Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 m'n vriend
2 m'n vriend, m'n moeder (omdat ik anders gewoon niet wakker word). Behalve in het weekeind, dan is het voor m'n moeder ook verboden ![]() En natuurlijk mag de eigenaar van m'n lieve paardje me ook wakker maken, maar alleen voor iets belangrijks en dan wel over de telefoon (die hoef ik niet aan m'n bed ![]()
|
Mijn vriend, Chris Pontius, Harrison Ford, Bam Margera, Jeff Tremaine, Mikko Panaanen.. en Johnny Knoxville heeft ook wel een lekker snoetje om tegenaan te kijken als je wakker wordt.
![]() Oh, en Preston Lacy, die is schattig en zijn buik kan dan als kussen fungeren zodat ik weer verder kan slapen. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 12:40. |
![]() |
|
![]() |
1. Als er iets aan de hand is, iedereen. Verder iemand met een andere goede reden. Het hangt trouwens ook wel van het tijdstip af hoor. Oh ja, de jongen met wie ik vrijdag heb gezoend mag me ook wel wakker maken (=lekker ding! haha)
2. m´n zusje maar dat durft ze niet omdat ik weleens ochtendhumeur heb, haha. Dus ik prefereer m´n wekker want dan heb ik er minder last van ![]()
|
Niemand mag mij ALTIJD ergens voor wakker maken. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke reden hebben. Als dat zo is zal ik het waarschijnlijk niet zo erg vinden, misschien zelfs wel leuk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: 1. Niemand 2. Niemand Ik heb er een godsgloeiende hekel aan als ik wakker gemaakt wordt, of het nou door een wekker is of een persoon. Als ik verliefd ben, kan ik het misschien hebben van diegene, anders kun je het beter niet wagen. |
![]() |
||
Citaat:
ik neem de mannelijke versie ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
weerwolfspel #27 Ske* | 500 | 13-01-2007 11:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |