Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 21:47
miro
miro is offline
Nou ja de titel zegt t al. Als ik een tijdlang gezeten heb doet mn stuitje hele erge pijn, maar echt erg, heb de neiging om snel weer te gaan zitten want dan voel ik nauwelijks iets. Ik ben niet gevallen ofzo, dus tis wel erg vreemd. Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:15
Verwijderd
't zou kunnen dat je 'botjes' (of hoe noem je dat) toch iets verschoven/gekeusd zijn.
heb geen idee wat er aan te doen is.....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:21
Ilsje
Ilsje is offline
misschien kan je proberen niet echt direkt op t botje te zitten maar je bekken te kantellen naar achter zodat je meer op je billen zit???

*werkt bij mij wel goed*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:47
Elister
Elister is offline
Ik heb het als ik vaak lang op de bank zit met m'n benen opgetrokken..
Oud 11-06-2003, 13:56
Brown eye
Brown eye is offline
daar heb ik ook last van en ben ook nog nooit derop gevallen!! maar bij mij doen ook die andere botten waar je op zit super zeer.... ligt er denk ik gwoon aan dat die stoelen op school te hard zijn en je zit de hele dag ....ik ga dan altij gwoon op m'n handen zitten...wat overigens niet heel relaxed zit maar je moet tog iets!! niet egt veel aan te doen denk ik...misschien wat rechter op je stoel gaan zitten...want dan zit je niet op je stuitje...dat helpt bij mij wel!! succes ermee!
Oud 11-06-2003, 14:30
Verwijderd
Een vriendin van me heeft dat ook gehad en die bleek een ontstoken stuitje te hebben. Ga even langs de dokter.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:20
miro
miro is offline
Citaat:
Para! schreef op 11-06-2003 @ 15:30:
Een vriendin van me heeft dat ook gehad en die bleek een ontstoken stuitje te hebben. Ga even langs de dokter.
Als je altijd strings draagt, kan dat daarvan komen?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 00:58
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 12-06-2003 @ 23:20:
Als je altijd strings draagt, kan dat daarvan komen?
Er heeft een keer een stuk in de Viva gestaan over een of andere aandoening die je van strings dragen kan krijgen. Maar dan zou je het wel geweten hebben, want dan zou je een soort aambeien moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:38
miro
miro is offline
Citaat:
Para! schreef op 13-06-2003 @ 01:58:
Er heeft een keer een stuk in de Viva gestaan over een of andere aandoening die je van strings dragen kan krijgen. Maar dan zou je het wel geweten hebben, want dan zou je een soort aambeien moeten hebben.
Hmz en die heb ik niet

Tja van het zitten zelf kan het niet komen, ik heb alle houdingen al geprobeerd bovendien kan ik me niet voorstellen dat je dr zon erge pijn van kunt krijgen.

Maargoed, naar de dokter dan maar......
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 20:00
faith666
faith666 is offline
Ik heb ook vaak last van me stuitje maar dat is meer als ik net ziek ben geweest en er heelmaal geen vet meer op me kont zit...misschien is het dat???
Oud 14-06-2003, 08:43
miro
miro is offline
Citaat:
faith666 schreef op 13-06-2003 @ 21:00:
Ik heb ook vaak last van me stuitje maar dat is meer als ik net ziek ben geweest en er heelmaal geen vet meer op me kont zit...misschien is het dat???
Nou met te weinig vet op mn kont heb ik geen problemen hoor
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:56
Roos
Roos is offline
Laat je even doorverwijzen naar de fysiotherapeut of de manueel therapeut (nog beter). Die kan even checken of je ruggenwervel wel recht staat
Oud 14-06-2003, 23:08
Elister
Elister is offline
Hmm, ik heb ook vaak last van m'n rug... Misschien heeft het daar iets mee te maken.

Regels voor berichten