Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2010, 19:55
Verwijderd
puh
Advertentie
Oud 22-08-2010, 19:55
Verwijderd
gooi hem dan maar weg want ik vind het raar om een topic om mijn naam te hebben dat ik niet opende. Ik ben sowieso spaarzaam met het openen van topics.
Oud 22-08-2010, 19:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
deze dan maar?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 19:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ok, dan beginnen we hem gewoon opnieuw.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-08-2010, 19:58
Verwijderd
Wat krijgen we nou!?

Geen: "Panda! Ik ben zo gek op je want je bent helemaal het einde <333"

wat een dankbaarheid weer hoor
Oud 22-08-2010, 19:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Panda! *op af rent en knuffelt en kust*

Hihi

En gefixt, hoor .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-08-2010, 20:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als ik het me juist herinner is panda die awesome tekenaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:01
Verwijderd
Dit helpt dan een beetje, ga gerust door.
Oud 22-08-2010, 20:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dit helpt dan een beetje, ga gerust door.
het was ook een beetje een vraag
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:04
Verwijderd
Er zijn gewoon mensen die nooit iets in hun leven opschrijven of tekenen. Daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij.
Oud 22-08-2010, 20:04
Verwijderd
Meh awesome, ik kan er wel wat van maar awesome. mehh
Oud 22-08-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Er zijn gewoon mensen die nooit iets in hun leven opschrijven of tekenen. Daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij.
Ik moet je maar eens voorstellen aan E.Bos
Oud 22-08-2010, 20:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Er zijn gewoon mensen die nooit iets in hun leven opschrijven of tekenen. Daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij.
is er niet zoiets als zelfexpressie hoe komt die er dan uit bij dat soort mensen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb tekenen nog als examenvak gedaan, huhu.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Meh awesome, ik kan er wel wat van maar awesome. mehh
ik vond jou monsters toch wel sjiek
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb tekenen nog als examenvak gedaan, huhu.
wij hebben dat niet meer sinds 2de middelbaar (eindexamen 97 hehe hoogste van mijn jaar booya)
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik weet niet eens meer precies wanneer ik eindexamen heb gedaan :/ er was voetbal, dus ik gok 2000.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb tekenen nog als examenvak gedaan, huhu.
Ik ook, gek genoeg!
Ads door Google
Oud 22-08-2010, 20:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Havo pretpakket ftw.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Havo pretpakket ftw.
Ik doe komend schooljaar eindexamen muziek, krijg nou wat .
Oud 22-08-2010, 20:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ohja tekenen was echt mijn lievelingsvak <3 ook examen in gedaan .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2010, 20:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
raar schoolsysteem daar in Nederland
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:11
Verwijderd
Tja, België, dat is helemaal 100% logisch natuurlijk.
Oud 22-08-2010, 20:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn probleem was altijd dat ik geweldige ideeën had, maar uiteindelijk niet de skills had om ze uit te voeren. Het enige dat ik behoorlijk goed kon was portretten tekenen, maar dan wel natekenen van een foto, niet van het echie .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2010, 20:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Sympathiek.
------------
Er hangt een waas van geheimzinnigheid rond de dood van Charles Haddon (22), frontman van het hippe Britse groepje Ou est le swimming pool. Na een geslaagd concert op Pukkelpop ontstond er een opstootje omdat Haddon in het publiek sprong en een meisje verwondde. Best mogelijk dat dit de aanzet tot de wanhoopsdaad, goed zes uur later.

Ou est le swimming pool had er vrijdagmiddag om 14.35 uur een uitstekend optreden opzitten in de Dance Hall. Het publiek had de hele set enthousiast meegezongen, vooral toen de band het optreden afsloot met hun radiohit Dance the way I feel. Beelden die op het internet circuleren tonen dat de vier muzikanten meteen na de laatste noten het podium verlaten. De zaalmuziek speelt al en het publiek slentert naar de uitgangen - met de rug naar het podium - als zanger Haddon plots een vreemde ingeving krijgt. Hij komt terug uit de coulissen gestormd, rent naar het midden van het podium en spring met volle kracht in de massa.

Het publiek is volkomen verrast. Eén meisje uit het publiek raakt ernstig gewond. Haddon schrikt en is een en al medeleven. Heel snel komen de hulpdiensten erbij en Haddon gaat persoonlijk naar z'n trailer, ijs halen om op de rug van het meisje te leggen. Hij ziet er bijzonder nerveus uit, vertellen ooggetuigen, en is erg bezorgd om zijn slachtoffer. Hij vraagt het telefoonnummer van de vriend van het meisje en slaat dat op in zijn eigen gsm. Later wil hij hem bellen, om te checken hoe het gaat. 'Ik hoop dat ze er door komt,' zegt hij. 'Ik hoop dat ze nog zal kunnen lopen.' Kortom, Haddon is compleet ontdaan over wat hij aangericht heeft.

Ruzie binnen de groep

Het meisje wordt met de ambulance naar het Sint-Salvatorziekenhuis gebracht, waar ze gisteren nog steeds verbleef. Ze zou een blessure aan haar been hebben opgelopen, en er zouden bij de sprong vier ruggenwervels geraakt zijn. 'Ze zal volledig herstellen', stelde het Vlaams Kruis gisteren gerust. 'De vooruitzichten zijn goed. Ze zal veel moeten rusten.' Het meisje en haar ouders vroegen gisteren uitdrukkelijk om anoniem te blijven.

Volgens de geruchtenmolen in de Pukkelpop-coulissen zou het incident geleid hebben tot verhitte discussies binnen de groep. De andere bandleden waren met name bevreesd dat de ouders de groep aansprakelijk zouden stellen. Politie en parket konden gisteren niet bevestigen of de familie een klacht heeft ingediend.

Laatste druppel

Even na 20 uur ontdekte dj en Studio Brussel-baas Jan Van Biesen dan het lichaam van Haddon op de artiestenparking: 'Ik ben er toevallig op uitgekomen. Meer heb ik niet te zeggen.' Haddon zou zichzelf eerst verwond hebben, om daarna van op een tijdelijke gsm-mast naar beneden te springen. In zijn val raakte hij de afsluiting rond de mast.

De Hasseltse procureur Marc Rubens, die toevallig als gast op het festival was, leidde het onderzoek: 'Er is een wetsgeneesheer aangesteld, die concludeerde dat het om zelfdoding gaat. Er zijn geen aanwijzingen dat er derden bij dit incident betrokken zijn. Het onderzoek werd daarom meteen afgesloten.'

Er komt met andere woorden geen toxicologisch onderzoek op het lichaam, maar er zal ook niet nagegaan worden waarom Haddon verkoos net op dat moment uit het leven te stappen.

Het Britse boekingskantoor verwees ons gisteren door naar de PR-verantwoordelijke van de groep, maar die wenste niet op vragen in te gaan.

Is er een verband tussen het incident na het optreden, en de latere fatale sprong? 'Dat is aanvankelijk onderzocht', zegt een gerechtelijke bron. 'Maar toen het onderzoek werd afgesloten, was er geen verband gebleken. De zanger zou al langer depressief geweest zijn. Het incident was niet direct de aanleiding, hoogstens een laatste druppel.'
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 22-08-2010, 20:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
raar schoolsysteem daar in Nederland
mwah, het is begin deze eeuw op de schop gegaan. Ik heb nog genoten van enige vorm van kwaliteitsonderwijs.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:14
Verwijderd
@ Carn:
Oud 22-08-2010, 20:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
mwah, het is begin deze eeuw op de schop gegaan. Ik heb nog genoten van enige vorm van kwaliteitsonderwijs.
jaah ik bedoel hoe kun je nu tekenen als een examen nemen? Wij hebben van alk vak dat we hebben examen en onze vakken zijn vastgesteld met de richting die we kiezen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoezo zou je dat niet als examenvak kunnen kiezen? Overigens is onderdeel van het vak tekenen ook kunstgeschiedenis, net als muziekgeschiedenis onderdeel is van het vak muziek.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
jaah ik bedoel hoe kun je nu tekenen als een examen nemen? Wij hebben van alk vak dat we hebben examen en onze vakken zijn vastgesteld met de richting die we kiezen
Dus je kiest niet eerst een pakket en daarna een los vak erbij?
Oud 22-08-2010, 20:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond tekenen onzin als examenvak, dus ik heb het dan ook maar niet gekozen. Ik had liever natuurkunde of wiskunde, daar had ik wat aan voor mijn vervolgopleiding. Maarja, ik had maar 7 examenvakken, dus dat stelde niks voor en dan moet je goed kiezen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-08-2010, 20:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoezo zou je dat niet als examenvak kunnen kiezen? Overigens is onderdeel van het vak tekenen ook kunstgeschiedenis, net als muziekgeschiedenis onderdeel is van het vak muziek.
Dat dus.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vond tekenen onzin als examenvak, dus ik heb het dan ook maar niet gekozen. Ik had liever natuurkunde of wiskunde, daar had ik wat aan voor mijn vervolgopleiding. Maarja, ik had maar 7 examenvakken, dus dat stelde niks voor en dan moet je goed kiezen.
Ik had er 13, geloof ik, maar geen tekenen.
Oud 22-08-2010, 20:23
Verwijderd
Dankzij die lompe tweede fase (waar wij de proefkonijnen van waren) hadden we niet eens tekenen als eindexamenvak
Oud 22-08-2010, 20:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik was de laatste lichting oude stijl. Ik weet nog dat toen ik ging studeren de eerste lichting tweede fase er aan kwam; die lui waren echt incapabel :/ Maar goed, dat zal in de loop der jaren wel beter zijn geworden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:24
Verwijderd
Bij muziek krijg je niet zozeer muziekgeschiedenis, meer technieken en begrippen die voorkomen in muziek. Maargoed, je doet wel meer dan alleen op een gitaar of drumstel rammen, als je dat bedoelt.
Ads door Google
Oud 22-08-2010, 20:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Bij muziek krijg je niet zozeer muziekgeschiedenis, meer technieken en begrippen die voorkomen in muziek. Maargoed, je doet wel meer dan alleen op een gitaar of drumstel rammen, als je dat bedoelt.
ja, theorie. Kunstgeschiedenis zou je ook als 'theorie' kunnen omschrijven.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bij muziek krijg je niet zozeer muziekgeschiedenis, meer technieken en begrippen die voorkomen in muziek. Maargoed, je doet wel meer dan alleen op een gitaar of drumstel rammen, als je dat bedoelt.
Bij ons bestond muziek alleen uit stukjes op het keybord spelen met één vinger, en klassieke muziekstukken beoordelen. Maar ik heb dan ook maar vmbo-tl gedaan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-08-2010, 20:31
Verwijderd
@ Carn: Klopt.
@ Miekje: Ja, das dus het verschil, dat is de onderbouw. Ik ga nu naar havo 5, bovenbouw. In de onderbouw was muziek bij ons niet veel meer dan wat jij net zegt.
Oud 22-08-2010, 20:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Kretenzisch, Dorisch, Ionisch, Corinthisch!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Kretenzisch, Dorisch, Ionisch, Corinthisch!
Dat hadden wij bij Klassieke vorming! <3
Oud 22-08-2010, 20:34
Verwijderd
Bah . Mja, het hoort erbij he .
Oud 22-08-2010, 20:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat hadden wij bij Klassieke vorming! <3
Buhu, ik heb er trauma's aan overgehouden. Echt duisenttttttttt van dat soort (nu) nutteloze dingen uit mn hoofd geleerd; vragen ze echt NIETS op het CE
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
ja nederland is totaal anders met school dan ons wij hebben onze vakken sowieso hangt af van de richting doe je latijn dan heb je latijn met sub richting wiskunde,talen of wetenschappen en zo voor een paar hoofrichtingen einde
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2010, 20:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb met muziek wel de ontstaansgeschiedenis van het do re mi geleerd .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-08-2010, 20:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ja nederland is totaal anders met school dan ons wij hebben onze vakken sowieso hangt af van de richting doe je latijn dan heb je latijn met sub richting wiskunde,talen of wetenschappen en zo voor een paar hoofrichtingen einde
Dat is hier nu ook, je kiest verschillende profielen die bestaan uit varia vakken. Maar eerst mocht je zelf je vakken kiezen, op 2 of 3 verplichte vakken na.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Buhu, ik heb er trauma's aan overgehouden. Echt duisenttttttttt van dat soort (nu) nutteloze dingen uit mn hoofd geleerd; vragen ze echt NIETS op het CE
Oh, ik vond het altijd wel leuk, vooral toen ik in Griekenland was en het kon herkennen. Maar vrij nutteloos is het wel ja. En vreemd, KCV als CE, dat hadden we dan weer niet.
Oud 22-08-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
ja nederland is totaal anders met school dan ons wij hebben onze vakken sowieso hangt af van de richting doe je latijn dan heb je latijn met sub richting wiskunde,talen of wetenschappen en zo voor een paar hoofrichtingen einde
Ja trouwens, ik ken het belgische systeem wel een beetje. Heb ooit een uitwisseling gehad met een belgische school waarmee we naar Luxemburg gingen voor een weekje. Ik vond het heel apart, maargoed, alles zo z'n logica he.
Oud 22-08-2010, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ik vond het altijd wel leuk, vooral toen ik in Griekenland was en het kon herkennen. Maar vrij nutteloos is het wel ja. En vreemd, KCV als CE, dat hadden we dan weer niet.
Nee, ik had dus ook gewoon Tekenen als eindexamenvak; zooi praktijkopdrachten en het CE was dus "theorie/geschiedenis"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2010, 20:41
Verwijderd
snickers, ik kon geen tekenen kiezen als examenvak
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd een taal leren
ExpoRules
5 21-11-2012 19:01
De Kantine Saaiforce in Diablo III #1534
Verwijderd
500 20-10-2011 22:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.