Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 09:28
groezel538
groezel538 is offline
mn vriend heeft me onlangs verteld dat hij vroeger nogal een player was en dat ie echt heel erg veel meisjes heeft gehad,zelfs een keer 4 op een avond. Dit had ik eigenlijk totaal niet van hem verwacht, hij heeft het me ook nooit eerder verteld. Ik weet wel dat het vroeger was, dat hij er zelf ook niet trots op is enz... maar ik blijf gewoon maar zo'n beeld voor me zien van mn vriend die allemaal dingen aan het uitspoken is met andere meisjes. Het slaat helemaal nergens op, dat weet ik ook wel, het was vroeger en ik heb zelf ook vaak genoeg met andere jongens gezoend voordat ik hem kende, maar toch...ik krijg het beeld maar niet uit mn hoofd...herkent iemand dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 09:32
Maddan
Maddan is offline
ja ik herken dit heeeeeeel erg

mijn vriendin heeft ook wel een paar dingen verteld wat ze met andere jongens voor mij heeft gedaan.. ik weet niet waarom, maar ik ga me er echt klote door voelen en ik zie het ook helemaal voor me als ik erover nadenk, terwijl het toch in het verleden ligt!

vind het vooral klote als ik een beetje sacho ofzo ben, dan word er letterlijk een hele dag (of soms 2) door verpest

en het slaat eigenlijk nergens op, gewoon aan de goeie dingen denken helpt voor mij n beetje

succes ermee
Oud 12-06-2003, 09:33
PardonMe
PardonMe is offline
Ik herken het niet, maar ik kan me voorstellen dat het idee niet echt heel leuk is..
Je haalt je onbewust misschien toch allemaal taferelen in je hoofd, en stel je voor dat hij toch niet echt veranderd is..
Maar goed, jullie gaan samen (ik weet niet hoelang?) jullie zijn happy samen en hij is er zelf ook al niet trots op dat hij dat toen allemaal gedaan heeft.. En hij heeft het je zelfs zelf verteld!

hihi bekijk het eens van een andere kant; je hebt zo'n leuke vriend dat allemaal meisjes toen met hem wilde zoenen en nu ''is hij gewoon van jou''!!
Oud 12-06-2003, 16:11
groezel538
groezel538 is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 12-06-2003 @ 10:33:
Ik herken het niet, maar ik kan me voorstellen dat het idee niet echt heel leuk is..
Je haalt je onbewust misschien toch allemaal taferelen in je hoofd, en stel je voor dat hij toch niet echt veranderd is..
Maar goed, jullie gaan samen (ik weet niet hoelang?) jullie zijn happy samen en hij is er zelf ook al niet trots op dat hij dat toen allemaal gedaan heeft.. En hij heeft het je zelfs zelf verteld!

hihi bekijk het eens van een andere kant; je hebt zo'n leuke vriend dat allemaal meisjes toen met hem wilde zoenen en nu ''is hij gewoon van jou''!!
Zo kan je het ook zien , we hebben trouwens ongeveer een jaar wat maar ik weet dit pas sinds vorige week ofzo. Ik ben nu ook een beetje bang dat ik in het begin voor hem ook zo'n meisje was dat hij maar even gescoord heeft ofzo, maja dat is een stomme gedachte, ik weet wel dat het niet zo is (volgens hem dan) maar het blijft toch een beetje door mn hoofd spoken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:24
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
hoi hoi
Dit ken ik maar al te goed,....
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw vriend is en hoelang je al met hem hebt!!!
Ik hoorde het ook steeds van iedereen zo ongeveer 3 keer achter mekaar heb ik met players gehad en daar kwam ik pas eind van de relatie achter..... Sommige veranderen sommige niet dat merk je pas waarneer het echt uit is.... jammer genoeg..... waaromz ijn jongens players waarom bestaan ze????? maar suc6 kusz merel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:31
groezel538
groezel538 is offline
Ik ga er steeds meer over doormalen, stom...ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat.... maar waarom heeft hij het dan nooit eerder gezegd, hij heeft ook gezworen dat ik niet een van zijn weddenschapjes was ofzo iets, maar hij heeft ook pas nu toegegeven dat hij iets met een bepaald meisje heeft gehad, een tijdje terug zei hij dat hij nix met haar had toen ik het vroeg. Ik vind het gewoon ze stom dat ik hem nu al meer dan een jaar ken en nu pas over zijn 'player' verleden weet. ik dacht echt dat ik hem kende...hij is er ook helemaal geen type voor...dacht ik. ik weet niet goed wat ik ervan moet denken...ik heb het er wel uitgebreid met hem over gehad...hij weet dat ik ermee zit en hij snapt het ook wel maar hij kan het verleden niet veranderen zegt ie, en dat is natuurlijk ook zo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 09:37
droppie
droppie is offline
joh meid, maak je nou niet druk.....
ik begrijp ook best dat je het lastig vind en een beetje vreemd staat te kijken......maar als hij zich er een beetje voor schaamt bijv. dat hij een player is geweest, vond hij het vast heel moeilijk om aan je te vertellen. Wees blij dàt hij het tenminste verteld heeft en trouwens...je hebt het al ong. een jaar met hem toch?! nou, dan houd hij echt wel onwijs veel van je, want als hij echt nog zo playerig was, had hij het niet zo lang met je volgehouden...dus je zal wel een hele leuke meid zijn waar hij het gewoon haast niet tegen durfde zeggen, bang om je te kwetsen ofzo. niet dat ik het allemaal zeker weet, maar kan toch?! denk er gewoon niet teveel over na wat hij allemaal met andere meiden gedaan heeft. Maar denk gewoon wat júllie 2tjes al allemaal gedaan hebben of nog gaan doen. Wees blij dat jij nu al een jaar lang de zijne bent! jij kan al 'n jaar lang van hem genieten (daarmee bedoel ik niks seksistisch, maar gewoon kijken naar zijn lach, zijn lijf, zijn gezicht en dat alles) terwijl die andere meiden hem maar voor een avondje hebben gehad...zij zijn niet de moeite waard om over na te denken wat hij met ze heeft gedaan.......kom op...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 09:47
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Het lijkt me nogal logisch dat je er mee zit...

Niemand vind t fijn om t horen dat zijn / haar vriend(in) een slet is (geweest)....
Oud 14-06-2003, 09:48
miro
miro is offline
woei wat ken ik dit goed. Het verleden van mijn vriend heeft mij ook altijd achtervolgd Ik zag altijd die beelden voor me. Niet dat hij zon player was maar hij heeft toch wel wat meer bedpartners gehad dan ik. Ook exen die op stap meende aardig te doen tegen mij kon ik wel schieten. Ook stond er nog ergens een foto van hem met een ex op internet Na een fikse ruzie heeft hij die er (ongevraagd) afgehaald omdat hij wist dat ik dr mee zat. Daarna heb ik mezelf dr over heen gezet. Hij heeft me echt heel goed duidelijk gemaakt dat ik alles voor hem betekent (ik ben sowieso de langste partner die hij ooit gehad heeft) Ik heb mezelf zeg maar boven hen gezet, heb nu echt schijt op ze. De beelden zijn uit mijn gedachten verbannen. Ik denk dr gewoon niet meer aan.

Het feit dat hij het zolang volhoudt met je wil alleen maar meer zeggen nu. Jij bent degene bij wie hij wel blijft. Ban die beelden uit je gedachten. Kijk naar mij, dat lukt!

suc6
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 10:56
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Is wel begrijpelijk dat je er erg mee zit, maar als ik je verhaal zo lees zou ik me er niet al te druk om maken eigenlijk
Uit het feit dat hij het jou verteld heeft en nu al een tijd (hoe lang eigenlijk?) iets met jou heeft kan je wel afleiden dattie nu niet meer zo is
Ik denk dat het voor je vriend best moeilijk moet zijn geweest om het je te vertellen, dus hou er ook rekening mee dat de kans aanwezig is dattie heel bang is om je te verliezen
Oud 14-06-2003, 12:01
Last Resort
Last Resort is offline
Ik denk dat jij je nog niet eens zo druk hoeft te maken. Dat hij er 4 op 1 avond heeft gehad, is niet eens zo erg. Ik ken iemand wiens record 11 is, en het feit dat hij het jou verteld zegt ook al genoeg dat hij veranderd is.
Reageren

Regels voor berichten