Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 11:19
ariev
ariev is offline
Weet er iemand voor mij iets waar ik in de vakantie kan werken zodat ik mij niet hoef te vervelen en iets te verteren heb.

please mail me
arie.vervoorn@huygenscollege.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 11:33
mrdirk
mrdirk is offline
Je moet gewoon, met je luie donder van je computerstoel afkomen en in je omgeving gaan kijken... niet lullig bedoelt hoor maar er is genoeg werk hoor. Succes met je zoektocht.
Oud 16-06-2003, 12:05
@Moon
@Moon is offline
Genoeg werk? Ja, mssn in de thuiszorg ofzo, ík heb daar iig niet bepaald zin om daar te gaan werken. Ik betwijfel of er wel zo veel werk is. Ik heb me al bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, maar nog steeds nix gevonden. Ik bel ze elke week zowat, maar tevergeefs. Ook heb ik al een aantal bedrijven en ministeries gebeld, ook nix grrrrr Genoeg werk? Nou niet bepaald. Hopen dat die uitzendbureaus maar wat uitvoeren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:08
tsx
tsx is offline
Citaat:
@Moon schreef op 16-06-2003 @ 13:05:
Genoeg werk? Ja, mssn in de thuiszorg ofzo, ík heb daar iig niet bepaald zin om daar te gaan werken. Ik betwijfel of er wel zo veel werk is. Ik heb me al bij 3 uitzendbureaus ingeschreven, maar nog steeds nix gevonden. Ik bel ze elke week zowat, maar tevergeefs. Ook heb ik al een aantal bedrijven en ministeries gebeld, ook nix grrrrr Genoeg werk? Nou niet bepaald. Hopen dat die uitzendbureaus maar wat uitvoeren.
Je moet niet naar uitzendbureaus gaan.. Je moet alle kranten kijken naar davertenties en open sollicitaites doen: New York Pizza heeft in de vak. altijd heel veel koeriers nodig. AH hefet veel vakkenvullers nodig en als je havo/vwo afgemaakt heb is er altijd veel administratief werk te vinden. Gewoon goed je best er voor doen.
Oud 16-06-2003, 12:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
@Moon schreef op 16-06-2003 @ 13:05:
winkels ed. gaan ook nooit naar uitzendbureaus toe. die hangen briefjes op in de winkels zelf of wachten tot er iemand vraagt 'is er hier nog werk nodig?' en ga daarop in. als je winkels afgaat zal er vast wel ergens eentje zijn die wél werk heeft.
verder staan de huis-aan-huisblaadjes rond deze tijd vol met advertenties. ook zat te vinden dus.
Oud 16-06-2003, 15:18
mR
mR is offline
Je bent er trouwens ook wel knap laat mee als je nu nog vakantiewerk zoekt ...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:12
eindhovenrulez
eindhovenrulez is offline
Citaat:
mR schreef op 16-06-2003 @ 16:18:
Je bent er trouwens ook wel knap laat mee als je nu nog vakantiewerk zoekt ...
beter laat dan nooit!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:12
ariev
ariev is offline
k heb gezogd in weekbladen, maar k heb nix gevonden en alleen vakantiewerk heb je niet veel aan, want ik wil een baantje dat ik het hele jaar door kan doen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:19
Surjirro
Surjirro is offline
krantenwijkje
Oud 17-06-2003, 11:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
supermarkt ,
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:36
mR
mR is offline
Citaat:
eindhovenrulez schreef op 17-06-2003 @ 11:12:
beter laat dan nooit!
Jup, met als gevolg dat alle leuke en betere baantjes al bezet zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:58
iamcj
iamcj is offline
Woon je op rottemerplaat of zo, ga naar het winkelcentrum en vraag bij iedere winkel of ze iemand nodig hebben. Baantjes en zo moet je eigenlijk ook regelen via het sociale netwerk van je ouders, familie en vrienden. Jij kent honderd mensen, die kennen ook allemaal 100 mensen, dan zit je al op 10000 zou daarvan niemand een baatje weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten