![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik persoonlijk vind sex wel intiemer omdat je zoveel meer laat zien van jezelf, letterlijk en figuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hangt af van de persoon... kheb afgelopen oktober met iemand gezoend (waar ik toen ook 3 maanden mee kreeg) wat die paar uurtjes al veel intiemer was dan die 10 maanden seks met persoon die me heeft misbruikt dus... ben t eens met stelling
![]() |
![]() |
|
Ligt aan het moment. Gewoon een kusje is niet echt het toppunt van intiem (wel het toppunt van 'ik vind jou liev' in mijn geval
![]() Maar jah, sex... En dan bedoel ik niet sex om de sex maar echt gewoon intiem. Het gevoel. Het samen zijn. In elkaar. Allebei naakt..... Tja, ligt er dus gewoon echt aan. Als je het nu vergelijkt met een flinke pot wilde sex dan zeg ik: zoenen is intiemen Als je echt sex waarbij je alle tijd voor elkaar neemt en alles eraan doet om de ander te laten genieten (dus alsnog allebei geniet) dan is sex intiemer. Hangt van het moment en de manier waarop af ![]() (zo'n momentje helemaal met zijn 2en op een overvol station met alleen oog voor elkaar dan is een zoen wel het intiemste wat ik me kan voorstellen. In de drukte toch volledig afgesloten van de buitenwereld *zwijmel*)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe belangrijk vind jij zoenen bij de seks? Verwijderd | 51 | 25-10-2003 12:31 |