenzaam ![]() ik heb er eigenlijk nog niets op gevonden, ja ook een fout iets maar helpt ook maar ff meestal sla ik aant smsen, andere pesten
|
Ik weenie of ik me echt eenzamer voel snachts dan overdag, denk het niet.
Problemen lijken dan alleen wel erger 's nachts enzo dat heb ik wel. En dan denk ik er juist aan. en misschien zijn het wel helemaal geen "problemen" maar dat maak ik er dan van ofzo. Maar soms kan ik juist 's nachts pas tot rust komen en sommige dingen wat helderder zien. Gevoel van eenzaamheid snap ik niet helemaal waarschijnlijk. Heb ik niet zo sterk dnk ik.
|
Hier herken ik echt zwaar veel van, ik kan niet zeggen dat ik klinische slaaploosheid heb ofzo, ik slik er ook niets voor, en ik beschouw het ook niet als een major-probleem, maar 's nachts wakker liggen, komt bij mij zo veel voor. Dan ga ik denken aan dingen die me zijn overkomen, problemen van mezelf, vooral problemen van vrienden en vriendinnen, overdenken hoe zij dat verdragen of mee bezig zijn, denken over wat ik nog allemaal had kunnen doen, denken over wat ik morgen allemaal nog moet gaan doen, denken over hoe ik dingen beter had kunnen, denken over hoe ik dingen beter had kunnen zeggen, denken over waar ik spijt van heb, denken aan dingen waar ik trots op ben.
En uiteindelijk denk ik eraan, hoeveel slechter anderen het hebben en wtf ik allemaal in mezelf aan het ijlen ben "hoe zielig ik mezelf wel niet vind", machteloosheid. Denken over hoe je anderen blij had kunnen maken maar voor jezelf koos etc. Das knap kut. Het kutste wat ik overigens ooit heb gehad (toen heb ik ook de hele nacht niet geslapen) was de nacht nadat een maat van mij was overleden: de hele nacht was ik bang dat ik niet meer wakker zou worden: dat is het allerkutste |
![]() |
|
![]() |
Ik kan ook nooit zo snel slapen. Ik doe dan mn radio aan en ga lkkr liggen luisteren. Of ik kijk nog een film ofzo... Als je een film kijkt zonder licht aan verder (tis nie egt supergoed voor je ogen maarja..) worden je ogen sneller moe.. ken je miss. beter slapen. En als je niet kan slapen doordat je ligt te piekeren kun je een dagboek proberen, dan schrijf je alles van je af en is je hoofd "leeg"
succes
||
Citaat:
De nacht vind ik ook veel relaxter als overdag |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |