Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 10:43
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
Hoe lang kan je verliefd op dezelfde persoon zijn??
Persoonlijk hou ik het momenteel al twee jaar vol. (waarvan 9 mnd. een relatie, maar ondertussen al ruim een jaar nie meer)Tis echt een beetje ziekelijk aan t worden.
Al moet ik wel zeggen dat het de laatste tijd een klein beetje afzwakt........eindelijk....

R
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 10:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz ik ben heel erg lang verliefd geweest op iemand egt ruim 2,5 jaar. Voelde best hopeloos toen hij me niet wou en ik tog verliefd bleef
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:02
LilDushi
LilDushi is offline
tsjhaa
Kweet nie mang..,
Ik bedoel je houd dusz egt van m.., maar weet ie dat ook..?!
En alsz je egt nog veel van m voelt zal ik m dat gezegd hebben..,
Ik bedoel ik denk niet dat ie je meteen wat aan doet togz..?
Maar kijk Er zwemmen genoeg vissen in de sloot dusz ik sopu zeggen probeer m te vergeten ik sit ongeveer in so'n situ en ik probeer die kill ook te vergeten..

Suc6

-x-x-x-
LIlDushi

(k)I LOVES YOU ALL(k)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:34
PardonMe
PardonMe is offline
Ik ben een keer 2 jaar ofzo verliefd geweest op een jongen bij mij uit de klas, nooit wat geworden, het was echt zo'n zwijmel verliefdheid..
Alweer lang geleden.
Oud 15-06-2003, 11:46
Verwijderd
tja, wat is verliefd, vaak wordt er gezegd dat je als je verliefd bent kriebels in je buik (etc.) hebt en alleen de goede eigenschappen van iemand ziet, ik kan heel lang kriebels houden maar dan zie ik ook de slechtere eigenschappen van het persoon in kwestei
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:28
Tox
Tox is offline
Ik ben ook heel lang verliefd geweest, heb nog steeds wel een zwak voor haar, maar ben er denk ik volgens mij wel overheen. Maar ja ze was voor mij mijn eerste echte vriendin en ook mijn langste relatie tot nu toe, dus tja dat zul je altijd wel bij je dragen
Oud 15-06-2003, 12:33
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Heb ik ook, alleen kheb een vriend, maar als ik bij die ander ben, dan denk ik af en toe toch ngo wel van, ja waarom lukte het nou niet tussne ons...
Oud 15-06-2003, 14:17
hellion
hellion is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 15-06-2003 @ 12:02:
tsjhaa
Kweet nie mang..,
Ik bedoel je houd dusz egt van m.., maar weet ie dat ook..?!
En alsz je egt nog veel van m voelt zal ik m dat gezegd hebben..,
Ik bedoel ik denk niet dat ie je meteen wat aan doet togz..?
Maar kijk Er zwemmen genoeg vissen in de sloot dusz ik sopu zeggen probeer m te vergeten ik sit ongeveer in so'n situ en ik probeer die kill ook te vergeten..

Suc6

-x-x-x-
LIlDushi

(k)I LOVES YOU ALL(k)
offtopic: kan je dat nog is allemaal zeggen en dan wat normaler getypt....tering, vervelend lezen zeg...

ontopic: Al hou je echt zoveel van hem moet je dat gewoon vertellen. Al wil je hem dan toch vergeten gewoon zoveel mogelijk proberen je hoofd ervan af te zetten...
Oud 15-06-2003, 14:20
Verwijderd
ik had in de trein gelezen dat verliefdheid hoogstens 4 jaar kon duren
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:19
De Hollander
De Hollander is offline
Een kleine twee jaar is t langst waarvan één jaar is nadat ze 'nee' gezegd had....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:26
Verwijderd
Dat hangt ervanaf hoe je zelf verliefdheid definiëert. De allerergste vorm krijg je wanneer je liefde nooit beantwoord wordt, dan kan het heel erg lang duren. Het langste wat ik ooit mee heb gemaakt is een heel jaar lang intense verliefdheid (dus inclusief misselijk, niet slapen, niet eten, etcetera) en daarna nog een jaar lang haar niet eens aan durven kijken. That sucked ass.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:36
snoopy
snoopy is offline
volgens mij hangt het ervan af of hij/zij ook verliefd is op jou. Als dat wel zo is, gaat op een gegeven moment het verliefd zijn over in houden van, waarbij je ook nog wel verliefde gevoelens hebt. maar als hij/zij niet verliefd is op jou, blijf je verliefd (niet je hele leven, natuurlijk, maar je snapt me wel...). zeker als je ook nog veel met hem/haar omgaat....
Oud 17-06-2003, 09:38
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 17-06-2003 @ 10:36:
maar als hij/zij niet verliefd is op jou, blijf je verliefd (niet je hele leven, natuurlijk, maar je snapt me wel...). zeker als je ook nog veel met hem/haar omgaat....
yep, en dat is niet prettig daarom ga k ook niet meer met r om
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:40
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 15-06-2003 @ 15:20:
ik had in de trein gelezen dat verliefdheid hoogstens 4 jaar kon duren
maar waarom zou het dan juist 4 jaar duren? ik bedoel, als verliefdheid 4 jaar kan duren, waarom geen 5 jaar?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:41
never mind
never mind is offline
Als ik verliefd ben blijf ik dat ook minstens een jaar... Een half jaar durf ik sowieso niks te doen en ben ik hopeloos verliefd... Ja da's niet leuk nu heb ik eindelijk met de-jonge-van-m'n-dromen en k ben al iets van anderhalf jaar vlief op m.... Zakt de komende tijd ook niet meer af nee

Maaja kweet dus hoe vervelend het is
Oud 17-06-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 17-06-2003 @ 10:40:
maar waarom zou het dan juist 4 jaar duren? ik bedoel, als verliefdheid 4 jaar kan duren, waarom geen 5 jaar?
ik weet t niet zeker meer, maar ik dacht dat je lichaam voor 1 persoon maar maximaal 4 jaar een hormoon kon maken, hoe t precies werkt weet ik niet, maar t was hooguit 4 jaar.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:51
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
o ok, ik dacht dat verliefdheid eigenlijk vooral met wat je voelt voor iemand te maken had, maar kennelijk is het voor een deel ook iets lichamelijks...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:01
DaWeZ
DaWeZ is offline
dat gevoel voor iemand komt toch pas als er een stof wordt gemaakt die dat gevoel stimuleert...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:13
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 15-06-2003 @ 11:47:
uhmzz ik ben heel erg lang verliefd geweest op iemand egt ruim 2,5 jaar. Voelde best hopeloos toen hij me niet wou en ik tog verliefd bleef
Net hetzelfde meegemaakt dat was toen ik zo'n 13 was, toen heb ik een leuke jongen leren kennen, zo'n 5 maandjes verliefd op geweest, een relatie mee gehad, en nu alweer zo'n 6 à 7 maandjes verliefd op een jongen waarvan het niet wederzijds is, maar hij weet het wel (zie hem elke dag, *zucht * ook niet echt gezond)
Oud 17-06-2003, 15:00
Loezzel
Loezzel is offline
Op de basisschool ben ik ontzettend lang heimelijk verliefd geweest op een jongen. Ik weet niet hoeveel jaar, maar het waren er veel.... Frustrerend...
Oud 17-06-2003, 15:13
Neo13
Neo13 is offline
<Ik heb hetzelfde voor. 5 maand verkeert en al jaar niet meer, maar zie haar nog altijd graag. En dan denk je eindelijk dat er er over bent, en je begint een relatie met iemand, en die mislukt daardoor, dan zie je dat je er nog nie over heen bent.

En as iemand dan vraagt aan jou, waarom wil je niet verkeren, dan is dat moeilijk om uit te leggen...dan geloven ze je niet...>
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:19
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Neo13 schreef op 17-06-2003 @ 16:13:
<Ik heb hetzelfde voor. 5 maand verkeert en al jaar niet meer, maar zie haar nog altijd graag. En dan denk je eindelijk dat er er over bent, en je begint een relatie met iemand, en die mislukt daardoor, dan zie je dat je er nog nie over heen bent.

En as iemand dan vraagt aan jou, waarom wil je niet verkeren, dan is dat moeilijk om uit te leggen...dan geloven ze je niet...>
ja, dat is heel irritant en ontmoedigend...
vooral dan als je je ex heel veel plezier ziet maken met anderen en je ziet dat zij jou helemaal niet mist oid...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:19
Cubanlink
Cubanlink is offline
hmm ja, ik ben nu een jaar verliefd op iemand waaronder
ong 7 maanden relatie bij elkaar, namelijk 3 keer uitgegaan en weer aan. tussen elke keer dat het uit is geweest ben ik verliefd gebleven op hem en nu nog steeds, alleen door bepaalde omstandigheden ging het voor hem niet meer....ik sta op dit moment ook echt helemaal niet open voor andere jongens omdat ik nog te veel met m'n hoofd bij hem zit.
Ik heb gevonden wat ik al heel lang zocht, dat is hij
maar voor hem geldt dit niet....
lang zal ik nog wel verliefd op hem blijven....kan er niks aan doen,
misschien wie weet over een jaartje,....als we veranderd zijn, alles anders is...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:22
DaWeZ
DaWeZ is offline
der zijn er volgens mij veel die in zo'n situatie zitten..
ik heb ook echt nog geen behoefte aan een andere..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten