Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
dat blueeyez03 hier altijd al kwam en het mij aanrade (had toen klein probleempje) ff op psych gepost... nu open ik nog wel... maar niet vaak persoonlijke problemen, alleen soms...
heb me dus daarvoor aangemeld, maar vond het psychforum wel interessant, en later de rest ook ![]()
|
Omdat ik eigenlijk iemand van haar stoel wilde laten schrikken
![]() Toen ben ik blijven hangen. ![]() Eerst alleen op de fora waar zij ook zat, waar ik inmiddels ook een beetje vastgeroest zat, toen d.m.v. een taalfoutverbetering en een link naar het 'ingeburgerde taalfouten'-topic door italianboy naar de Kantine gegaan en er nooit meer weg gekomen. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 18:55. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Massavernietigingswapens niet de reden voor oorlog' Blitzkrieg Bop | 106 | 23-06-2003 20:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Massavernietigingswapens niet de reden voor oorlog' Martian | 4 | 30-05-2003 09:53 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |