Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Deatz0rz en kydnav: En wat is dit dan
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Code:
@Echo off cls echo. echo welkom bij kydnav's adventure! echo Dit is mijn eerste spel gemaakt op deze manier dus verwacht er niet te veel van. echo. echo Kies een nummer: echo 1 begin [1] echo. echo 2 stop spel [2] echo. echo credits [3] echo. choice /c:1 /n if errorlevel 3 goto LABEL3 if errorlevel 2 goto LABEL2 if errorlevel 2 goto LABEL1 :LABEL3 echo CREDITS echo. echo Gemaakt door: kydnav echo Verzonnen door: kydnav echo Getest door: kydnav echo De rest door: kydnav :LABEL2 echo Klik rechtsbovenin :p :LABEL1 echo Je hebt er dus voor gekozen dit spel te spelen, alvast bedankt. echo. echo Je speelt jezelf. Er zullen veel gevaarlijke situaties komen en veel belangrijke beslissingen. echo. echo Het belangrijkste in het spel is te overleven. echo. echo Veel plezier echo. echo. echo kydnav. pause |
![]() |
||
Citaat:
H4H behandeld gewoon allerlei aspecten en ook oa BATCH-file werken, dit is heus niet enkel en alleen wat H4H doet. de naam virus is in dit verband, ben ik met je eens, niet correct nee. maar met BATCH bestanden werken kan heel nuttig zijn ook in het werken met virussen omdat als je ASM gaat coderen er een een soort BATCH is, dus een opstapje als het ware
|
Verwijderd
|
Code:
@Echo off cls echo. echo Hoi echo. echo Menu: echo kies een cijfer echo 1 begin echo 2 sluiten echo. choice /c:1 /n if errorlevel 1 goto LABEL1 LABEL1: echo. echo dit is label 2. Als ik hem nu opstart zegtie: choice wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. Wat moet er dan inplaats van choice? (back to the subject please ![]() |
![]() |
|
Draai je batch script iig in een DOS box.
Druk op Windowskey + R en dan: Win2k/XP: vul in cmd.exe Win98/ME: vul in command.com En je krijgt een DOS box, zo kun je in elk geval de output zien als je batch script klaar is. Ga eerst naar de dir waar je batch script staat, b.v. in C:\ c: cd \ Draai nu je batch script: kydnav.bat Als choice nu niet werkt, heb je die niet in je \Windows\Command directory staan, moet je ff zeggen stuurt iemand je wel dan.
|
![]() |
|
|