Advertentie | |
|
![]() |
|
schijn wel een mooie film te zijn ... is die al klaar dan?? dan wordt die nie veel gepromoot.. ach. heb er ooit 1 boek van gelezen was wel funny
|
Kan niet tegen Nederlandse films... dan ga ik me altijd irriteren aan het slechte acteren. Helemaal als het twee snotneuzen zijn waarbij hun acteertalent afhangt van het feit dat ze tweeling zijn. Nee dank je. Als ik tien jaar jonger was zou ik hem misschien leuk gevonden hebben. Ik denk dat ie wél leuk zou zijn als je fan bent van de boeken
||
Citaat:
Over Nederlandse films hebben mensen meestal een negatieve mening klaar staan. "DE SCHIPPERS VAN DE KAMELEON" ziet er niet bepaald goed uit. Door heel Nederland toert momenteel de cast om bij voorpremières aanwezig te zijn. In Pathé Helmond zijn a.s. woensdag de tweelingen en Maarten Spanjer.
||
Citaat:
|
Ze komen uit West-Friesland
![]() En ze komen signeren bij boekhandel Plukker in Schagen. http://www.rondjeschagen.nl/modules/...?p_id=2&page=1 Beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pyt paulusma, ed nijpels, en nog een paar van die andere frieze acteurs. dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nooit begrepen wat het mooie aan die Kameleon boeken is. Citaatje:
"Hij is gek," meende Sietse toen de jongens zich in het boomhuis hadden verscholen. "Als wij de fiets niet versierd hadden, had niemand geweten dat hij jarig was. En dan had hij vast niet zoveel cadeautjes gekregen. Maar inplaats van ons te bedanken, kunnen we een pak slaag krijgen." "Tja Sietse, ondank is 's werelds loon," onderwees Hielke. "Laat Gerben in het vervolg zijn verjaardag maar met de dieren vieren!" Iedereen die dat goed geschreven vind, zou geen boeken mogen lezen. Cultuur of niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Voor alle hoogbegaafden en/of beelddenkers nature_lover | 100 | 20-07-2010 18:28 | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009) Rooster | 54 | 17-03-2008 18:10 | |
Films, TV & Radio |
Wilke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien Uice | 500 | 31-01-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Wat zou verfilmd moet worden en wat nooit ? Menahem | 29 | 17-09-2005 09:53 | |
Films, TV & Radio |
H.G.Wells' War of the Worlds A Narrator | 237 | 04-08-2005 13:31 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 16: Kill Bill: Vol. 2 (en meer) AJMouse | 7 | 26-04-2004 13:11 |