Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil er zeker nog een aantal keren heen of later een beroep hebben wat er mee te maken heeft. Als je de taal spreekt en kranten kan lezen kan je veel meer over de landen te weten komen dan als je af moet gaan op wat iemand anders zegt.
||
Citaat:
Dus is het handiger om dat te laten aansluiten op je latere leven/opleiding/werk..
||
Citaat:
![]() Gezien het hoge aantal college uren zie ik toch maar van Arabisch af, en ga ik dr (na het afstuderen) een cursus in volgen, denk ik..
|
Beter verdiep je je gewoon in nuttige taal.
Ik vind de islam ook intressant, maar alleen omdat ik het een gevaar vindt. Zal ik ook maar de cursus gaan volgen? ![]() Maar als je dat leuk vindt, dan moet je dat doen he ![]()
|
Heb ook nooit een arabisch iemand gezien, die nederlands leert.
En das nou juist het probleem. Wij doen het als bijvak, en doen ons uiterste best, voor hun is het een noodzakelijkheid, en er komt niets van terrecht.
|
Ja hoor, krijgen we dat weer
![]() Gelukkig zijn we allemaal zo ontzettend bekrompen dat we alleen de orthodoxe moslims zien die met een vliegtuig een gebouw invliegen en we vergeten even de mensen die gewoon een geloof aanhangen en verder nog geen vlieg dood willen trappen.. eigenlijk moet ik me er ook niet mee bemoeien ook.. ![]()
|
Het is gewoonweg een aggressieve en een minder beschaafde godsdienst dan het christendom, boedhisme en hindoeisme.
Er is nu een oorlog uitgevaardig door allelei terrorischtisch netwerken, en sommige van jullie zeggen dat we niet mogen discrimineren. Maar zo tekenen we voor onze eigen ondergang door het hun zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo beschaafd zijn we dat we daar op gepakt worden. En je hoeft als westerling in een islamitisch echt geen grote bek te geven, want dan heb je meestal een serieus probleem. En je wordt er ook niet echt netjes behandeld, alleen maar omdat je een westerling bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
SAAAAAAAaAAAI #716 Verwijderd | 500 | 11-10-2009 11:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Algemene schoolzaken |
Keuzevakken uni Anika | 21 | 10-07-2007 16:26 | |
Studeren |
Wat ga jij volgend jaar studeren? JoV | 331 | 15-08-2006 20:09 | |
Algemene schoolzaken |
Vreemde taal studeren Isamu | 25 | 03-03-2004 10:45 |