Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
€ 14,- wat een hoop geld zeg.
![]() Ik vind het wel een goede beslissing. Blijkbaar is voor het schoolbestuur dit soort dingen belangrijker dan een nieuwe fietsenstalling. Ik kan me voorstellen dat als prullenbakken altijd gesloopt worden, kinderen altijd doelloos op het plein rondhangen en veel spijbelen, er meer behoefte is aan een 'poortjessysteem' dan aan een luxe fietsenstalling die waarschijnlijk binnen no-time gesloopt is. Mijn visie op detectiepoortjes, spijbelpasjes e.d.: daar zal die school het zelf (ten dele) naar gemaakt hebben. |
![]() |
|
![]() |
er worden helemaal geen dingen gesloopt door de leerlingen op school. Van alle scholen in die gemeente ( er zijn er 5), is de onze nog de braafste. En er zijn niet zoveel leerlingen die spijbelen. De directie wil de half-internen op school houden tijdens de middagpauze omdat ze zelf veilig willen zijn. Als iemand stiekem weggeglipt is om een broodje te halen op de hoek en die krijgt een ongeluk, dan krijgt de directie de schuld. Je kunt op school ook wel broodjes enzo krijgen, maar die kosten meer en je krijgt veel minder voor je geld. Niemand heeft dat er voor over.
Bovendien komt er niet alleen een elektrische poort. Ook komen er elektrische vuilbakken. Dan kan je alleen blikjes van de school zelf erin steken. Je kan dus niet meer je eigen drank meebrengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat systeem krijgen wij ook binnenkort bij ons op school. Kan ik helemaal niet meer naar buiten in een tussenuur.
![]() |
![]() |
|
Als er echt brand is sla je gewoon een ruit in (liefst op de begane grond
![]() Op grond waarvan denkt de school jullie trouwens binnen te houden in de pauze/tussenuren? Je bent dan toch gewoon vrij?
||
Citaat:
Wat een belachelijk idee! alleen al om de bovengenoemde punten zou 'k het afschaffen. 't lijkt zo inderdaad wel op een gevangenis, nog even en jullie krijgen van die halsbanden om je nek waarmee je een stroomstoot krijgt als je langs een poortje gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1087 Verwijderd | 500 | 23-08-2010 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Het vreemde verhalen topic! Issun | 4 | 01-07-2010 23:21 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
Trites (bits met drie mogelijke waarden) GeritoDM | 16 | 22-10-2003 11:51 |