![]() |
||
Citaat:
|
HELL NO
ik denkt niet eens aan vrouwen die ik goed ken, laat staan dat ik ze leuk vind, als ik me aftrek.. ik vind het gewoon fout idee dat ik me aftrek en aan hun denk, komt zo over van naja als ik dan geen echte sex met je kan krijgen dan trek ik me maar bij je af ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik denk geloof ik aan mn vriend
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb twee keer zo een of twee maanden lang sexueel gefantaseerd over een jongen met wie ik bevriend was (twee keer een andere), en beide keren was ik ondertussen bezig verliefd te worden, en desbetreffende jongens hebben nu dus de statussen van respectievelijk Ex-Vriend en Vriend.
|
![]() |
|
Jah wel eens gedaan.
![]() (en eentje weet het maar dat schijnt ook nog eens wederzijds te zijn ![]() ![]() Vrouwelijk wel. Mannelijk knap ik nogal op af ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 11:02. |
![]() |
|
![]() |
ff denken hoor.........................
![]() ![]() ![]() ![]() Als ik als jongen aan m'n vrienden zou denken ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zou de eerst volgende trein naar ... nemen, ........ en ervoor springen
|
![]() |
Mannelijke vrienden????
Bent u homo of vind je dat gewoon opwindend? Dat is toch een tamelijke ziekelijke gedachte, vind je niet? Maar als je je in het echte leven aangetrokken voelt tot meisjes zal er wel niks aan de hand zijn zeker. Al dat ik het persoonlijk een afschuwelijke gedachte vind. Maarja... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
tieten verslaving! hakblauwezak | 37 | 08-07-2015 00:49 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |