Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik ben er in ieder geval wel. Mag je eigelijk drinken mee het terein opnemen, of zijn er bevrijdingspopachtige praktijken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit nog te twijfelen: 1 tot 1,5 uur fietsen voor 2 uur entertainment....? En dat van ernaast uitstappen valt tegen: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Peter Pan Speedrock is wel oké maar die heb ik al eens gezien. En bovendien ga ik niet weer vooraan staan want dat piepje in je oren blijft zo lang hangen.
||
Citaat:
tis hoogstens een hal uurtje fietsen
||
Citaat:
![]() nahja niet dat ik beeckestijn zo fantastisg vind dit jaar maar tog
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mmhh, er werd door wat mensen een poging gedaan om me mee te slepen, maar ik ben de hele dag weg. Niet dus. Wel jammer, wat leuke bands en gezelligheid. Maarja.
Twee jaar geleden was wel leuk. Afgezien van het feit dat ik samen met een vriend voor Heideroosjes ernaartoe ging, en na weer wat vertrouwen in het openbaar vervoer kwijt geraakt te zijn...(bussen die opeens bij een halte midden in één of ander weiland stoppen wat de laatste halte blijkt te zijn, lopen, bij een halte komen van een lijn die om het uur rijdt en die natuurlijk NET gemist te hebben, en nog meer lopen, en verder nog een beetje lopen)...kwamen we uiteindelijk bij de ingang van dat landgoed, en hoorden we de Heideroosjes al spelen, dus wij dat hele landgoed over rennen richting festivalterrein (mensen kijken je dan raar aan joh).....kwamen we dus net op tijd voor het laatste nummer. Beeeetje jammer. Maar Beef daarna was wel fijn.
||
Citaat:
![]() Beeckestijn was relaxt, vooral door het weer. Painted Smile was ruk, vooral het geluid en Peter Pan rockte zeer zwaar, toen ben ik weer weggegaan ![]()
|
Verwijderd
|
Tsasil, je had toch een Stormwitch t-shirt aan?
Painted Smile was heel aardige show, hoewel de nieuwe nummers troep zijn (die zanger had niet voor niets Snapcase-shirt aan ![]() Peter Pan Speedrock was gezellig, klonk live erg goed. Ben iets voor het einde weggegaan. Alto-gehalte was wel erg hoog/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beeckestijnpop 2005 Troll | 1 | 09-04-2005 16:43 | |
Muziek |
12 Juni 2004 - Epica op beeckestijnpop Fog. | 1 | 11-06-2004 15:09 | |
Muziek |
30/01 eerste HARBOUR show in r'dam FaceTheTruth | 143 | 09-02-2004 11:05 | |
Muziek |
Peter Pan Speedrock -> Live ANTIWAR | 101 | 10-12-2003 23:27 | |
Muziek |
wat is de laatste show waar je heen bent geweest? Shah of Blah | 216 | 14-10-2003 22:51 | |
Muziek |
wat was jouw koelste concert ooit? Dy|_uCK | 71 | 23-07-2002 20:00 |