Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt ervanaf hoe je zelf verliefdheid definiëert. De allerergste vorm krijg je wanneer je liefde nooit beantwoord wordt, dan kan het heel erg lang duren. Het langste wat ik ooit mee heb gemaakt is een heel jaar lang intense verliefdheid (dus inclusief misselijk, niet slapen, niet eten, etcetera) en daarna nog een jaar lang haar niet eens aan durven kijken. That sucked ass.
|
![]() |
|
volgens mij hangt het ervan af of hij/zij ook verliefd is op jou. Als dat wel zo is, gaat op een gegeven moment het verliefd zijn over in houden van, waarbij je ook nog wel verliefde gevoelens hebt. maar als hij/zij niet verliefd is op jou, blijf je verliefd (niet je hele leven, natuurlijk, maar je snapt me wel...). zeker als je ook nog veel met hem/haar omgaat....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik verliefd ben blijf ik dat ook minstens een jaar... Een half jaar durf ik sowieso niks te doen en ben ik hopeloos verliefd... Ja da's niet leuk nu heb ik eindelijk met de-jonge-van-m'n-dromen en k ben al iets van anderhalf jaar vlief op m.... Zakt de komende tijd ook niet meer af nee
![]() Maaja kweet dus hoe vervelend het is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
<Ik heb hetzelfde voor. 5 maand verkeert en al jaar niet meer, maar zie haar nog altijd graag. En dan denk je eindelijk dat er er over bent, en je begint een relatie met iemand, en die mislukt daardoor, dan zie je dat je er nog nie over heen bent.
En as iemand dan vraagt aan jou, waarom wil je niet verkeren, dan is dat moeilijk om uit te leggen...dan geloven ze je niet...> |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vooral dan als je je ex heel veel plezier ziet maken met anderen en je ziet dat zij jou helemaal niet mist oid... |
![]() |
|
![]() |
hmm ja, ik ben nu een jaar verliefd op iemand waaronder
ong 7 maanden relatie bij elkaar, namelijk 3 keer uitgegaan en weer aan. tussen elke keer dat het uit is geweest ben ik verliefd gebleven op hem en nu nog steeds, alleen door bepaalde omstandigheden ging het voor hem niet meer....ik sta op dit moment ook echt helemaal niet open voor andere jongens omdat ik nog te veel met m'n hoofd bij hem zit. Ik heb gevonden wat ik al heel lang zocht, dat is hij maar voor hem geldt dit niet.... lang zal ik nog wel verliefd op hem blijven....kan er niks aan doen, misschien wie weet over een jaartje,....als we veranderd zijn, alles anders is... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd jensvhw | 5 | 02-11-2010 13:45 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd saturday | 41 | 27-11-2006 11:15 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |