Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jezus christus. Ik zie al die metalheads al deuntjes op verzinnen. Zitten ze op werk tekst te verzinnen, met een severe torture shirt aan., die baas kijkt om het hoekje 'mijn blaas stinkt, ow ow' (op die tekst) en metalman krijgt meteen een maand verlof ALLEMAAL DOOR HET FORUM!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[edit] de door mij gebruikte term "originele" poogt in dit specifieke geval geen waardeoordeel te impliceren, laat dat duidelijk zijn [edit] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() weet ik veel, ik heb het nummer alleen té vaak gehoord en kijk ook nooit naar TMF enzo
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
if you die Don't give a fuck if you beg or cry Who am I? To kill this guy I'm a God you can't deny PLEASE SHUT UP, FEEL MY FIST SEE MY KNIFE CUTTING THROUGH YOUR WRIST kan dat of moet er censuur op zodat het ook nog eens in de top-40 kan komen?
||
Citaat:
|
![]() |
you are made
controlled by bigshits self-esteem not found you will die underneath me, no more, burned by napalm... ok...k heb de melodie maar uit de rest van de teksten en wat k af en toe heb gehoord gehaald...dus als t niet klopt...tja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen song -claaudia | 13 | 16-01-2011 20:26 | |
Muziek |
Mijn nieuwe liedje Verwijderd | 39 | 23-07-2008 00:11 | |
Muziek |
liedje schrijven Annos | 14 | 20-07-2005 15:40 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
text voor een liedje smurfje | 3 | 17-04-2002 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Twee van Liselore Gerritsen Mandarijntje | 0 | 05-11-2001 15:27 |