Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 16:39
Trinity
Trinity is offline
Sinds een paar maanden ken ik een jongen waar ik al een paar keer mee uit ben geweest, ook gewoon overdag. We vioelden ons zeg maar tot elkaar aangetrokken en van het een kwam het ander.

Nu besloten we beiden dat we niet verliefd waren en we dus elkaar geen relatie met een ander in de weg zouden staan zonder de omgang met elkaar te minderen.

Wil ik weer wat met hem afspreken, zijn de regels kennelijk niet meer van toepassing. Meneer vind dat het allemaal te ingewikkeld is geworden, dat ik niet ' gewoon' zijn vriendin kan zijn na alles wat er gebeurd is, en dat hij zich ongemakkelijk voelt bij mij.

nu heb ik zoiets: what-the-fuck? ik dacht dat vrouwen ingewikkeld konden doen, maar dit slaat alles!

ik vind het een slappe smoes
Oud 17-06-2003, 16:45
Some
Some is offline
Sja misschien is hij bang dat hij je kwetst als tie een echte vriendin krijg. Dan gaat hij daarmee leuke dingen doen en niet met jou. Of hij vind je niks meer...... wat jij van hem juist wel vind
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:46
Verwijderd
Misschien durft hij er niet voor uit te komen dat hij meer voelt, omdat jij aangaf niet verliefd te zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:49
Verwijderd
Ik neem aan dat jullie ooit wel een soort stel waren?

Kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk is om dan te doen alsof alles anders is en jullie gewoon vrienden zijn.. Vooral niet wanneer er nog regels zijn ook (elkaar minstens zo vaak zien, blijkbaar).

Ik vind zijn reactie niet erg onbegrijpelijk...

Je klinkt zelf nogal bitter als je over hem praat, nu in ieder geval. Je noemt hem 'meneer' en er galmt een bittere klank rond.
Misschien moeten jullie gewoon eens lekker rustig gaan praten? Dan kan hij zijn standpunt uitleggen en kan jij hem vertellen hoe jij je voelt.

Ik vind het geen slappe smoes, een slappe smoes is iets afzeggen omdat je visje hoest ofzo.

Ik vind hem dus alles behalve ingewikkeld doen

Praat erover!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:07
Billy_bob
Billy_bob is offline
wij snappe jullie toch ook niet
Oud 17-06-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 17-06-2003 @ 18:07:
wij snappe jullie toch ook niet
je kan toch je best doen om ''ons'' te snappen??
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:33
guess what
guess what is offline
aah, wat herkenbaar! ik zit echt in PRECIES dezelfde, onlogische kut situatie, en heb geen idee wat ik er aan moet veranderen...
*mannen.. *
Oud 17-06-2003, 17:36
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 17-06-2003 @ 18:24:
je kan toch je best doen om ''ons'' te snappen??
Dat doe ik ook! Maar er zit geen logica in
Oud 17-06-2003, 19:50
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Trinity schreef op 17-06-2003 @ 17:39:
Sinds een paar maanden ken ik een jongen waar ik al een paar keer mee uit ben geweest, ook gewoon overdag. We vioelden ons zeg maar tot elkaar aangetrokken en van het een kwam het ander.

Nu besloten we beiden dat we niet verliefd waren en we dus elkaar geen relatie met een ander in de weg zouden staan zonder de omgang met elkaar te minderen.

Wil ik weer wat met hem afspreken, zijn de regels kennelijk niet meer van toepassing. Meneer vind dat het allemaal te ingewikkeld is geworden, dat ik niet ' gewoon' zijn vriendin kan zijn na alles wat er gebeurd is, en dat hij zich ongemakkelijk voelt bij mij.

nu heb ik zoiets: what-the-fuck? ik dacht dat vrouwen ingewikkeld konden doen, maar dit slaat alles!

ik vind het een slappe smoes

Kan je mij leren hoe je besluit "om niet verliefd te zijn"? Dat wil ik namelijk ook wel kunnen....
Oud 17-06-2003, 20:36
hellion
hellion is offline
wil ik ook kunnen, ben ik gelijk me ex vergeten
Oud 17-06-2003, 20:46
Maddan
Maddan is offline
je kan er nix aan veranderen..

waarschijnlijk zou ik als het op dit moment uit ging met mn vriendin ook zo gaan doen

klinkt misschien wat cru maar het is zo

ik ben namelijk in het verleden wel gewooin vriend/vriendin gebleven met exen van me, maar op de een of andere manier blijft het ALTIJD pijn doen (nou ja, zelfs na 2 jaar, maar dan is het meer een naar gevoel als echt pijn) als ze een andere vriend krijgt! (ja, ook al heb ik het uitgemaakt, je hebt toch iets speciaals gehad) en nou wegen eigenlijk de voordelen van de vriendschap iets minder zwaar als de pijn die het (vooral de eerste tijd) doet als het meisje (jij in dit geval dus) een ander krijgt

maybe is dat een beetje een reden
Oud 18-06-2003, 09:50
guess what
guess what is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 17-06-2003 @ 20:50:
Kan je mij leren hoe je besluit "om niet verliefd te zijn"? Dat wil ik namelijk ook wel kunnen....
ja is idd een beetje gek, aangezien het een gevoel is wat je overkomt, en niet tegen kan houden. Maar toch, snap ik de topicstartster wel, ik heb hetzelfde, en ook wij besloten maar niet verliefd te worden. Dat wil zeggen, voordat het misschien zou kunnen gebeuren, dat een van ons verliefd wordt, proberen we t af te kappen.
Oud 18-06-2003, 09:52
Knoop
Knoop is offline
miss wilde die alleen neuken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:11
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Knoop schreef op 18-06-2003 @ 10:52:
miss wilde die alleen neuken
Ja dat kan
Oud 18-06-2003, 11:56
PardonMe
PardonMe is offline
Tja mannen kunnen vast net zo vaag doen, maar ik denk dat je je er toch maar beter bij neer kunt leggen.
Heeft het nog zin om je er druk over te maken? Ik denk het niet..
Je klinkt nu alsof je best kwaad en teleurgesteld op/in hem bent, niet echt een goede basis voor een vriendschap.

Nu weet ik niet wat er precies tussen jullie gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om een vriendschap te onderhouden met iemand waar je je erg toe voelt aangetrokken..

En tja, misschien is het gewoon een smoes van hem.. Maar zeg eens eerlijk, zou je dan nog zo bevriend met hem willen zijn..?
Oud 18-06-2003, 12:18
Loezzel
Loezzel is offline
Ben ik nou de enige die niet echt begrijpt wat de topicstartster bedoelt?
Oud 18-06-2003, 13:20
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
guess what schreef op 18-06-2003 @ 10:50:
ja is idd een beetje gek, aangezien het een gevoel is wat je overkomt, en niet tegen kan houden. Maar toch, snap ik de topicstartster wel, ik heb hetzelfde, en ook wij besloten maar niet verliefd te worden. Dat wil zeggen, voordat het misschien zou kunnen gebeuren, dat een van ons verliefd wordt, proberen we t af te kappen.

Eigenlijk kan het niet, maar je deed het zelf ook? Waar is de logica?
Oud 18-06-2003, 13:34
Denise84
Denise84 is offline
Zijn gevoelens gaan blijkbaar toch verder dan jij dacht of hij weet zelf niet meer hoe hij over je denkt. Hij twijfelt.. en het is makkelijker iets te beoordelen als je niet midden in de situatie zit. Dus begrijpelijk.
Oud 18-06-2003, 13:47
Trinity
Trinity is offline
oke, we waren tot de conclusie gekomen dat we niet verliefd waren.

Maar hij zei wel dat hij goed met me op kon schieten, lol met me kon hebben, en dat hij dat bij andere meisjes miste.

Ik ging er dus altijd vanuit dat we vrienden waren, en ab-so-luut geen stel ( ik bedoel als je elkaar maar 7/8 keer gezien hebt).

Ik heb nog eens nagedacht, en ik denk dat hij mij gewoon te moeilijk vind. Hij weet niet wat hij wil, en daarom ook maar geen moeite doen.

heb besloten geen tijd meer aan hem te besteden, moet hij maar wat duidelijker zijn, en ik laat me niet meer gebruiken.
Oud 18-06-2003, 13:50
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Trinity schreef op 18-06-2003 @ 14:47:

heb besloten geen tijd meer aan hem te besteden.
groot gelijk..
Als hij er geen moeite voor wil doen, dan schiet het toch niet op.. Kun jij net zo goed je tijd ook beter besteden niet waar?

Is erg jammer voor de vrienschap die jullie hadden en wellicht hadden kunnen hebben (klopt dat grammaticaal nog wel?) maar als het niet van twee kanten komt dan houdt het een keer op..
Oud 18-06-2003, 16:22
guess what
guess what is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 18-06-2003 @ 14:20:

Eigenlijk kan het niet, maar je deed het zelf ook? Waar is de logica?
Het is ook niet logisch, maar het is wel gebeurd, je spreekt gewoon af dat je niet meer zoent ed, omdat je anders ms wel verliefd wordt.
Oud 18-06-2003, 16:26
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
guess what schreef op 18-06-2003 @ 17:22:
Het is ook niet logisch, maar het is wel gebeurd, je spreekt gewoon af dat je niet meer zoent ed, omdat je anders ms wel verliefd wordt.
Maar je kunt ook op iemand verliefd worden als je gewoon als vrienden met elkaar omgaat.. daar hoef je niet perse voor te zoenen ofzo.

Ik geloof dat Trinity meer bedoelt dat ze allebei tot de conclussie waren gekomen dat ze elkaar wel zagen zitten maar geen relatie aan wilden gaan, niet verliefd waren, en gewoon als vrienden met elkaar om wilden gaan. (correct me if I'm wrong..)
Oud 18-06-2003, 19:11
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Trinity schreef op 18-06-2003 @ 14:47:

Houdt dit in dat je wel gewoon vrij bent om te doen en laten met anderen als je dat wilt?

Wat denk je zelf? Dit is niet te ingewikkeld, deze jongen heeft gewoon wel wat meer gevoelens ontwikkeld voor je dan je doorhebt. En kan mogelijk alleen nog met je omgaan als je ook die gevoelens beantwoord.

Imho vind ik het wel goed dat je nu even wat afstand neemt van hem, dat geeft hem ook tijd om even zijn gedachtens en gevoelens op een rijtje te zetten, alleen probeer het hem niet kwalijk te nemen, zo simpel als het begonnen is kan het toch ook eindigen, waarom maak je je er dan zo druk over als ik vragen mag? Tenzij je zelf ook wat meer voor hem ben gaan voelen.
Mag ik je tenslotte nog vragen waarom je zegt:
Citaat:
Trinity schreef
...en ik laat me niet meer gebruiken.
Wie gebruikte jou dan? Hij? In welk opzicht dan? Het was toch wederzijds, anders vind ik dat jij ook fout bent geweest door ermee door te gaan als je van mening was dat je gebruikt werd.

Of is het een loze opmerking?
Oud 18-06-2003, 20:45
guess what
guess what is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 18-06-2003 @ 17:26:
Maar je kunt ook op iemand verliefd worden als je gewoon als vrienden met elkaar omgaat.. daar hoef je niet perse voor te zoenen ofzo.

Ik geloof dat Trinity meer bedoelt dat ze allebei tot de conclussie waren gekomen dat ze elkaar wel zagen zitten maar geen relatie aan wilden gaan, niet verliefd waren, en gewoon als vrienden met elkaar om wilden gaan. (correct me if I'm wrong..)
ja okee, klopt
Oud 19-06-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 17-06-2003 @ 20:50:
De persoon in kwestie niet verheerlijken, de relatie niet verheerlijken, beseffen dat er ook andere leuke meisjes zijn, beseffen dat er andere meisjes zijn waarmee je net zo'n leuke relatie kunt hebben (niet dezelfde soort), beslissen dat het nu maar eens over moet zijn met je vastklampen aan het verleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten