Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 21:55
LostProphetX
LostProphetX is offline
Hey mensen, 1 september begin ik met m'n rechtenstudie in Groningen en word ik lid van JFV, de faculteitsvereninging, maar daarnaast zou ik willen weten of er nog leuke verenigingen zijn zonder ontgroening, die iets doen met muziek en computers, zelf hou ik wel van een spelletje en ben onafscheidelijk van m'n gitaar

Kent iemand een vereniging die zoiets voor me kan betekenen?
Oud 06-08-2003, 22:12
Nuck
Nuck is offline
Ik zou zeggen: houd je ogen open in de KEI-week...het lijkt mij dat er vast wel iets tussen zit wat je aanspreekt, aangezien Groningen erg veel verschillende studentenverenigingen zijn.
Oud 06-08-2003, 22:16
Maart
Maart is offline
Internetcommissie van Mira of zo? En ga eens bij de USVA kijken of er leuke cursussen zijn die je wat dat betreft aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:58
LostProphetX
LostProphetX is offline
ik ga niet naar de keiweek, die activiteiten spraken me echt niet aan ofzo... alleen die DJ-cursus kwam het dichtst bij mijn referentiekadertje
maar toen moest je er 3 uitkiezen
Oud 07-08-2003, 09:08
Verwijderd
Usva...genoeg curssussen met computers en muziek enzo, ze zitten aan de Munnekeholm

ze hebben ook elke maandagavond een jamsessie, het is vooral jazz, maar erg gezellig...

misschien zie ik je daar wel een keer
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:31
MH
MH is offline
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor vereniging je zoekt. Maar alleen Vindicat atque Polit en Albertus Magnus hebben nog ontgroeningen. Hendrik, Bernlef en Dizkartes ontgroenen niet op de manier die de kranten haalt. Je wordt alleen ingehuldigd, maar op zo'n manier dat iedereen het leuk vindt en er geen sprake is van machtsvertoon.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:54
Verwijderd
Citaat:
ik ga niet naar de keiweek, die activiteiten spraken me echt niet aan ofzo... alleen die DJ-cursus kwam het dichtst bij mijn referentiekadertje
Komt me bekend voor, maar de kei week is meer dan die ene activiteit, jammer dat je niet meedoet

Ik ben trouwens ingedeeld bij 1 van de 2 theater activiteiten.
Nog iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten