![]() |
|
Bloodboil, lekker death metal bandje uit Nederweert.
site: http://www.bloodboil.net/freem.htm en download de live-clip van ze hier ( opslaan als.....) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en blessed are the sick is idd erg goed, maar te weinig echt goeie nummers. Ik ben trouwens zelf meer een fan van het latere werk van MA, maar da's puur een kwestie van smaak natuurlijk. en old school rotzooi ja. Altars of Madness was in 89 zijn tijd namelijk ver vooruit, terwijl asphyx niet veel verder dan monotoon gedreun kwam.
||
Citaat:
heb hier een promootje van Putrefied, het eerste nummer is nog wel enigzins te pruimen, maar de rest is vrij saai.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het mindere aan een heleboel death metal bands is dat ze allemaal een zo bloederig mogelijke naam willen hebben, de hardste herrie proberen te maken en alleen maar over bloed, botten en afgerukte ledematen schrijven. Er zijn maar een paar death metal bands die echt uit de band springen. Jammer dat er zoveel op elkaar lijkt
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
hippe sjit in deze topic...
![]() muziek van bloodboil is best goed alleen die zanger staat er bij alsof ie wacht tot ener van een duivelse hoer hem meeneemt naar haar nobele stulpje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[metal tip] Scar Symmetry - Symmetric in design toemba | 18 | 03-11-2005 08:00 | |
Muziek |
Death Metal Tip: Panzerchrist Carn | 36 | 21-11-2003 10:31 | |
Muziek |
[tip] Jungle Rot the Soulfly | 10 | 06-02-2003 19:16 | |
Muziek |
[tips] Metal van SneeS Verwijderd | 30 | 27-01-2003 15:58 | |
Muziek |
[tip] Norther Master of Puppets | 14 | 03-11-2002 14:53 | |
Muziek |
Tips van ome Ce-El-Wan Ce-El-Wan | 9 | 21-10-2002 13:51 |