Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik speel geen gitaar en zing niet..
maar ik vind dat je het best goed doet voor iemand die pas zo kort bezig is.. dit is ook niet echt mijn muziekstijl.. ik vind het allemaal wat te saai.. denk ook omdat de gitaar helemaal niet zo vol klinkt.. en is natuurlijk ook niet goed bespeeld.. maar nogmaals, je speelt pas kort.. luister eens naar dallas green.. speelt beetje soortgelijke muziek. Hij heeft er af en toe hele mooie nummers tussen zitten.. www.myspace.com/dallasgreen je moet nog wel aan je uitspraak werken en ik weet niet of je al zangles hebt, maar dat kan je beter ook nemen.. niet dat ik je slecht vind zingen maar hoe meer je leert hoe beter.. verder is je opnamekwaliteit ruk en zou ik je daarbij eventueel kunnen helpen.. mail maar als je daar interesse in hebt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn gitaarspel in dit nummer is inderdaad vrij slecht. maar daar had ik bij dit nummer ook geen nadruk op willen leggen. ik hoop beter gitaar te leren spelen door wat meer elektrische gitaar te spelen. ik ga zeker luisteren naar dallas green, bedankt voor de tip. ik sta in een wachtlijst voor zangles, ik merk zelf ook dat er veel moet worden verbeterd. als je me wilt helpen met het verbeteren van de opnamenkwaliteit, graag zelfs. ![]() ik stuur je nog wel een mailtje. bedankt voor het gegeven commentaar. groetjes |
![]() |
|
De simpliciteit van het gitaarspel in combinatie met de zang is erg geslaagd, maar het is te eenvoudig om bijna vijf minuten door te gaan zonder saai te worden; na twee minuten ben ik naar het einde geskipt. Als je het voor een publiek speelt zal het veel meer kracht hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je er al achter waar je er nou met je Engels de mist in gegaan bent? (Hint: Ik heb het niet over je uitspraak (waar ik als ik jou was af en toe iets meer op zou letten) maar over een erg prominent deel van het liedje) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zat te denken om het uit te werken met een band, maar ik ben bang dat het dan zijn onschuldigheid verliest... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, dat deed ik met opzet. dat had iets heel kinderlijks en liefs, en dat sprak me aan. ik heb veel aan de bridge gewerkt en vond dit gewoon de beste keuze voor bridge. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 22:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"schooly" totdat ik mijn havo-diploma krijg. toch? ![]() ik heb eerste de mavo op mijn luie reet gehaald(toen was ik dus 16) en heb (volgens mij: ik moet nog uitslag krijgen of ik geslaagd ben) ook de havo gehaald. (nu ben ik dus 18) ik hoop dat je verder ook wiskundig hebt kunnen bereken dat een gemiddelde vwo-scholiere er 6 jaar over doet om zijn vwo-diploma te behalen en daarmee de leeftijd van 18 jaar logischerwijs bereikt. ![]() ![]() |
![]() |
|
Het begint wel leuk maar wordt daarna erg snel enorm eentonig. Iets meer afwisseling had wel fijn geweest. (ook zodat je weet wanneer er overgangen zijn en het refrein begint)
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan het nummer kan nog veel gedaan worden, maak het boeiender om naar te luisteren , het kabbelt nu een beetje voort en zo verlies je de aandacht van de luisteraar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt voor je commentaar! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed.
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat het liedje er ook maar beter op wordt als je em inkort.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal een saai nr, met name de gitaarpartij voorzover je dat zo mag noemen. Je zingt wel leuk opzich, daar zou je wel wat moois mee kunnen doen. Maar je moet het nog een beetje boeiend houden, wat meer afwisseling en contrast in de muziek zou het al een leuker nr maken denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog andere liedjes op mijn yt staan.
Qua gitaarpartij is Mr Candymen weer leuker, of Confusion. Afwisseling in de muziek is erg moeilijk te verkrijgen, ik denk dat ik daar nog mee moet oefenen. Verwacht niet dat ik Boheme Rhapsody-achtige liedjes ga schrijven, maar ik zal er op letten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe me niet anders voor dan dat ik ben, en vooral in muziek kan ik goed mijzelf zijn. ik ben blij dat je dat waardeert. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
apart.. leuk! zingen kun je echt wel! maar de gitaar overheerst een beetje... miss kun je daar op letten
![]() ik schrijf zelf ook liedjes, en ik zing ook, treed soms op. maar ik gebruik mijn eigen muziek er niet bij, maar een vriend speelt gitaar en dat neemtie op zodat ik het kan gebruiken. Miss een idee om je eigen gitaarakkoorden op te nemen en en zelf bij te zingen, zo kun je het ook makkelijk andere laten horen. Suc6! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nieuw liedje shinebrightlike | 0 | 17-02-2013 11:13 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #1710 Martiño | 501 | 06-09-2012 11:15 | |
Muziek |
Poging twee Verwijderd | 8 | 13-03-2006 11:06 | |
Muziek |
Head verlaat Korn mixtape | 106 | 07-03-2005 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |