Advertentie | |
|
![]() |
|
België leeft!!!
Hoewel ik er absoluut niet trots op ben Belgje te zijn (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funn...me/2969432.stm -> dit doet natuurlijk wel pijn). Door en door corrupte politiek, weinig opzienbarende sportprestaties (kim & justine ff niet meegerekend), film?, internationale uitstraling (Gehoord bij mijn reisje naar de VS van A: Isn't Belgium the capitol of Amsterdam?). Enkel in de muziek is Belgie stukken beter dan vb. Nederland dEUS, Zita Swoon, Admiral Freebee, K's Choice, Das Pop, Millionaire,...
|
bijna niet, hecht niet echt veel waarde aan nederland... vooral met sport niet, dan vind ik het belangrijker dat er sympathiek gespeeld wordt
|
Ik ben zeer chauvinistisch, ik houd echt van mijn vaderland en ben er nog trots op ook (betekent nie dat ik iets tegen buitenlanders heb ofzo).
Ik studeer ook geschiedenis en dan leer je ook gewoon dingen waar je van gewoon echt zeer trots op je land van wordt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het publiekrecht van Europa is wel in alle landen verschillend omdat dat zijn basis niet vindt in een gemeenschappelijk recht zoals het Romeinse. Echter die verschillen vallen ook best mee omdat in Europa eigenlijk overal wel de Verlichtingsidealen in het staatsrecht zijn verwerkt. Dat zie je terug in het feit dat alle Europese landen een geschreven grondwet met grondrechten hebben, scheiding van overheidsmachten en de rechtsstaatidee (Engeland reken ik uiteraard niet bij Europa). |
![]() |
|
|