Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:41
tacidvs
tacidvs is offline
Volgens mij ben ik gek. Mijn vriendin, die ik meestal een keer per week zie, soms iets vaker, is met school naar het buitenland. Net als de vorige keer (toen was ik ergens ver) mis ik haar lichtelijk. Volkomen irrationeel, stom, maar toch. Heeft iemand dit ook weleens? Zit me niet lekker dit...
Oud 11-06-2003, 15:48
Verwijderd
Hoe bedoel je...?
Mis je haar normaal gesproken nooit dan?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:02
tacidvs
tacidvs is offline
Minder, veel minder dan nu.
Oud 11-06-2003, 16:15
Verwijderd
Misschien omdat je haar nu niet kunt bellen, etc. Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je haar normaal sprak, maargoed.
En het idee dat ze zo ver weg is, zoals je zelf zegt.

Maar waarom zit het je niet lekker? Ik vind het wel lief..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:20
Verwijderd
Dat komt gewoon door het idee dat ze zover weg is. Het voelt anders, terwijl het rationeel gezien niet anders is (als ze weg is, is ze weg .. of dat nou 100 of 300 km zijn maakt dan eigenlijk niks uit, maar toch 'voelt' het anders).
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:15
tacidvs
tacidvs is offline
En waarom vindt iedereen me sinds ze weg is ineens lief?! Ik weet het ook niet meer.... (je bent de tweede in twee dagen, is een 100% afwijking van het gemiddelde )

Ik sprak haar bijna dagelijks, maar ik kan best een week zonder.
Oud 11-06-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 11-06-2003 @ 18:15:
En waarom vindt iedereen me sinds ze weg is ineens lief?!
Mag men hieruit concluderen dat irrationeel en stom gedrag lief is?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:18
PardonMe
PardonMe is offline
Het is toch wel normaal dat je je vriendin mist als ze een tijdje weg is..?? Daar is toch niks geks aan?

of mis ik nu iets..?
Oud 11-06-2003, 21:10
Denise84
Denise84 is offline
Het gevoel haar echt niet bij je te kunnen hebben op momenten dat je daar behoefte aan hebt door de enorme afstand die er normaal gesproken minder is, mis je haar erger.
Afstand brengt verlangens met zich mee..

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 18:18:
Mag men hieruit concluderen dat irrationeel en stom gedrag lief is?
Dat ligt eraan wat voor gedrag natuurlijk.. als iemand kwaad is en dan stomme, irrationele dingen gaat doen is dat niet lief.

Maar als iemand uit verliefdheid hele vage dingen gaat doen kan dat juist heeeeeeeeel lief zijn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:27
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 11-06-2003 @ 16:41:
Volgens mij ben ik gek. Mijn vriendin, die ik meestal een keer per week zie, soms iets vaker, is met school naar het buitenland. Net als de vorige keer (toen was ik ergens ver) mis ik haar lichtelijk. Volkomen irrationeel, stom, maar toch. Heeft iemand dit ook weleens? Zit me niet lekker dit...
ik herken het wel. ik mis hem ook altijd net iets harder als ie bijvoorbeeld op vakantie is en niet elke dag even kan bellen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 17:20:
Dat komt gewoon door het idee dat ze zover weg is. Het voelt anders, terwijl het rationeel gezien niet anders is (als ze weg is, is ze weg .. of dat nou 100 of 300 km zijn maakt dan eigenlijk niks uit, maar toch 'voelt' het anders).
Inderdaad

Ik had het TOEN met mijn beste vriendin (niet eens MIJN vriendin maar GEWOON mijn beste vriendin)
Was op vakantie naar tunesië en dat waren 2 rampweken. (hoe erg kun je iemand missen )
En dat terwijl ik haar normaal ook niet bepaald wekelijks zie of dagelijks spreek vanwege de afstand.
Oud 12-06-2003, 13:41
tacidvs
tacidvs is offline
Ik bel gewoonlijk ook niet, we spreken elkaar meestal even op msn oid. Maja, het zal wel weer, ik overleef het wel Bedankt voor alle steun enzo *snif*,
Oud 12-06-2003, 13:52
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 12-06-2003 @ 14:41:
Ik bel gewoonlijk ook niet, we spreken elkaar meestal even op msn oid. Maja, het zal wel weer, ik overleef het wel Bedankt voor alle steun enzo *snif*,
k zit in hetzelfde schuitje. Mn vriend is nu op vakantie en hij blijft in totaal ongeveer 3 weken weg Mis hem echt ontzettend, ik sprak hem ook altijd elke dag, hij belt me soms vanuit zn werk en anders spraken we meestal s'avonds wel op msn, maar nu.... aaah nog 2 weken te gaan.....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:05
tacidvs
tacidvs is offline
Anders lees je even.
Oud 12-06-2003, 16:12
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 12-06-2003 @ 17:05:
Anders lees je even.
Anders ben je even vriendelijk.