Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles wat je noemde wel... alleen houdt hij niet van discotheken en ik niet van café's, dus die zien ons niet zo vaak
![]() Ennem, skeeleren, wandelen, binnen chillen met vrienden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Samen naar 't strand, dat is relaxed.. ![]() (maar goed, alles is natuurlijk leuk...! ![]() |
![]() |
|
-Bioscoopje pakken
-Dagje Pretpark -Filmpje thuis kijken -Thuisblijven en beetje knus doen met elkaar -Met jouw of zijn/haar vrienden chillen buiten -Strand -Discotheek -Cafe -Winkelen (ik wel hoor ![]() -Gezellig praten -In bed liggen -In park liggen en genieten van elkaar + de zon
|
![]() |
Hmz, we huren best wel vaak films want ik hou daar nogal van, hij vindt het dan ook genoeg om gewoon met mij op bed te liggen
![]() We gaan welis naar de bios. Soms met een groep uit of ergens iets drinken, is ook altijd gezellig. Ik ben best vaak met hem buiten met heel veel mensen, maar dan zijn we niet echt met elkaar bezig maar gewoon met iedereen zeg maar. Uhmmzz, samen thuis drinken is ook altijd gezellig ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm uit eten gaan, bios pakken, stukje lopen, maar meestal ff naar de stad ofzo of bij haar thuis knus doen
![]() een film huren en daar kijken is niet echt een optie want om 2 2 minuten liggen we op elkaar en dan "oh ja, de film"gaan we weer ff verder kijken en 2 minuten later is het weer raak.. meestal na een keer of 3 gaat de film echt uit ![]()
|
wat zijn jullie schattig allemaal
![]() - naar de film (saampjes of met vrienden) - mac'en - filmpje huren - knuffelen in bed (of ergens anders natuurlijk, knuffelen is een sport die je gelukkig overal kunt beoefenen ![]() - poolen met vrienden - vage films of tv programma's kijken en mensen uitlachen - samen vrijen-en-jij uit de fancy lezen - muziek luisteren - elkaar onze nieuwe kleding showen - winkelen (hebben we nog niet gedaan maar gaat zeker gebeuren, daar zorg ik wel voor ![]() - hem bewonderen terwijl hij aan't (inline-)skaten is met z'n vrienden ![]() - hij die zich in mijn tekeningen interesseert en lief is... ![]()
|
![]() |
Ik vind het gewoon heerlijk om met mijn vriendin samen te zijn. en wat we dan doen hangt van het moment af maar er gaat niks boven lekker knus op de bank diepzinnige gesprekken voeren... *zucht* ik wacht nu al tot mijn vriendin komt
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Niet in trek :( Wesseltje | 21 | 28-01-2013 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Star Trek TV serie betaald door fans? tpol0069 | 12 | 29-10-2005 17:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
azie meer in trek bij investeerders kliwie | 2 | 14-01-2005 14:11 | |