Advertentie | |
|
![]() |
|
Je gaf zelf al aan dat je Norma Jean en Botch niet eens kende, dus klakkeloos ja antwoorden gaat niet op. Aniewee: het argument van Friso dat veel metalheads dat soort bands ook cool vinden is niet zo sterk aangezien veel metalheads nogal conservatief zijn en alles wat ook maar een beetje naar hardcore ruikt vaak links laten liggen, tenzij het Dying Fetus heet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben geen metalhead omdat ik naast metal ook nog 'ns andere muziek luister? Wat een fijne bevestiging van een hier vaak gezegd vooroordeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Mijn reactie was niet geheel serieus, maar dat was jou vast niet ontgaan.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat jouw reactie niet serieus was was me redelijk ontgaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu weer ontopic! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je 't heel erg als ik dat allemaal belachelijk vind? Bovendien; jij kunt nooit van mij weten wat ik dan volgens die prachtige "etiquette" ben. Losjes baseren op wat kreten op een forum en IRC is natuurlijk geen enkel draagvlak voor een predikaat. Maar goed, als ik volgens jou een metalluisteraar ben, ben ik dat. 't Is jouw feestje. Anyway, ontopic -- Mag ik aanstippen Callenish Circle, Rakoth, Emperor, Judas Priest, Covenant, In Flames, Altar, Opeth, Gorefest, oude Metallica, oude Sepultura, Agathodaimon en Hypocrisy. |
![]() |
||
Citaat:
Emperor heerst natuurlijk gewoon over alles, maar dat is een persoonlijke keuze, Nog even wat vreemde metaleendebijten: Solefald Arcturus Extol Dodheimsgard
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paradise Lost, Nile, Borknagar, Morgul, Penumbra, Darkthrone, Immortal, Gorgoroth, Bal Sagoth, Abigor en als klapper op de vuurpijl: HAAT. Zo beter? ![]() |
![]() |
|
![]() |
En als je heel veel metalbands in een klap wilt hebben: www.metallinks.tk
En ik ga weer door met mijn eindeloze (of misschien toch wel nutteloze?) promotie van dé musicalmetalmasters : Savatage
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ook een geniaal (zwak) argument. Zelf draag je bands aan als black dahlia murder, ephel duath enz. Nee, die bands zijn lekker conservatief. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fear Factory & K3 Carn | 8 | 30-07-2005 08:54 | |