Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 12:19
kindermens
kindermens is offline
Ja ik weet dat er waarschijnlijk een aparte pil-topic is ofzo maarre...sorry dit is ff belangrijk

IK ben gister gestopt met mijn laatste pil... dus vanmorgen heb ik niet geslikt.. nu dus een week zonder de pil... ben nog niet ongesteld... Nou is mijn vraag is de pil in die week dat je m niet slikt ook betrouwbaar??? Dus zou ik t vanavond zonder kunnen doen???

please help me!

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 12:31.
Oud 20-06-2003, 12:45
snarl
snarl is offline
volgens mij moet dit toch naar LG in het piltopic hoor..
Oud 20-06-2003, 12:50
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
kindermens schreef op 20-06-2003 @ 13:19:
Ja ik weet dat er waarschijnlijk een aparte pil-topic is ofzo maarre...sorry dit is ff belangrijk

IK ben gister gestopt met mijn laatste pil... dus vanmorgen heb ik niet geslikt.. nu dus een week zonder de pil... ben nog niet ongesteld... Nou is mijn vraag is de pil in die week dat je m niet slikt ook betrouwbaar??? Dus zou ik t vanavond zonder kunnen doen???

please help me!

Het kan gerust. Veel plezier vanavond
Oud 20-06-2003, 12:52
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
kindermens schreef op 20-06-2003 @ 13:19:

please help me!
Jah hoor kan makkelijk. De pil is ook betrouwbaar als je in je stopweek zit en ook als je ongesteld bent... Ik heb gisteravond mijn laatste pil ingenomen en ik word pas maandag ongesteld trouwens, er zit altijd een paar dagen tussen je laatste pil en de eerste dag van je menstruatie.
Oud 20-06-2003, 13:08
poesiefox
poesiefox is offline
Ja, geen probleem. De pil stelt je eisprong uit, en ook in die week dat je stopt is er nog genoeg van dat hormoon in je lichaam over om nog geen eisprong te krijgen. De eerste paar dagen van je pillenstrip zijn dus de gevaarlijkste om te vergeten, want dan zit je lichaam wel erg lang zonder nieuwe aanvoer.

Je bent ook niet echt ongesteld, het is een onttrekkingsbloeding. Die zijn wel heel nuttig, om de boel iedere maand schoon te laten spoelen, tegen akelige kankercelontwikkelingen.
Oud 20-06-2003, 13:26
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Tuurlijk, dat kan...
Gebruiksaanwijzing van de pil zeker niet gelezen? Zou ik maar wel doen dan, aardig belangrijk als je eraan begint.
Oud 20-06-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
pink_lady schreef op 20-06-2003 @ 14:26:
Tuurlijk, dat kan...
Gebruiksaanwijzing van de pil zeker niet gelezen? Zou ik maar wel doen dan, aardig belangrijk als je eraan begint.
idd, en dit hoort zoals al gezegd in het grote pil topic op L&G
Oud 20-06-2003, 14:36
Verwijderd
ja hoor.. kan..

*gaat volgende maand beginnen *
Oud 20-06-2003, 14:40
KiMZz
KiMZz is offline
Humz lijkt me duidelijk >> Slotje?
Oud 20-06-2003, 15:13
Nona
Nona is offline
Argh, over de pil gesproken: mijn moeder is er heilig van overtuigd dat als je 1 keer in een maand je pil vergeet, dat hij dan de rest van de maand onveilig is. Ik werd een keer helemaal panisch toen ik hem vergeten was!

*zucht*, moeders...
Oud 20-06-2003, 15:14
Verwijderd
mja ik denk dat ik 'm maar sluit. Als je nog vragen hebt over de pil kun je terecht in het piltopic op L&G

xx
Topic gesloten

Regels voor berichten