Advertentie | |
|
![]() |
|
18 september 2000
heb toen operatie gehad waardoor ik mede mn jaar niet gehaald heb, wat uitendluijk weer een positief effect heeft gehad omdat ik in het jaar erna een aantal nieuwe mensen leerde kennen waaronder mijn 2 beste vrienden
||
Citaat:
hoeveel is dat ongeveer? jaar en 4 maanden? je hebt het wel helemaal berekend zeg ![]() ![]()
|
De ergste dag van m'n leven.... mmmm, dat zijn van die dingen waar je op dat moment niet op kan komen. Ik denk dat mijn leventje nie zo errug is. Periodes wel misschien, maar ik kan me geen precieze data's herinneren.
Maar iedereen is hier zo sip aan t doen ![]() ![]() Kzie jullie later, kga wat vrolijkers opzoeken op deze zonnige dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ga je naar een hypnotiseur en laat je die herinnering verwijderen ![]() dan beleef je je eerste keer gewoon weer opnieuw! ![]()
||
Citaat:
en bevielen die andere ontelbare keren wel?
|
![]() |
10 december 1996 want toen kreeg m'n zusje de leukemie terug en brak er weer een kutperiode aan en veranderde er heel veel thuis.
3 april 2002 toen kreeg ik ongeluk met scooter, valt achteraf mee maar heb heel veel pijn gehad die weken erna en heb nog steeds een groot litteken
|
ik ben eigenlij alleen maar oma's kwijtgeraakt... Misschien de dag dat ik ontdekte dat het verlies van mij oma alleen rationeel en niet emotioneel iets losmaakt... Verder weet ik het echt niet.
|
![]() |
12 juni 2002, de vriend van mn oma (die haar 17 jaar na de dood van mijn opa weer gelukkig maakte) die toen een hartinfarct kreeg, m'n oma belde en was helemaal in paniek en ik wist ook even niet wat ik moest zeggen.
17 juni 2002, toen we op ziekenbezoek gingen, het was bloedheet die dag (en airco was er niet in het ziekenhuis) en het viel telkens stil. Inmiddels is ie er weer helemaal bovenop... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm.. mijn nare momenten zouden slechts triviaal lijken in vergelijking met alle nare dingen die hierboven staan. Maar laat ik toch 1 iets noemen dat me aangegrepen heeft:
2 augustus 1998 - de dag (mijn verjaardag, actually...) dat mijn opa na een kort ziektebed stierf
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
betrouwbaarheid nieuwe testament eefjeefje | 39 | 17-09-2003 13:34 | |
Flora & Fauna |
Stelling: Jagen moet kunnen Conqueror1 | 28 | 28-01-2002 23:08 |