Advertentie | |
|
![]() |
|
onofficieel weet ik bijna zeker dat ik geslaagd ben
![]() mn pa heeft de punten aan de leraren economie en wiskunde gevraagd; economie is voldoene, voor wiskunde 1 tiende tekort!!! ![]() hoera ![]()
|
De normering is voor mij iig positief;
Wiskunde B1; 1.6 Economie 1; 1.5 Natuurkunde 1; 1.2 Dit waren de vakken waar ik op het randje zit/zat ![]() En de vakken waarvan ik zeker wist dat ik ze gehaald zou hebben en die ik makkelijk vond: Scheikunde 1: 0.8 Biologie 1,2: 0.9 Nederlands: 0.8 Oeeeeeh ik heb de hele nacht helemal niet goed geslapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in, maar ik ben toch doodzenuwachtig.. succes iig! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De normering is lekker
![]() Ik verwachtte tot een drie voor een vak, maar alles zit boven de vier ![]() Voor m'n mondelingen moet ik hoogstwaarschijnlijk de volgende cijfers halen; bio; een 5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld ak; een 7 voor een 5,5 = 6 gemiddeld eco I; een 6,5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld nl; een 4,5 voor een 5,5 = 6 gemiddeld eng; een 4 voor een 5,5 = 6 gemiddeld gs; een 6 voor een 5,5 = 6 gemiddeld wisA; een 6 voor een 5,5 = 6 gemiddeld. En dan mag ik nog twee vijfen, want voor engels haal ik wel een zeven gemiddeld. Dus voor aardrijkskunde en ecoI mag ik wel een 5 en een 4,5 halen ![]() Misschien ga ik het dus toch wel halen ![]() *gaat douchen en leren* Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 08:55. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ervaringen mavo naar havo levike1 | 19 | 15-04-2012 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
VMBO-TL naar HAVO = HELP! Sjonsjaak | 34 | 19-08-2011 18:06 |