![]() |
|
![]() |
ja maar bij zon test komt het wel weer extreem over. .je meot dan dingen aankruisen maar die zijn wel weer beetje xtreem soms.. vandaaar dat ik zoiets heb van: ik heb er nog neit veel aan..
maar ik heb bij mezelf gewoon dat als ik iets eet echt een heel kutgevoel krijg en het dan (soms) eruit wil krijgen (dmv braken) ik weet dat het niet goed is. .maar kan er niks aan doen.. bijv vandaag heb ik op appel 3 boterhammen en dan twee stroopwafels.. en daar bne ik me echt heeeeel kut over gaan voelen . die stroopwafels dan.. maja ik weet dus niet of ik nu naar dokter ofzo moet of niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een vriendin die er wel eens over zeurt dat ze re dik is,
Absoluut niet maar goed zij vindt van wel. Dan zegt ze wel eens dat ze zich s'ochtends neit lekker voelt en moet kokhalzen. Met ik wat gaan denken of niet?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
je kan het wel zelf zien, alleen de meeste willen het niet zien dus ontkennen ze het en daar geloven ze dan vaak zelf in.
maar als je merkt dat je te weinig eet en het echt serieus wordt, dan heb je anorexia. daar hoeft echt geen expert aan te pas komen hoor. alleen voor sommige mensen is dat wel nodig omdat ze het anders niet wíllen inzien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ps: Je had een topic geopend over het je te zwaar voelen en de vraag of het te zwaar was, daar zat wel heel wat achter of niet?(ook gezien deze topic), of heb ik het nu verkeerd?.
||
Citaat:
![]() als je jezelf te dik vind en daardoor niet meer wil eten...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:21 | |
Psychologie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:19 | |
Psychologie |
Anorexia ikkuh15 | 3 | 19-10-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 |