Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi hoi
Dit ken ik maar al te goed,.... Ik weet natuurlijk niet hoe jouw vriend is en hoelang je al met hem hebt!!! Ik hoorde het ook steeds van iedereen zo ongeveer 3 keer achter mekaar heb ik met players gehad en daar kwam ik pas eind van de relatie achter..... Sommige veranderen sommige niet dat merk je pas waarneer het echt uit is.... jammer genoeg..... waaromz ijn jongens players waarom bestaan ze????? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga er steeds meer over doormalen, stom...ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat.... maar waarom heeft hij het dan nooit eerder gezegd, hij heeft ook gezworen dat ik niet een van zijn weddenschapjes was ofzo iets, maar hij heeft ook pas nu toegegeven dat hij iets met een bepaald meisje heeft gehad, een tijdje terug zei hij dat hij nix met haar had toen ik het vroeg. Ik vind het gewoon ze stom dat ik hem nu al meer dan een jaar ken en nu pas over zijn 'player' verleden weet. ik dacht echt dat ik hem kende...hij is er ook helemaal geen type voor...dacht ik. ik weet niet goed wat ik ervan moet denken...ik heb het er wel uitgebreid met hem over gehad...hij weet dat ik ermee zit en hij snapt het ook wel maar hij kan het verleden niet veranderen zegt ie, en dat is natuurlijk ook zo.
|
![]() |
|
joh meid, maak je nou niet druk.....
ik begrijp ook best dat je het lastig vind en een beetje vreemd staat te kijken......maar als hij zich er een beetje voor schaamt bijv. dat hij een player is geweest, vond hij het vast heel moeilijk om aan je te vertellen. Wees blij dàt hij het tenminste verteld heeft ![]() |
![]() |
|
woei wat ken ik dit goed. Het verleden van mijn vriend heeft mij ook altijd achtervolgd
![]() ![]() Het feit dat hij het zolang volhoudt met je wil alleen maar meer zeggen nu. Jij bent degene bij wie hij wel blijft. Ban die beelden uit je gedachten. Kijk naar mij, dat lukt! suc6 ![]() |
![]() |
|
Is wel begrijpelijk dat je er erg mee zit, maar als ik je verhaal zo lees zou ik me er niet al te druk om maken eigenlijk
Uit het feit dat hij het jou verteld heeft en nu al een tijd (hoe lang eigenlijk?) iets met jou heeft kan je wel afleiden dattie nu niet meer zo is Ik denk dat het voor je vriend best moeilijk moet zijn geweest om het je te vertellen, dus hou er ook rekening mee dat de kans aanwezig is dattie heel bang is om je te verliezen
|
Ik denk dat jij je nog niet eens zo druk hoeft te maken. Dat hij er 4 op 1 avond heeft gehad, is niet eens zo erg. Ik ken iemand wiens record 11 is, en het feit dat hij het jou verteld zegt ook al genoeg dat hij veranderd is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. jarne55555 | 5 | 28-05-2015 16:37 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |