![]() |
||
Citaat:
Bovenstaand teken is dan ook "liefde"...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
schouderblad doet niet zo'n pijn (ik heb daar een tribal-draakje), en zeker niet als het iets kleins is. over zo'n chinees tekentje zijn ze misschien tien minuutjes bezig, 't is de moeite niet. tegen de tijd dat je het geprik gewààr wordt is het al gedaan. 't is gewoon wat irritant lawaai en een beetje geprik op je vel. 't doet heus geen pijn.
xxx |
![]() |
||
Citaat:
Tattoeren is voor iedereen verschillend. Ik heb er 2 en niet zulke kleintjes maar omdat ik een erg gevoelige en dunne huid heb en er niet veel vet onder zit is het extra gevoelig. Ga iig naar een tattoo shop die gekeurd is door de ggd en die is aangesloten bij de ond voor tattoeëerders. Verder wat je allemaal niet mag na die tijd leggen hun allemaal uit enzo. En ik zou er goed over nadenken wat voor tattoo je wilt het is niet zomaar iets wat je als je de zin eraf hebt weer weghaalt... misschien is het een tip om te gaan kijken op tattoo.pagina.nl en eens te kijkenin een tattooshop. Bianca
|
![]() |
nee hoor echt geen zorgen maken een tattoo doet echt geen pijn. het is eerder een vervelend gevoel. de buitenlijntjes kunnen op sommige plaatsen wat meer voelbaar zijn dan normaal maar pijn doet het niet. en waar je dat motief kan vinden bij tattoo eddy en kortrijk.
![]() ![]()
|
hmm kweennie hoor.. ik heb er nu 3 en mn tweede was een band (hoog) om mn arm.. vooral toen die man ging tatoeeren waar mn okselhaartjes al groeien moest ik toch wel ff op me tanden bijten, en de rest van de plaatsen was ook niet echt een fijn gevoel. ik zeg altijd, "alsof ze met een mesje over je huid krassen"
kep er trouwens geen spijt van, ook al nam ik me eerste toen ik 16 was, en na de zomer neem ik de vierde (me laatste is trouwens mn avatar ![]()
|
![]() |
maar op de arm is een andere plaats dan op het schouderblad. op plaatsen waar het weefsel dikker is voel je het heel minder. op de arm zitten namelijk de spieren en aders daardoor voel je het goed. vrouwen die een tattoo laten zetten op hun borsten zullen daar bijna niks van voelen de weefsel en vetlaag is er immers veel dikker. en als je tog nog twijfels of het een beetje pijn gaat doen dan is er het motto 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'
![]() tog vind ik dat het echt geen pijn doet ![]() maar je zegt ik krijg een tattoo van mijn ouders maar ben je wel zeker dat je er een wilt? als je er een laat zetten moet je er wel 100% zeker van zijn want eenmaal erop is het voor de rest van je dagen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
aha, kijk eens aan! Ik heb m'n tribal op m'n onderrug, maar het angstzweet liep me langs m'n arm omdat ik bang was dat ik zou bewegen...
![]() Bij mij kwam die tattoo boven m'n ruggengraat, en ik verzeker je; dat voel je echt helemaal doorboren! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |