Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 17:10
evanescence
evanescence is offline
okay...ik ben niet paniekerig ofzo maar vind het misc toch wel raar...

ik heb over 2 weken 1 jaar verkering met mijn vriend...ik hou van m en ben gek op hem...logisch maja...wij kunnen over alles praten...van de gekste dingen...ik ben zelf heel erg eerlijk en open enzo....
we hebben elkaar ontmoet op de chat...uit het chatten, smsen en bellen hebben wij een relatie gekregen...ik ben best openminded dus heb nergens problemen mee, hij is 27, woont ver weg etc....de relatie op zich is goed...ik voel me 100% mezelf bij hem en kan lekker gek doen....ik weet van zijn verleden af....hij heeft gekke dingen gedaan en houdt van sex, maakt niet uit of het man of vrouw is......voordat hij verkering kreeg met mij heeft hij ook dus dates gehad via internet.....ik vind het persoonlijk niet erg...ik ben wel zijn eerste echte liefde....hij heeft nooit echt vaste relaties gehad...

ik chat zelf nog heel af en toe op die chatbox of ik doe dat als ik bij hem ben, dus hij kan ipc alles lezen wat ik schrijf......ik weet hoe ver ik kan gaan en weet van mezelf dat het een spelletje is...hij chat de laatste tijd wat vaker...en dat hoor ik van hem dat hij heeft lopen klooien (niet op een seksuele manier, maar meer mensen op de kast jagen), maja dat kan ik dus niet controleren...en dan kan er wel gezegd worden: als je een relatie met iemand aangaat, moet je diegene 100% kunnen vertrouwen...maar daar geloof ik niet in...niemand is 100% te vertrouwen, zelfs ikzelf ben niet 100% te vertrouwen, haha....is gewoon zo....ik wil hem best vertrouwen en dat doe ik ook, ik weet vrij zeker dat hij mij niet zal bedriegen...maar 100% zeker weet ik dus nooit...

nu heb ik dus vanmiddag iets ondekt toen ik op zijn mailbox kwam.
ik weet zijn wachtwoord van msn en hij de mijnes...volgens mij vind hij het ook niet erg als ik zijn mail zou checken, toen zijn comp kapot was deed ik dat ook...nu deed ik dat vanmiddag ook en had hij allerlei mailtjes van relatieplanet....over zijn loginnaam en dat er nieuwe dates waren die matchen met zijn profiel ofzo....dus daar schrok ik nogal van....het kan ook zijn geweest dat hij gewoon nieuwsgierig is daarnaar, net zoals de chatbox, maja RELATIEplanet... ik ben naar die site geweest om te kijken naar zijn profiel, maar dat kon niet omdat ik dan zelf een profiel moet aanmaken dan...(zal ik dat doen om te kijken wat hij in zijn profiel staat? of is dat achterbaks?)

het enige wat mij onzeker maakt is dat hij naar zo'n site gaat! we hebben zo onze issues enzo...maar hij zegt dat ie van me houdt en dat merk ik ook....ondanks dat ik soms het gevoel heb meer behoefte aan hem te hebben dan hij aan mij (hij is nogal op zichzelf...o.a door dingen die hij heeft meegemaakt enzo...maja het voelt soms lullig).....

wat vinden jullie? vinden jullie dat ik gewoon tegen hem moet zeggen dat ik zijn mail gechecked heb en rare mailtje tegenkwam en boos worden? (maar dan verraad ik mezelf!!!!!!!) moet ik zelf zo'n stom profiel aanmaken om naar zijn profiel te kunnen kijken, wanneer hij die heeft aangemaakt en wat hij zoal schrijft??!

WAT MOET IK DOEN!!?!?!?!?!?
Oud 25-10-2004, 17:13
Punkygirl
Punkygirl is offline
Je kan zelf inderdaad een profiel aanmaken en die ene beetje laten matchen met de zijne en hem dan aanspreken.
Kijken wat hij nou allemaal uitspookt daarzo.
En als het nou echt te ver gaat dan zou je een ontmoeting kunnen regelen en daar gewoon zelf gaan zitten.
Oud 25-10-2004, 17:16
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 25-10-2004 @ 18:13 :
Je kan zelf inderdaad een profiel aanmaken en die ene beetje laten matchen met de zijne en hem dan aanspreken.
En als het nou echt te ver gaat dan zou je een ontmoeting kunnen regelen en daar gewoon zelf gaan zitten.
ja maar is dat niet een beetje lullig....ik geef hem dan het gevoel dat ik hem helemaal niet vertrouw en dat wil ik niet...ik wil hem niet claimen, want ik denk juist misschien als hij echt serieus op die site zit dat doet omdat hij twijfeld, omdat ik hem heel veel geclaimed heb....dus ik wil hem juist nu een beetje vrij laten...ik ben bang wanneer hij erachter komt, van me af wil ofzo...omdat ik hem veraden heb op een of andere manier....niet?
Oud 25-10-2004, 17:17
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mwaa..
Ik heb zoiets van als hij op die site zit, waarom zou jij er dan ook niet op mogen.
En je kan er altijd nog iets van maken, bijv dat het een grap was met vriendinnen ofzo.
Oud 25-10-2004, 17:18
Verwijderd
Waarom checkte je zijn mail?
Hij weet dat jij zijn wachtwoord hebt, dus als hij echt iets te verbergen zou hebben zou hij wel zoiets met een ander adres hebben gedaan, neem ik aan.
Ik zou er gewoon nu over beginnen, als je via al die omwegen moeilijk gaat doen, komt het sowieso niet goed denk ik (want zeg nou zelf, als hij met iemand afspreekt en jij bent het is hij vast ook niet happy en ben jij eigenlijk achterbakser dan hij)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:21
Verwijderd
Hij is misschien te ver gegaan, maar ik vind dat jij ook te ver bent gegaan in het neuzen in z'n mailtjes. Als hij het níet erg vindt dat jij ze leest, kan je hem er op aanspreken, maar dat doe je niet omdat hij er dan achterkomt.. mja, dan ben je imo dus te ver gegaan. Biecht het op, vraag wat hij op te biechten heeft... en mja... kijk dan verder... Ik vind het niet echt een goede relatie wanneer je in zijn zaken gaat graaien, en al helemaal niet wanneer hij ook zaken te verbergen heeft.

Niet meer neuzen, praten.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:22
evanescence
evanescence is offline
nee dat was ik zeker niet van plan, ik ben daar veel te eerlijk voor...waarschijnlijk zal ik hem wel duidelijk maken...maar ik wil wel weten wat hij op zijn profiel heeft staan en waarom hij zo'n fucking profiel heeft aangemaakt!!! ik word nu boos....haha maja tis gewoon raar vind ik....ik ben zelf ook een nieuwsgierig persoontje en surf ook over het internet enzo...beetje rond koekeloere, maar een relatieplanet profiel aanmaken, mja beetje raar...
Oud 25-10-2004, 17:24
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 18:21 :
Hij is misschien te ver gegaan, maar ik vind dat jij ook te ver bent gegaan in het neuzen in z'n mailtjes. Als hij het níet erg vindt dat jij ze leest, kan je hem er op aanspreken, maar dat doe je niet omdat hij er dan achterkomt.. mja, dan ben je imo dus te ver gegaan. Biecht het op, vraag wat hij op te biechten heeft... en mja... kijk dan verder... Ik vind het niet echt een goede relatie wanneer je in zijn zaken gaat graaien, en al helemaal niet wanneer hij ook zaken te verbergen heeft.

Niet meer neuzen, praten.
dus jij vertrouwd je vriendje 100% , altijd?!? kom toch op zeg...niemand is te vertrouwen...ik vind het een beetje naief....en ja misc is wel fout dat ik zijn mail check, maar waarom heb ik dan zijn wachtwoord..om er vervolgens niks mee te doen? ik vind beetje stom dat jij zegt dat het geen goede relatie is...daar weet je niks van....
Oud 25-10-2004, 17:27
-Melody-
-Melody- is offline
Ik snap je helemaal.
Wie maakt nou zo'n profiel aan, terwijl hij een relatie heeft?
Ik zou erg nieuwschierig zijn naar wat er in dat profiel staat.
Maar ik zou eerst met hem gaan praten.
Wees eerlijk over dat je die mailtjes hebt gelezen, jou valt niks te verwijten, hij geeft zijn wachtwoord omdat jij het ook mag lezen, eigen schuld. Vraag om een verklaring, doet hij twijfelig en wil hij niet echt antwoorden.. tsjah, kijk dan wat er op z'n profiel staat en praat daarna is met hem.. trek je conclusie

sterkte!
Oud 25-10-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 25-10-2004 @ 18:24 :
dus jij vertrouwd je vriendje 100% , altijd?!? kom toch op zeg...niemand is te vertrouwen...ik vind het een beetje naief....en ja misc is wel fout dat ik zijn mail check, maar waarom heb ik dan zijn wachtwoord..om er vervolgens niks mee te doen? ik vind beetje stom dat jij zegt dat het geen goede relatie is...daar weet je niks van....
Nou, de relatie is op z'n minst niet optimaal wanneer jij het nodig acht zijn e-mail te gaan lezen. De relatie is imo niet goed wanneer hij ook echt iets te verbergen heeft.

En ja, ik vertrouw mijn vriend 100% met dat soort dingen. Ik weet dat hij niet vreemd zal gaan, ik weet dat hij geen rare dingen te verbergen heeft. Ik vertrouw hem met sommige kleine dingen níet, zo vergeet hij graag het gas uit te doen, of verliest hij z'n sleutels, paspoort of portemonnee. Maar met de belangrijke dingen vertrouw ik hem absoluut. Ik weet van mezelf dat ik ook te vertrouwen ben met dat soort dingen, dus waarom hij niet? Niets naïefs aan, 'k vind het eerder naïef te denken dat níemand 100% betrouwbaar is.

Waarom je zijn wachtwoord hebt? Geen idee, dat wachtwoord geeft je een keuze. Je had niet hoeven kijken naar z'n mailtjes, ik vind het raar dat het hebben van een wachtwoord voor jou meteen betekent dat je er ook iets mee moet. Ik ken het wachtwoord van de e-mail van mijn vriend, maar lezen doe ik die mailtjes niet, gaat me niets aan wat hij mailt (tenzij hij het me wil laten lezen).

Mijn idee van een goede relatie en de jouwe kunnen wel verschillen natuurlijk, dat maakt ook niets uit. Maar als je hier al post dat je hem niet vertrouwt met die mailtjes... is je relatie dan echt goed op dit moment? Kan me niet voorstellen dat jij zelf nu zo gelukkig bent ermee.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:42
ilse
ilse is offline
kan je het er niet gewoon met hem over hebben? als je zo een goeie relatie hebt...
Oud 25-10-2004, 17:52
evanescence
evanescence is offline
ik ben op dit moment wel gelukkig met hem ondanks dat we voor mijn gevoel meer issues hebben dan andere relaties van 1 jaar....ik kan ontzettend met hem lachen en mezelf zijn.....en tuurlijk vertrouw ik erop dat hij geen gekke dingen zou doen..maar die kleine dingen die je bedoelt...daar doelde ik ook op...

ik heb zijn mailt gechecked, niet om rare mailtjes te vinden ofzo...ik weet niet..misc een soort voorgevoel? want ik check eigenlijk nooit zijn mail...alleen als zijn computer kapot is...

ik heb net een profiel daar aangemaakt en heb zijn profiel gevonden...een paar dingen die erin staan kloppen niet....maar daardoor ga ik 2 dingen denken: of hij is een leugenaar (al 1 jaar tegen mij) of hij doet dit voor de gein, kijken of er mensen op reageren.... hij heeft zich als laatst ingelogd op 21 oktober, das was dus donderdag...

in zijn profiel zegt hij dus dat hij alleenstaand is...en nog wat andere kleine dingetjes die niet kloppen....wat me wel geruststeld is dat hij aangeeft bij ' Gewenste relatie' dat hij mailcontact wil....
Oud 25-10-2004, 17:54
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 25-10-2004 @ 18:42 :
kan je het er niet gewoon met hem over hebben? als je zo een goeie relatie hebt...

das echt niet zo makkelijk hoor...ondanks dat ik met hem over vanalles kan praten...ik laat mezelf dan kennen en verraad mezelf eigenlijk...
Oud 25-10-2004, 17:55
Verwijderd
Ok, je bent dus tevreden, ondanks die issues. Wat wil je hier dan mee bereiken? Je wil er niet met hem over praten... wat wil je dan wél?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:06
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 18:55 :
Ok, je bent dus tevreden, ondanks die issues. Wat wil je hier dan mee bereiken? Je wil er niet met hem over praten... wat wil je dan wél?
jawel, maar hij voelt zich misschien genaaid?!?!
Oud 25-10-2004, 18:11
Verwijderd
Hij voelt zich genaaid, jij voelt je genaaid.
Conclusie: lees nooit ongevraagd de mailtjes van je vriend(in) ook niet als hij/zij je zijn/haar wachtwoord heeft gegeven, want er komt altijd gedonder van.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:47
Rioto
ik snap dat dus echt niet... als mensen een relatie hebben waarom denken ze dan dat ze zomaar even in de ander zn mailbox mag inkijken .. hoe achterlijk ben je ?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:59
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het spijt me maar ik lees ook gewoon de email van mn vriend.
En hij evengoed de mijne. Wij hebben gewoon totaal geen geheimen voor elkaar.
Als je een relatie hebt moet je elkaar inderdaad vertrouwen, maar je moet ook niks te verbergen hebben. En als iemand perse wilt dat ik zn mail niet lees dan denk ik dat er dingen staan die ik dus niet mag weten.

Ik vind het gewoon onzin dat je iemands mail niet mag lezen als je een relatie hebt. Kom op zeg, als je zn mail niet zou mogen lezen geeft hij je het wachtwoord ook niet.
Oud 25-10-2004, 19:04
RanC
RanC is offline
Sommige mails die ik krijg zijn zelfs niet bestemd voor een mogelijke partner. Maar ach, typisch een vrouwelijke emotie... jaloezie...

Waarom moeten ze ook overal het slechtste van inzien? Wie weet zit die gozer daar alleen voor de gein?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:19
miro
miro is offline
Als het normaal is dat jullie elkaars mail af en toe checken zeker als zijn mail kapot is, hoef je dat toch niet verborgen te houden? (en anders zou ik het nog niet doen) Confronteer hem ermee en zeg wat je er van vindt. Misschien laat ie je zelf zijn profiel wel zien en weet je zo dat er niks aan de hand is. Of er is juist wel wat aan de hand en dan weet je ook gelijk genoeg.

Iig hem ermee confronteren.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 25-10-2004 @ 19:06 :
jawel, maar hij voelt zich misschien genaaid?!?!
Als jij z'n e-mail mag lezen, mag je hem er ook mee confronteren, als hij zich dan genaaid voelt, had hij zijn wachtwoord niet aan je moeten geven. Jij voelt je nu ook genaaid en je blijft je genaaid voelen wanneer je niets zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 21:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou gewoon aam hem vragen wat hij op die site te zoeken heeft. je moet niet moeilijk gaan doen!
Oud 25-10-2004, 22:36
Nena21
Nena21 is offline
Uh misschien eraan gedacht dat hij misschien dat profiel al had voordat hij wat met jou had?
Soms zit ik naast m'n vriend als hij z'n e-mail checkt, en dan krijgt hij ook mails van relatieplanet, dus?
Volgens hem was hij al heel lang lid, en was het meer om nieuwe mensen te ontmoeten, niet persé relaties.
Nou ja, ik geloof hem daar maar in.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 00:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
misshcien meot je dingen irl en internet scheiden...
Oud 26-10-2004, 09:07
-bambi-
-bambi- is offline
Misschien is het wel achterbaks ofzo, maar ik zou het echt niet kunnen laten ff op die site in te loggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 09:15
ilse
ilse is offline
Citaat:
evanescene schreef op 25-10-2004 @ 18:54 :
das echt niet zo makkelijk hoor...ondanks dat ik met hem over vanalles kan praten...ik laat mezelf dan kennen en verraad mezelf eigenlijk...
ja okee, dat snap ik ook wel . dat is wel verrot. mar ik denk dat je hem er toch mee moet confronteren, denk dat dat beter is dan wanneer je het allemaal achetr zijn rug om gaat uitzoeken. dat za, hij erger vinden dan dit, per ongeluk het tegenkomen of uitgebreid op onderzoek gaan...
Oud 26-10-2004, 09:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 18:21 :
Hij is misschien te ver gegaan,
Hoezo? Hij heeft daar een profiel aangemaakt, so what? Je krijgt dan elke dag een mailtje dat er X mensen matchen omdat ze gewoon geld aan je willen verdienen.

Wat ik me meer afvraag is wat je met een gozer van 27 moet die nooit een fatsoenlijke relatie heeft gehad. Ik zou me daar liever zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 25-10-2004 @ 18:13 :
Oud 26-10-2004, 11:16
elledc
elledc is offline
Ik vind dat er niks verkeerd aan is om in de mailbox van je vriend/in te gaan kijken. Je hebt een relatie dus op de een of andere manier is het normaal dat je alles van diegene wil weten.
Maar om even ontopic te komen: een relatie aangaan met iemand die je leert kennen via internet is niet altijd even rooskleurig, want chatters zijn vaak verslaafd aan chatten. Via het net kan je zoveel mensen leren kennen en kan je dan nog eens kiezen qua uiterlijk.
Wat ben ik blij dat mijn vriend bijvoorbeeld geen msn heeft en heel dat chat-gedoe met onbekenden 'haat' en dus ook geen interesse voor heeft. Ik zou het vreselijk vinden dat mijn vriend andere meiden zou opzoeken via chat en er geregeld contact mee zou hebben.
Chatten met andere meiden, dat terwijl je een vriend/in hebt vind ik nogal vrij onvolwassen. Dit betekent dat hij er nooit genoeg van krijgt en dit is dus inderdaad een reden om te twijfelen over je relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:42
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 25-10-2004 @ 19:11 :
Hij voelt zich genaaid, jij voelt je genaaid.
Conclusie: lees nooit ongevraagd de mailtjes van je vriend(in) ook niet als hij/zij je zijn/haar wachtwoord heeft gegeven, want er komt altijd gedonder van.
ja klopt k geef je helemaal gelijk ... zo ist ook uitgegaan (uiteindelijk) met mn ex...

maar goed, als ik jou was ... ja ligt eraan hoeveel je van hem houdt anders zou ik toch echt mn ogen op een ander gaan richten want zo'n dikke 'digitale' relatie vind ik zelf niks maar iedereen denkt er anders over.

k zou zeggen maak gwn dat profiel aan, ga met em lullen op dat profiel en kijk hoeverh ij gaat met andere meisjes.

ZEG DAN NIET dat jij dat ooit was, maar gebruik het als een achterhoofd-steuntje.
Oud 26-10-2004, 13:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-10-2004 @ 12:16 :

Chatten met andere meiden, dat terwijl je een vriend/in hebt vind ik nogal vrij onvolwassen.
Sorry hoor, maar jij hebt gewoon een probleem.

Dus jij wil het liefst een vriend die nooit contact heeft met andere meiden. Controle op al z'n mailverkeer. Logs van al z'n telefoongesprekken? Toepasselijke nickname heb je.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:46
Verwijderd
Ik heb er wel eens over gedacht om me voor de grap in te schrijven voor zoiets, gewoon om te kijken wat de reacties zijn. Dus ik dacht in eerste instantie dat je vriend misschien ook zoiets heeft gedaan; maar misschien had hij je er dan wel over verteld, ik weet niet hoe veel jullie over je leven praten met elkaar.

Maargoed, als je wil weten wat het betekent, dan vraag je het toch gewoon aan hem? Je zegt in je beginpost dat je zijn mail mag lezen, als dat zo is heb je niets verkeerd gedaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:10
Kaa
Kaa is offline
Als hij aangeeft dattie niet te vertrouwen is, waarom zou het dan lullig zijn als jij t ff uitzoekt en hem daarmee dus net vertrouwd...
Ik zie het probleem niet echt.
Als jullie elkaar toch alles vertellen, kan je net zo goed z'n profiel checken, zou ie dan geen problemen mee moeten hebben, toch?
Oud 26-10-2004, 14:18
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Chimera schreef op 26-10-2004 @ 14:18 :
Sorry hoor, maar jij hebt gewoon een probleem.

Dus jij wil het liefst een vriend die nooit contact heeft met andere meiden. Controle op al z'n mailverkeer. Logs van al z'n telefoongesprekken? Toepasselijke nickname heb je.
En jij bent waarschijnlijk zo'n jongen die nog nooit een echte relatie heeft gehad en al honderd keer is vreemgegaan omdat dat 'hoort'.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:23
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 18:35 :
Nou, de relatie is op z'n minst niet optimaal wanneer jij het nodig acht zijn e-mail te gaan lezen. De relatie is imo niet goed wanneer hij ook echt iets te verbergen heeft.

En ja, ik vertrouw mijn vriend 100% met dat soort dingen. Ik weet dat hij niet vreemd zal gaan, ik weet dat hij geen rare dingen te verbergen heeft. Ik vertrouw hem met sommige kleine dingen níet, zo vergeet hij graag het gas uit te doen, of verliest hij z'n sleutels, paspoort of portemonnee. Maar met de belangrijke dingen vertrouw ik hem absoluut. Ik weet van mezelf dat ik ook te vertrouwen ben met dat soort dingen, dus waarom hij niet? Niets naïefs aan, 'k vind het eerder naïef te denken dat níemand 100% betrouwbaar is.
Ten eerste las ze z'n mail al omdat hij daar geen problemen mee had, misschien gebruikte hij zijn e-mailadres haast niet. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn.

Je geeft zelf al aan dat je je vriend niet 100% vertrouwt, want dat zou betekenen dat je hem overal totaal mee vertrouwt. En volgens mij weet jij niet wat naief betekent, dat is dat je alles zomaar gelooft zonder na te denken. Het is een cliche dat je elkaar 100% moet vertrouwen in een relatie, en dus denk je dat je dat doet/moet doen. Dat is naief. Niet als je op je hoede bent en je eigen hersenen gebruikt bij zulke dingen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:35
ilse
ilse is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-10-2004 @ 12:16 :

Chatten met andere meiden, dat terwijl je een vriend/in hebt vind ik nogal vrij onvolwassen.
aan de ene kant ben ik het ermee eens, zou het niet leuk vinden als hij dat zou doen. maar weet dat ik zelf ook nog gewoon chat met andere jongens, dus als hij dat wil moet hij dat ook lekker doen. dan bedoel ik trouwens niet op een relatiesite hoor, maar gewoon msn enzo.

ik zou, als dat niet zou mogen, een probleem hebben nu
Oud 26-10-2004, 14:49
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
omg lees je eigen post en beslis of je jezelf triest vind of niet

eerlijker advies zul je niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lotte schreef op 26-10-2004 @ 15:18 :
En jij bent waarschijnlijk zo'n jongen die nog nooit een echte relatie heeft gehad en al honderd keer is vreemgegaan omdat dat 'hoort'.
Honder keer vreemdgaan zonder echte relatie? Da's knap

Wat versta jij onder een echte relatie. Eentje waarbij je mekaar controleert, of eentje waarbij je mekaar vertrouwt?

Wat is kwalijker. Je inschrijven bij relatieplanet? Of hierachter komen en dit gaan melden op een forum, zonder het eerst aan hem te vragen? Ik vraag me af wie hier nu achterbaks is.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:29
RanC
RanC is offline
Ik heb zoooo de neiging om het volgende te posten:

_______.________|\_
|.The who gives a | ||\___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@)

Maar hey! Ik ben in een serieuze bui...

1) Je relatie is fucked up als je helemaal gaat flippen vanwege zo'n onbenullig, dom, irrelevante account op dat relatieplanet.

2) Hij kan nog wel van je houden ook al gaat hij naar zo'n site.

3) Zo'n profiel hoeft nog niet gelijk te betekenen dat hij je zat is. (Ook al zou ik daar begrip voor kunnen hebben aangezien jij waarschijnlijk nog achterbakser, jaloezer, etc. bent)

4) Als je relatie fucked up is, je hem niet vertrouwd en rotzooi gaat trappen vanwege zo'n dom mailtje dan zou je die hele relatie moeten afkappen en iets "serieuzers" gaan doen, bijvoorbeeld niet van die irrelevante topics starten die kant noch wal raken.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:36
inieislief
inieislief is offline
Ik zou het wel doen als ik jou was. Je wilt natuurlijk wel zekerheid in je relatie hebben.......

GO FOR IT GIRL!!!!!!!!!!!!!!
Oud 26-10-2004, 15:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
inieislief schreef op 26-10-2004 @ 16:36 :
Ik zou het wel doen als ik jou was. Je wilt natuurlijk wel zekerheid in je relatie hebben.......
Ja, en daarvoor heb je het belangrijkste element: "eerlijkheid". In plaats van hier te komen mekkeren zou ze het hem moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:59
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je zou het aan hem moeten vragen. punt. en 'niemand is te vertrouwen' is natuurlijk grote onzin he.
Oud 26-10-2004, 16:19
jojobro
jojobro is offline
Ik heb ook weleens zo'n ding voor de gein aangemaakt, doen toch zat mensen zonder verdere bedoelingen? Volgens mij moet je niet zo wantrouwend zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:03
songeur
songeur is offline
Zelf heb ik zo'n profiel aangemaakt omdat er stond dat je een persoonlijkheidstest ofzo kon doen als je je daar aanmeldde (ook al slaan ze vaak nergens op, ik vind het wel geinig om ze te maken, die tests ) . Elke keer krijg ik van die irritante berichtjes van die site en als ik naar de link om af te melden ga die in de e-mail staat, dan lukt dat afmelden niet. Uiteindelijk heb ik het e-mailadres geblokt. Misschien dat het ook zoiets is bij je vriend? (Het zou toch kunnen? )
Oud 26-10-2004, 17:26
inieislief
inieislief is offline
chimera: Zij wil gewoon de mening van anderen horen! Misschien is zij onzeker over wat ze moet doen. Wel sneaky lezen, het vragen, of het gewoon laten zitten. Ik persoonlijk vind niet dat ze "mekkert".

Ik heb zelf ook in soort situatie gezeten, dat mijn vriend met een andere meid zat te mailen en dat soort dingen. Ik heb toen gewoon in zijn e-mail gekeken, en daar werd ik niet echt blij van, maar ik wist dat als ik het hem zou vragen, hij daar toch over zou liegen.....
Oud 26-10-2004, 17:28
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 26-10-2004 @ 10:07 :
Misschien is het wel achterbaks ofzo, maar ik zou het echt niet kunnen laten ff op die site in te loggen.
zo denk ik er dus ook over
Oud 26-10-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-10-2004 @ 10:44 :
Hoezo? Hij heeft daar een profiel aangemaakt, so what? Je krijgt dan elke dag een mailtje dat er X mensen matchen omdat ze gewoon geld aan je willen verdienen.
....
Oh nee, zo bedoel ik het niet, hij is niet te ver gegaan - imo - wanneer hij alleen een profieltje heeft aangemaakt, maar wanneer hij er meer mee gedaan heeft, wel. Vandaar die misschien. Heel goed mogelijk dat hij níet te ver is gegaan dus.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 26-10-2004 @ 15:23 :
Ten eerste las ze z'n mail al omdat hij daar geen problemen mee had, misschien gebruikte hij zijn e-mailadres haast niet. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn.

Je geeft zelf al aan dat je je vriend niet 100% vertrouwt, want dat zou betekenen dat je hem overal totaal mee vertrouwt. En volgens mij weet jij niet wat naief betekent, dat is dat je alles zomaar gelooft zonder na te denken. Het is een cliche dat je elkaar 100% moet vertrouwen in een relatie, en dus denk je dat je dat doet/moet doen. Dat is naief. Niet als je op je hoede bent en je eigen hersenen gebruikt bij zulke dingen.
Ik ben niet naïef, ik vertrouw mijn vriend gewoon absoluut met de belangrijke dingen. Daar denk ik niet bij na. In het begin van onze relatie stond ik daar zeker wel bij stil, anders zou ik nu niet kunnen weten of hij 100% te vertrouwen is.
Als ik hem niet 100% zou kunnen vertrouwen, vind ik dat er iets in onze relatie mis is, want dat zou betekenen dat hij mij redenen geeft hem niet te vertrouwen. Ik ken hem nu ruim 5 jaar, waarvan we 4 jaar een relatie hebben en ruim 2 jaar samen wonen, ik denk dat ik wel weet of hij 100% te vertrouwen is of niet. En ik denk dat ik wat dit betreft ook wel kan beoordelen of ik naïef ben of niet.

Ik vind het eerder naïef om te denken dat je niemand ooit voor 100% kan vertrouwen. Dat vind ik zelfs zielig, want dat zou betekenen dat je zélf al niet te vertrouwen bent...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 26-10-2004 @ 18:53 :
dan doe je toch prc t zelfde? wie mekkert hier nou?

Ze zegt dat jij níet mekkert...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:00
evanescence
evanescence is offline
zo heel wat reacties!! uuuuh nou ik heb het dus tegen hem gezegt....hij wist er helemaal niks van....het zit zo...ten eerste zei hij dat hij niet voor niets zijn wachtwoord heeft gegeven en niks te verbergen had....hij heeft het wachtwoord gegeven zodat ik wanneer ik wil zijn mail kon checken...hij had daar geen problemen mee....en dat wist ik..maar toch dit was wel iets anders.....ten tweede heeft hij zo'n profiel aangemaakt....hij weet niet meer wanneer, maar heeft het ooit aangemaakt of die donderdag zelf...afgelopen donderdag....die avond had hij een borrel op zijn werk, en hij is af en toe wel een flinke drinker....hij was dus heel erg dronken afgelopen donderdag...toen heeft hij het profiel aangemaakt of heeft hij zich ingelogd...dat weet hij dus niet meer....dat was de 2e keer dat hij zo'n black out heeft gehad omdat hij dus ladder zat was....ik geloof hem....mja klinkt weer zo naief maar zit meer achter dan ik kan/wil uitleggen....te veel om hele verhalen te gaan typen...iig zit het nu gewoon goed...ik was voor niks geschrokken.....mja en wat er al eerder is gezegt, dat als je een relatie heb via internet gekregen, dat je vriend(in) zal blijven chatten (verslaafd) ik merk het bij mezelf ook....ik had dus niet zo moeten schrikken en gewoon als iets mja hoe zeg je dat...gekkigheid moeten zien ofzo...maja dat komt allemaal door die klote onzekerheid!!! en dat weet mijn vriend dus daar mag hij dan wel een beetje rekening mee houden...

maar tis allemaal goed....bedankt voor de reacties....
Reageren

Regels voor berichten