Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 16:56
petertje86
petertje86 is offline
Heb jij ook welleens met iemand gezoent, dat precies alles goed was, dat je d8 van......wauzwers, dit is leven! Ik ben een gelukkig man (of vrouw natuurlijk)

Nou, dat had ik dus 2 weken geleden!!! Het was allemaal zoals het moest zijn. Ik was ontspannen na een dag sporte en savonds was er zon feest. Komt ze naar me toe 'jij bent toch....' Hebben we een poosje gezellig buiten gepraat. Wordt ze naar de feestzaal door een vriendin getrokken, zegt ze, ik kom zo terug. Ik d8 nog, die zie ik nooit meer terug. Maarja, na een uurtje liep ze recht op me af en liepen we samen over het veldje bij het feest. Het was gewoon perfect, ze rook lekker, het was heerlijk zomeravond weer, allebei beetje aangechoten en toen zoende we> egt gewoon de perfecte zoen, niet zon ophol geslagen wasmachine, maar gewoon perfect zachte lippen. Het was een prachtige eeuwigheid, die plots werd afgebroken door zo'n kut mobieltje>ik moes naar huis.

De volgende dag had ik er nog gezien, even gezwaaid, en toen ging ze terug naar het zuiden waar ze vadaan kwam.

Eerst d8 ik, kut, maar toen bed8 ik me, over 2 weken zou ik er weer zien, dan op een toernooi bij hun in het zuiden!

Nou, dat was dus afgelope weekend, het toernooi was top, het feest was suppa, en zij, jah, zij, zij had gvd een andere knul uitgezocht Normaal zou ik zegge, pech, het was toch maar een 1mallig, onder invloed van alcohol, ding, maar die kus.....terring

Nou, moes dus ff kwijt Bietje vaag allemaal, maar ben nu wel me verhaal kwijt TNX!
Oud 17-06-2003, 17:03
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
petertje86 schreef op 17-06-2003 @ 17:56:
Heb jij ook welleens met iemand gezoent, dat precies alles goed was, dat je d8 van......wauzwers, dit is leven! Ik ben een gelukkig man (of vrouw natuurlijk)

Nou, dat had ik dus 2 weken geleden!!! Het was allemaal zoals het moest zijn. Ik was ontspannen na een dag sporte en savonds was er zon feest. Komt ze naar me toe 'jij bent toch....' Hebben we een poosje gezellig buiten gepraat. Wordt ze naar de feestzaal door een vriendin getrokken, zegt ze, ik kom zo terug. Ik d8 nog, die zie ik nooit meer terug. Maarja, na een uurtje liep ze recht op me af en liepen we samen over het veldje bij het feest. Het was gewoon perfect, ze rook lekker, het was heerlijk zomeravond weer, allebei beetje aangechoten en toen zoende we> egt gewoon de perfecte zoen, niet zon ophol geslagen wasmachine, maar gewoon perfect zachte lippen. Het was een prachtige eeuwigheid, die plots werd afgebroken door zo'n kut mobieltje>ik moes naar huis.

De volgende dag had ik er nog gezien, even gezwaaid, en toen ging ze terug naar het zuiden waar ze vadaan kwam.

Eerst d8 ik, kut, maar toen bed8 ik me, over 2 weken zou ik er weer zien, dan op een toernooi bij hun in het zuiden!

Nou, dat was dus afgelope weekend, het toernooi was top, het feest was suppa, en zij, jah, zij, zij had gvd een andere knul uitgezocht Normaal zou ik zegge, pech, het was toch maar een 1mallig, onder invloed van alcohol, ding, maar die kus.....terring

Nou, moes dus ff kwijt Bietje vaag allemaal, maar ben nu wel me verhaal kwijt TNX!
PAK EEN LEKKER KOUD BIERTJE Ga achterover zitten en wachte op de volgende
Oud 17-06-2003, 17:08
Some
Some is offline
*verhaal*

Nee, wel lekker ja maarja nu op naar de volgende......
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:01
guess what
guess what is offline
uhm, ja leuk voor je, maar dan nu maar een slotje..? hier kunnen we toch vrij weinig mee denk ik.
Oud 17-06-2003, 19:05
Verwijderd
wat wil je met deze topic bereiken dan?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:30
petertje86
petertje86 is offline
me verhaal kwijt, das nu gebeurd, dus doe maar op slot hoor, als het je in de weg zit....
Oud 17-06-2003, 21:01
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 17-06-2003 @ 18:03:
PAK EEN LEKKER KOUD BIERTJE Ga achterover zitten en wachte op de volgende
dat is dus de beste tip die ik in vele jaren heb gehoord
Oud 17-06-2003, 21:17
Gwinnie
Gwinnie is offline
heb je dat meisje nog gesproken dan of negeerde ze je totaal?
vind het ook niet zo tof van haar....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
petertje86 schreef op 17-06-2003 @ 20:30:
me verhaal kwijt, das nu gebeurd, dus doe maar op slot hoor, als het je in de weg zit....
van mij hoeft er geen slot op hoor,
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:47
AtHell
AtHell is offline
Wat een kut woord zeg.

"Wauwzers! spuit ik jou daar even vol."

Je zal het als dame zijnde maar te horen krijgen van je partner.
Oud 17-06-2003, 23:52
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
egt gewoon de perfecte zoen, niet zon ophol geslagen wasmachine, maar gewoon perfect zachte lippen.
LOL.... vraag me af hoe zoenen is met iemand die zich gedraagt als een op hol geslagen wasmachine. Ik zou iig die meid vergeten en een koud biertje pakk.......... oh.... laat maar
Oud 18-06-2003, 07:46
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Heb jij ook welleens met iemand gezoent, dat precies alles goed was, dat je d8 van......wauzwers, dit is leven! Ik ben een gelukkig man

Ja heb ik wel eens gehad, toen realiseerde ik me dat dit een van de mooiste momenten was van mijn leven.
Ik had de perfecte meid.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:12
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 18-06-2003 @ 08:46:
Ja heb ik wel eens gehad, toen realiseerde ik me dat dit een van de mooiste momenten was van mijn leven.
Ik had de perfecte meid.
En? Wat heb je met 'r gedaan?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:57
Knoop
Knoop is offline
pak een lekker pilsje, ga lekker achterover hangen, en bekijk eens wat voor lekkers er daar nog meer rondloopt!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:14
Arun
Arun is offline
Maar vraagje.. Als je verliefd bent op iemand dan is diegene al vrij snel 'perfect' voor je.. Dat heb ik wel in ieder geval..
En als je met iemand kust, dan denk je meestal toch wel; ja.. dit is wel goed..
Oud 18-06-2003, 14:28
petertje86
petertje86 is offline
Als ik iemand kus, dan hoef ik haar echt niet leuk te vinden hoor. Meestal is het gewoon voor de fun. Soms denk je wel, kijk, das leuk, maar de keer dat het perfect is....volgens mij gebeurd je dat egt niet vaak, 1, misschien 2x in je leven ofzo.

Over dat biertje>das gelukt, om het naar achter te slaan

Oud 18-06-2003, 15:42
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
petertje86 schreef op 18-06-2003 @ 15:28:
Over dat biertje>das gelukt, om het naar achter te slaan

Je zou geen man zijn als je dat niet was gelukt!
Oud 18-06-2003, 16:09
ABrules
ABrules is offline
mmmz, ja het woord wauwzers is ook heel mannelijk

meer homer simpson uitroep eigenlijk of van wie was het eigenlijk ook alweer...

Inspector Gadget zegt dat altijd jaja, heel mannelijk

weet je zeker dat jij niet de op hol geslagen wasmachine was... ik bedoel... met al die gadgets
Reageren

Regels voor berichten