Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, volgens mij ging het niet om eht feit dat ze niet blij werd van goederen die ze kreeg, of heb ik het mis? voor de topicstarter: sorry dat ik offtopic ging door ertegen in te gaan. Ik zal niet meer off topic gaan. |
![]() |
|
Wees tevreden over jezelf zonder dat je daarvoor iets nodig hebt. probeer erachter te komen wat je wel belangrijk vindt en waar je wel wat gelukkiger van wordt. Want je merkt nu zelf ook dat het zo niet langer gaat..ook met de steun van je vriend. Hij is degene die er voor je is en die van je houdt natuurlijk, maar je merkt nu ook dat je te afhankelijk wordt van hem voor je eigen geluk en dat is niet goed. Zoek op waar je interesses liggen en wat jou bijzonder maakt. Ga lezen, schrijven, dansen, nieuwe dingen ontdekken voor jezelf en wat jou nu echt belangrijk maakt. Als je dat doet dan wordt je vanzelf gelukkiger, want dan ben je niet afhankelijk van anderen en ben je met je eigen dingetjes bezig en ben je gelijk al een stuk tevredener.
Jezelf op een manier gelukkig maken zodat je tevreden bent met jezelf, dat is waar jij achter moet komen. Good luck ![]()
|
het is al gezegd, materiele dingen maken vaak niet gelukkig.
wat wel heel gelukkig kan maken is dat je iets 'materiels' krijgt uit liefde. hier gaat het dus om die liefde, en die heb je nodig. niet alleen van je vriend, maar ook van anderen. en behalve de anderen, ook nog eens van jezelf! men zegt wel eens, je kan niet van anderen houden voor je van jezelf houd. en hoe kunnen anderen écht van jou houden als je niet van hen houd?! goed... ik dwaal een btje af. maar het is echt niet gek dat je van al die zaken niet gelukkig word. weetje, je kan vaak ook van kleine dingen gelukkig worden. van kleine kinderen die veel lol hebben op straat bijv. of van dat de zon schijnt, of van dat ene mooie liedje, of gewoon van het feit dat je leeft! ![]() ![]() liefs, wendy btw... ik denk ook dat je een btje bang bent teleurgesteld te worden. maar, als iemand een VOORSTEL oid afwijst, betekend dat niet dat hij/zij jou als persoon afwijst. onthoud dat wel he?!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is een goed mens? Sudoku. | 72 | 02-10-2010 14:23 | |
Psychologie |
ongelukkige/eenzame moeder rohypnol | 18 | 16-10-2005 13:36 | |
Psychologie |