Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 17:54
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
ik krijg van m'n ouders een tattoo omdat k geslaagd ben. Nu wil ik het chinese teken van liefde, maar weet iemand waar ik die kan vinden?????

Ik wil hem laten zetten op mijn schouderblad, maar nu is mijn vraag wie dit al heeft en of het erg pijn doet enz....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:06
Qamra
Qamra is offline

Veel plezier ermee, maar ìk zou er nog even over nadenken..
Oud 13-06-2003, 18:11
Brown eye
Brown eye is offline
hmm...ik kan geen goede plaatjes vinden....
ik denk wel da je misschien ff naar de bieb kunt gaan en daar zijn vast wel boeken waar chinese tekens in staan!....wie weet vertrouw je erop dat je, na 1 teken gezien te hebben, zeker weet dat het de betekenis liefde heeft en het dalijk niet zo is! dus is zou als ik jou was ff goede info zoeken!

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:14
Just-Rian
Just-Rian is offline
ik denk dat er bij de tattooshop ook wel boeken liggen met duizenden van dat soort tekens en hun betekenissen erbij..
Oud 13-06-2003, 18:14
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 13-06-2003 @ 19:11:
ik denk wel da je misschien ff naar de bieb kunt gaan en daar zijn vast wel boeken waar chinese tekens in staan!....wie weet vertrouw je erop dat je, na 1 teken gezien te hebben, zeker weet dat het de betekenis liefde heeft en het dalijk niet zo is! dus is zou als ik jou was ff goede info zoeken!
een klasgenoot van mij heeft het ook, dus ik herken het wel als ik t zie, maarja we zijn nu geslaagd, dus die zie ik voorlopig niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 13-06-2003 @ 19:11:
Dingen als "liefde"een "geluk" zijn al zovaak gebruikt (vooral al tattoo's) dat je je met geen mogelijkheid meer kan vergissen..

Bovenstaand teken is dan ook "liefde"...
Oud 13-06-2003, 18:30
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-06-2003 @ 19:23:
Dingen als "liefde"een "geluk" zijn al zovaak gebruikt (vooral al tattoo's) dat je je met geen mogelijkheid meer kan vergissen..

Bovenstaand teken is dan ook "liefde"...
ik denk da je gelijk hebt...maar ik had ook een plaatje gevonden maar die zag er net iets anders uit en dat betekende ook liefde...daarom zei ik et! maar toen ik der een link van maakte deed ie et niet meer...vandaar!
Oud 13-06-2003, 18:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 13-06-2003 @ 19:30:
ik denk da je gelijk hebt...maar ik had ook een plaatje gevonden maar die zag er net iets anders uit en dat betekende ook liefde...daarom zei ik et! maar toen ik der een link van maakte deed ie et niet meer...vandaar!
Hmmja tis een karakter he, dus die wordt niet altijd precies hetzelfde getekend..
Oud 13-06-2003, 18:43
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-06-2003 @ 19:36:
Hmmja tis een karakter he, dus die wordt niet altijd precies hetzelfde getekend..
geen verstand van
Oud 15-06-2003, 11:02
Verwijderd
schouderblad doet niet zo'n pijn (ik heb daar een tribal-draakje), en zeker niet als het iets kleins is. over zo'n chinees tekentje zijn ze misschien tien minuutjes bezig, 't is de moeite niet. tegen de tijd dat je het geprik gewààr wordt is het al gedaan. 't is gewoon wat irritant lawaai en een beetje geprik op je vel. 't doet heus geen pijn.

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:11
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
op 29 augustus ben ik aan de beurt.....als ik terugkom van vakantie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:24
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-06-2003 @ 12:02:
schouderblad doet niet zo'n pijn (ik heb daar een tribal-draakje), en zeker niet als het iets kleins is. over zo'n chinees tekentje zijn ze misschien tien minuutjes bezig, 't is de moeite niet. tegen de tijd dat je het geprik gewààr wordt is het al gedaan. 't is gewoon wat irritant lawaai en een beetje geprik op je vel. 't doet heus geen pijn.

xxx

Tattoeren is voor iedereen verschillend.

Ik heb er 2 en niet zulke kleintjes maar omdat ik een erg gevoelige en dunne huid heb en er niet veel vet onder zit is het extra gevoelig.

Ga iig naar een tattoo shop die gekeurd is door de ggd en die is aangesloten bij de ond voor tattoeëerders.

Verder wat je allemaal niet mag na die tijd leggen hun allemaal uit enzo.

En ik zou er goed over nadenken wat voor tattoo je wilt het is niet zomaar iets wat je als je de zin eraf hebt weer weghaalt...

misschien is het een tip om te gaan kijken op tattoo.pagina.nl en eens te kijkenin een tattooshop.

Bianca
Oud 17-06-2003, 15:18
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
nee hoor echt geen zorgen maken een tattoo doet echt geen pijn. het is eerder een vervelend gevoel. de buitenlijntjes kunnen op sommige plaatsen wat meer voelbaar zijn dan normaal maar pijn doet het niet. en waar je dat motief kan vinden bij tattoo eddy en kortrijk. heb daar een paar maanden geleden deze tribalpanter laten zetten op mijn schouderblad en heb er niks van gevoeld. het is zeer steriel gebeurd en hij is een krak in zijn werk [
Oud 17-06-2003, 15:23
Maddan
Maddan is offline
hmm kweennie hoor.. ik heb er nu 3 en mn tweede was een band (hoog) om mn arm.. vooral toen die man ging tatoeeren waar mn okselhaartjes al groeien moest ik toch wel ff op me tanden bijten, en de rest van de plaatsen was ook niet echt een fijn gevoel. ik zeg altijd, "alsof ze met een mesje over je huid krassen"

kep er trouwens geen spijt van, ook al nam ik me eerste toen ik 16 was, en na de zomer neem ik de vierde (me laatste is trouwens mn avatar )
Oud 17-06-2003, 19:50
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
maar op de arm is een andere plaats dan op het schouderblad. op plaatsen waar het weefsel dikker is voel je het heel minder. op de arm zitten namelijk de spieren en aders daardoor voel je het goed. vrouwen die een tattoo laten zetten op hun borsten zullen daar bijna niks van voelen de weefsel en vetlaag is er immers veel dikker. en als je tog nog twijfels of het een beetje pijn gaat doen dan is er het motto 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'
tog vind ik dat het echt geen pijn doet .
maar je zegt ik krijg een tattoo van mijn ouders maar ben je wel zeker dat je er een wilt? als je er een laat zetten moet je er wel 100% zeker van zijn want eenmaal erop is het voor de rest van je dagen . ik krijg er zeker nooit spijt van heb er lang genoeg over nagedacht
Oud 17-06-2003, 20:01
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
ne onozele zot schreef op 17-06-2003 @ 20:50:
maar op de arm is een andere plaats dan op het schouderblad. op plaatsen waar het weefsel dikker is voel je het heel minder. op de arm zitten namelijk de spieren en aders daardoor voel je het goed. vrouwen die een tattoo laten zetten op hun borsten zullen daar bijna niks van voelen de weefsel en vetlaag is er immers veel dikker. en als je tog nog twijfels of het een beetje pijn gaat doen dan is er het motto 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'
tog vind ik dat het echt geen pijn doet .
maar je zegt ik krijg een tattoo van mijn ouders maar ben je wel zeker dat je er een wilt? als je er een laat zetten moet je er wel 100% zeker van zijn want eenmaal erop is het voor de rest van je dagen . ik krijg er zeker nooit spijt van heb er lang genoeg over nagedacht
ik loop er al 2 jaar om te zeuren maar mocht het nooit totdat ze vorige week toen ik geslaagd was zeiden van je mag iets uitzoeken, maakt niet uit wat, ja toen konden ze niet meer terug maar ik ga pas nadat ik op vakantie geweest ben, dus ik heb nog even bedenktijd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 13:30
Firefly182
Firefly182 is offline
aha, kijk eens aan! Ik heb m'n tribal op m'n onderrug, maar het angstzweet liep me langs m'n arm omdat ik bang was dat ik zou bewegen... Maar tis niet vreselijk pijnlijk als zo'n naald in je vlees boort.
Bij mij kwam die tattoo boven m'n ruggengraat, en ik verzeker je; dat voel je echt helemaal doorboren! Misschien dat je dat ook voelt, aangezien het op je schouderblad is.

Regels voor berichten