Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan er nix aan veranderen..
waarschijnlijk zou ik als het op dit moment uit ging met mn vriendin ook zo gaan doen klinkt misschien wat cru maar het is zo ik ben namelijk in het verleden wel gewooin vriend/vriendin gebleven met exen van me, maar op de een of andere manier blijft het ALTIJD pijn doen (nou ja, zelfs na 2 jaar, maar dan is het meer een naar gevoel als echt pijn) als ze een andere vriend krijgt! (ja, ook al heb ik het uitgemaakt, je hebt toch iets speciaals gehad) en nou wegen eigenlijk de voordelen van de vriendschap iets minder zwaar als de pijn die het (vooral de eerste tijd) doet als het meisje (jij in dit geval dus) een ander krijgt maybe is dat een beetje een reden
||
Citaat:
|
Tja mannen kunnen vast net zo vaag doen, maar ik denk dat je je er toch maar beter bij neer kunt leggen.
Heeft het nog zin om je er druk over te maken? Ik denk het niet.. Je klinkt nu alsof je best kwaad en teleurgesteld op/in hem bent, niet echt een goede basis voor een vriendschap. Nu weet ik niet wat er precies tussen jullie gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om een vriendschap te onderhouden met iemand waar je je erg toe voelt aangetrokken.. En tja, misschien is het gewoon een smoes van hem.. Maar zeg eens eerlijk, zou je dan nog zo bevriend met hem willen zijn..?
||
Citaat:
![]() Eigenlijk kan het niet, maar je deed het zelf ook? Waar is de logica?
|
![]() |
oke, we waren tot de conclusie gekomen dat we niet verliefd waren.
Maar hij zei wel dat hij goed met me op kon schieten, lol met me kon hebben, en dat hij dat bij andere meisjes miste. Ik ging er dus altijd vanuit dat we vrienden waren, en ab-so-luut geen stel ( ik bedoel als je elkaar maar 7/8 keer gezien hebt). Ik heb nog eens nagedacht, en ik denk dat hij mij gewoon te moeilijk vind. Hij weet niet wat hij wil, en daarom ook maar geen moeite doen. heb besloten geen tijd meer aan hem te besteden, moet hij maar wat duidelijker zijn, en ik laat me niet meer gebruiken.
||
Citaat:
Als hij er geen moeite voor wil doen, dan schiet het toch niet op.. Kun jij net zo goed je tijd ook beter besteden niet waar? Is erg jammer voor de vrienschap die jullie hadden en wellicht hadden kunnen hebben (klopt dat grammaticaal nog wel?) maar als het niet van twee kanten komt dan houdt het een keer op..
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geloof dat Trinity meer bedoelt dat ze allebei tot de conclussie waren gekomen dat ze elkaar wel zagen zitten maar geen relatie aan wilden gaan, niet verliefd waren, en gewoon als vrienden met elkaar om wilden gaan. (correct me if I'm wrong..)
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Of is het een loze opmerking?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend wilt SM seks. anoniem1993rd | 8 | 10-08-2012 04:20 | |
Liefde & Relatie |
Rare situatie LN1993 | 9 | 21-04-2011 06:28 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |
Liefde & Relatie |
mmmm beetje verdacht vind je niet? evanescence | 58 | 26-10-2004 21:18 |