Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was in 99 op lowlands bij silverchair... al die hysterische meiden... ik stond vooraan (gewoon omdat ik vooraan stond) krijg ik ineens een hoek omdat een ander meisje vooraan wilde staan... ik dacht echt... jeeeetje en toen ben ik maar weggegaan
|||
Citaat:
![]() *wil heen* Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hoe ben jij toen weggekomen dan?
|
haha ik ga erheen.. ik was er helemaal gek van toen ik 15 was maar ik kon niet naar 013 noch lowlands destijds (had al lowlands kaartje gekocht voor drie dagen, maar ik zat vast in duitsland, en nee, ik heb het kaartje niet door kunnen verkopen)
en nu komen ze in paradiso.. eindelijk dichtbij
|
![]() |
|
![]() |
mhhh ik heb ze toen in 99 2 x gezien....013 was zoo master
ik voelde me echt het kleine alto meisje toen... bahbahbahmaar het lijkt me wel master hoor, geen flauw idee hoe de muziek van hun nu is etc. maarja in mn eentje ga ik niet, en ik geloof neti dat mn vrienden daar nog op zitten te wachten ![]() en natuurlijk paradiso...denk je dat ze nog een 013 grote zaal vol krijgen? nahhhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() is silverchair niet dood...tenminste die zanger dan... ik heb silverchair nu 5 keer gezien....ze zijn alleen maar slechter gaan spelen eigenlijk...
||
Citaat:
niet boeiend!!!
||
Citaat:
![]() ik vind ze uitgegroeid van middelmatig bandje tot muzikanten die bij vlagen geniale dingen doen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() naar volgens heeft ie in z'n teksten altijd wel een hang naar t depressieve gehad...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
...::: verhaaltjuh :::... Verwijderd | 14 | 02-03-2004 13:01 | |
Muziek |
Bands (te) laat leren kennen.. Verwijderd | 119 | 07-04-2003 15:01 | |
Muziek |
als je zelf een festival zou mogen bedenken... *oma* | 67 | 20-09-2002 16:57 | |
Muziek |
Nieuwe cd Silverchair Lorelei.tmp | 11 | 20-07-2002 17:39 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 |