Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 12:21
Mysterons
Mysterons is offline
We hebben het hier alleen maar over de lifestyle van jezelf, maar hoe zit het met de lifestyle van je familie. (ouders + broers/zussen en misschien wel hippe opa's/oma's)

Wat voor kledingstijl hebben je ouders, luisteren ze naar jouw tips, lopen ze er slonzig bij of zijn ze altijd strak in het pak.

Hoe ziet je broer/zus er uit? Heb jij invloed op hun kledingstijl en lifestyle of andersom?

Wat voor invloed hebben jouw ouders op je lifestyle gehad?

Heb jij dezelfde lifestyle als je ouders vroeger?

enz.

(Nu is het niet de bedoeling op elke vraag een antwoord te gaan geven maar gewoon beetje vertellen over je fam.'s lifestyle, anders krijg je zon vragenlijst idee)
Oud 15-06-2003, 12:32
heavinly
heavinly is offline
Ik kan niet zeggen dat mn moeder echt een lifestyle heeft (of uitstraalt) maar qua kledingkeuze heb ik 'r blijkbaar wel beinvloed aangezien ze nu ook wijde spijkerbroeken aanheeft (ofwel ze gewoon uit mijn kast pakt. ). Ze heeft ook Dr. Martens, vindt ze geweldig ofzo. Mijn moeder is echt zo'n zelfstandig iemand en ik vind wel dat ze dat uitstraalt, maar af en toe heeft ze hierdoor meer een uitstraling dat ze gewoon met rust gelaten wil worden en dat ze geen contact hoeft. Maar ja, dat is misschien ook wel zo.

Mijn zus is veel meer de kakkerkant op, ze is nu afgestudeerd als lerares en ik vind 'r ook precies dat type, zo basisschooljuffrouw. Altijd nette kleding; blousjes, kraagjes, gestreken broeken en van die nette schoenen. Ik kan 'r geloof ik niet beinvloeden, maar andersom probeert ze het bij mij wel te doen door alles af te kraken wat ik leuk vind.

Ja, dat was mn familie.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:32
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik draag altijd zwart (gothic) en mijn tweelingzus draagt altijd heel felle kleuren, knalgele broeken en knalrode shirtjes en zo. (het soort dat je de laatste tijd tot vervelens toe in alle winkels ziet hangen)
Geen van bijde hebben we dat expres gedaan, het is gewoon zo gegroeit, we wilde niet als elkaar zijn, gingen ieder een eigen weg en maakte eigen keuzes.

Mijn kleine zusje, loopt haar hele leven al achter ons aan met alles, omdat ze ons moeilijk alle twee kan volgen doet ze nu vooral mijn tweelingzus na met haar felgekleurde shirtjes, haar lifestyle, en zelfs haar soort vrienden!
Ze begint zich wel iets meer als een onafhankelijk persoon te gedragen de laatste tijd, maar volgt als ze dat doet de mode in plaats van mijn zus. Een echte 'lifestyle' heeft ze niet, ze is een beetje een nalopertje.

Mijn vader is doorsnee, als hij naar 'kantoor' gaat in het pak en anders met een oud t-shirt met saaie tekst (beste papa van de wereld/puur spieren/superman) en een spijkerbroek

Mijn moeder heeft ook niet echt een lifestyle, en is ook vrij gemiddelt. Ze zegt gothic heel leuk te vinden (volgens mij vooreal sinds ik het draag want daaarvoor zei ze er nooit iets over) en gaat wel eens met me mee winkelen, en vind wat ik draag leuk. Maar zelf draagt ze het niet. Ze vind zichzelf 'te oud om zich als een tiener te kleden'
die draagt gewoon effen truien in pastelkleuren en spijkerbroeken
Oud 15-06-2003, 12:39
Verwijderd
Mijn ouders hebben niet echt een bepaalde lifestyle.. mijn moeder draagt vooral kleren die ze verkopen in winkels voor mensen van haar leeftijd.. ze kleedt zich ook naar haar leeftijd zeg maar. Soms draagt ze wel eens wat leuks, maar niet altijd. Ze luistert wel naar wat ik van haar kleding vind. Als ik iets heel afschuwelijk vind koopt ze het niet, en als ze twijfelt en ik vind het wel heel leuk, koopt ze het vaak wel
Mijn vader heeft helemaal geen echte stijl.. hij draagt spijkerbroeken en overhemden, uitgezocht door mn moeder.

Mn zusje probeert een beetje de mode te volgen. Ze is niet echt kakker ofzo, maar doet met de meeste mode-dingetjes wel mee. Ze is totaal het tegenovergestelde van mij. En door mij laat ze zich helemaal niet beïnvloeden, door haar vriendinnen wel best veel. En dat is wel jammer, want het lijkt me wel leuk om een zusje te hebben met dezelfde muziek en kledingsmaak. Kun je dingetjes van elkaar aantrekken enzo
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:41
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Me ouders waren eerst hardrockers, toen motorcreaps, en nu weer countrystyle
Oud 15-06-2003, 12:42
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 15-06-2003 @ 13:41:
Me ouders waren eerst hardrockers, toen motorcreaps, en nu weer countrystyle
interesant
Oud 15-06-2003, 12:55
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ehm, bikers.
maar dan een suffe versie. en dan bedoel ik geen H.O.G. dozen. zo erg is het niet.
eigenlijk zijn het gewoon oude mensen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:57
rodina
rodina is offline
M'n ouders dragen wat ze horen te dragen op hun leeftijd. Wel zijn ze altijd netjes, nette (spijker)broek, shirtje, bloes, moet ook voor hun werk.

M'n opa en oma zijn echte vvd'ers, zo zien ze er uit, en gedragen ze zich ook.

M'n broertje, 15, draagt wat hoort, wat hip is aldus de winkels, maar neemt wel steeds meer dingen van mij aan. Hoewel hij het nog niet aandurft om met me te winkelen.

M'n zusje is 11, en gedraagt zich als een huppelkut.

Ik ben enorm koel.
Oud 15-06-2003, 13:05
vixen
vixen is offline
Mijn vader is leraar een daar kleedt ie zich ook naar. Saai dus. Mijn moeder is een beetje kak, dus bloesjes en van die saaie broeken. Mijn tweelingzus droeg eerst wijde broeken, maar dat wordt nu steeds netter, minder wijde broeken en al. Eigenlijk is de hele familie van mn moeders kant zwaar bekakt, met allemaal ewwrrrs en bootschoenen en polo's. Mijn vaders familie neigt meer naar het ordinaire.
Oud 15-06-2003, 13:11
Laïs
Laïs is offline
Mijn ouders zien er meestal niet uit.
Mijn pa heeft meestal een simpele broek aan,hemd en een trui.
Hij haalt zijn kleren wel uit een hippe winkel (brooklyn ) maar hij slaagt er altijd in om de minder modernere versie eruit te nemen.Ach.
Mijn moeder is nog het ergste van het stel.
Ze draagt meestal leggins (in de zomer) en in de winter wortelbroeken.

Mijn broertje is niet echt hip, maar hij heeft wel leuke dingen.
Soms vraagt hij : Elien,wil jij keer meekomen voor kleren te kiezen'.
Als ik in de stad loop ,krijg ik soms de neigingen om dingen voor hem te kopen,maar ik denk niet dat hij dat erg zou waarderen.
Oud 15-06-2003, 13:20
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
zo ziet het eruit bij mij-->

links ben ik, daarnaast me moeder, en rechts is me broer
ik heb van me vader geen foto op deze computer, maar hij ziet er normaal uit..normale uiterlijk en normale kleren...

Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:27
rodina
rodina is offline
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 15-06-2003 @ 14:20:
[afbeelding]
ik heb van me vader geen foto op deze computer, maar hij ziet er normaal uit..normale uiterlijk en normale kleren...

Mooi meisje ben je
Oud 15-06-2003, 14:17
nps
nps is offline
Mijn pa draagt meestal 'n pak ivm werk, en anders meestal van die kaki broeken met 'n trui of bloesjes. mijn ma draagt meestal ook redelijk nette kleding. Al heeft ze wel is de neiging om hele lelijke dingen te kopen waar "de jeugd" ook in loopt. Ze heeft nu ook naaldhakjes met puntvoorkanten aangeschaft
Oud 15-06-2003, 14:17
Mysterons
Mysterons is offline
Ava Adore, ik vind jou, je moeder en je broer ontzettend mooi
Oud 15-06-2003, 14:51
chaostar
chaostar is offline
Mijn vader heeft voor elke kleur schoenen een bijkleurende jas, maar daarnaast kan ie ook de verschrikkelijkste combinaties dragen. Hij spaart stropdassen, waar ook een aantal hele leuke tusen zitten, bijvoorbeeld met condooms of middelvingers (en die draagt ie ook gewoon naar zn werk). Hij is een tijdje van plan geweest groene doc. martens te kopen, maar gelukkig vond ie ze niet lekker zitten.

M'n moeder ziet eruit zoals een normale vrouw van haar leeftijd eruit ziet. Niet te dure kleren maar wel van goeie kwaliteit en af en toe koopt ze iets duurs.

M'n zus heeft meestal leuke neutrale kleren aan, en net zoals ik meestal rood, zwart, blauw of wit gekleurd. Wel heeft ze teveel schoenen en bikini's (de 2 dingen waar ik dus extreem weinig van heb).
Oud 15-06-2003, 14:59
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
rodina schreef op 15-06-2003 @ 14:27:
Mooi meisje ben je
Citaat:
MoonDance schreef op 15-06-2003 @ 15:17:
Ava Adore, ik vind jou, je moeder en je broer ontzettend mooi
*blooos*
Ik wordt altijd rood... hehe echt irritant..
Oud 15-06-2003, 15:05
sinsere
sinsere is offline
Mijn vader is netjes, maar niet ouderwets gekleed. Hij heeft meest een beetje mooie wijdvallende broeken aan, met een t-shirt en een blouse er overheen.

Mijn moeder heeft ook echt nette kleding aan. Blousjes, truien, vestjes e.d. en mooie broeken. Ze is 15 kilo afgevallen en weer superslank, dus alles staat haar nu ook weer heel mooi.

Mijn broer heeft echt zn eigen kledingstijl. Afgezakte broeken en van die wazige blousjes of shirts. Beetje zo'n aparte studentensmaak, dus niet de kakkerversie

Mijn jongere broertje draagt wijde broeken en meestal een blouse over een t-shirt met lange mouwen. Maar wel allemaal vrij modern.
Oud 15-06-2003, 15:21
Verwijderd
Mijn pa kleedt zich verschrikkelijk...altijd afgetrapte schoenen en versleten overhemden en Dockers. Hij ziet er op de momenten waarop het nodig is wel goed uit, hij heeft voldoende jasjes en dassen in de kast hangen maar het kan hem in het dagelijks leven gewoon weinig schelen hoe hij eruit ziet.

Mijn ma besteedt wel meer aandacht aan 'r uiterlijk, die ziet er altijd goed uit. Ze kleedt zich niet echt bijzonder in een bepaalde stijl, gewoon, neutraal eigenlijk, hoewel ze laatst wel een paar dingen van Polo RL heeft gekocht maar dat was omdat ze voor vijftien euro per stuk weggingen in de opheffingsuitverkoop.

Mijn broertje kleedt zich eigenlijk hetzelfde als ik, dus vrij neutraal: gewone bandplooi broeken (hij speelt het nog meer op safe dan ik, hij heeft echt alleen beige), poloshirtjes voor in de zomer en overigens gewoon rugbyshirts, overhemden of wollen truien. Geen bootschoenen maar gewoon Panama Jacks, lekker onopvallend. Typisch TU-studentje
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mn moeder ziet er gewoon hip uit, wel in de mode, maar toch wel apart. en dan af en toe een wijde broek met shirt van after forever of evanscence.

mn vader draagt meestal normale kleren ook. of skatekleren. en naar zn werk een pak.

mn broer draagt skatekleren.

jippie.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 15-06-2003 @ 13:32:
Mijn zus is veel meer de kakkerkant op, ze is nu afgestudeerd als lerares en ik vind 'r ook precies dat type, zo basisschooljuffrouw. Altijd nette kleding; blousjes, kraagjes, gestreken broeken en van die nette schoenen.
Euhm...zo lopen d'r op de pabo niet echt heel veel bij...

Mijn ouders hebben niet echt een opvallende lifestyle ofzo...mijn vader draagt spijkerbroeken met overhemden of t-shirts, mijn moeder draagt 'gewone broeken' met met t-shirts of truien. Mijn vader heeft over het algemeen heel normale kleding aan, daar zeg ik dus niks van, hij zou zich er ook niks van aantrekken (van de opmerkingen ). Mijn moeder heeft zo nu en dan dingen aan waarvan in denk ...dan zeg ik er wel wat van, meestal trekt ze zich daar niet zo heel veel van aan. Mijn ouders trekken zich sowieso niet zoveel van mensen aan, en zo hoort het.

Mijn jongste zusje en ik hadden tot een tijd terug echt bijna dezelfde lifestyle, qua kleding dan. En nog steeds wel een beetje, we hebben iig ongeveer dezelfde smaak. Mijn andere zusje en ik hebben ook wel ongeveer dezelfde smaak, maar toch net niet helemaal. Ik heb op een bepaalde manier wel invloed op hun kledingstijl, als ik zeg dat iets afschuwelijk is, zullen ze het denk ik niet snel meer aan doen. Maar goed, dat zeg ik niet, want ze moeten zelf weten wat ze aantrekken.

De invloed die mijn oudres op mijn lifestyle gehad hebben (volgens mij wordt hier met lifestyle meer kledingstijl bedoeld, maar goed)...mijn ouders hechten niet zoveel waarde aan kleding. In zekere zin doe ik dat ook niet, aan de andere kant juist wel.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:24
italianboy
italianboy is offline
moeder ---> leuk, vlot gekleed.. de mode van haar leeftijd volgend
zus---> leuk, zelfde stijl als ik grotendeels
vader---> overleden. droeg altijd keurige kleding en kostuums
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:23
TAFKAB
TAFKAB is offline
mn moeder..rijd motor en een cabrio
mn vader is saai
de man van mn moeder rijd in een saab + motor
de hele familie heeft zon beetje een pimp-mobil (vw cabrios tot saab cabrio)
ik denk dat het dus wel voor zichzelf spreekt wat wij cool vinden
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:32
chipmunk
chipmunk is offline
Mijn familie zijn eigenlijk allemaal kakkers, belave mijn oudste zus, maar ja, die is al zo lang uit huis.

Mijn moeder draagt altijd dure, wel mooie en ook wel redleijk hippe kleren. altijd veel sierraden enzo, maar niet ordi gelukkig, gewoon pareltjes, briljanten, zulk soort dingen.

Mijn vader heeft voor zijn werk vrijwel altijd een driedelig pak aan, behalve als het echt heel warm is, dan een gant spijkerbroek met gant polo natuurlijk , en nette schoenen altijd. In zijn vrije tijd draagt hij vrijwel altijd een nette spijkerbroek en een polo of een overhemd met korte mouwen.

Mijn zus van 17 is ook een echt kakker, ralph lauren en hilfiger zijn de favo merken, ze draagt zelfs vaak zo oilily sjaaltje .

Ik vind het meestal allemaal niks, ik loop er vrijwel altijd netjes bij maar mijn familie is gewoon te kak , het enige wat leuk is dat we een eigen kleermaker hebben die eens in het jaar overkomt in bangkok, kun je zelfs stof uitkiezen en dan heb je echt hele mooie op maa tgemaakte blousjes ofzo, das nog wel lekker en dat vind ik ook nog wel ok.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn moeder is best wel kak

voor de rest heeft mn familie echt geen stijl, ik denk dat ik de meeste stijl heb ik mn familie (klinkt zo arrogant)
Oud 15-06-2003, 20:55
Verwijderd
M'n vader voelt zich een stoere zakenman dus hij draagt stoere-zakenman-kleding. En m'n moeder probeert hip te doen, dus ze draagt dingen waar ze te oud voor is. Net zoals m'n broertje, want die wordt nog door haar aangekleed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 21:06
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-06-2003 @ 18:08:
Euhm...zo lopen d'r op de pabo niet echt heel veel bij...

.
Bij mij wel vooral 3e en 4e jaars trouwens..
Oud 15-06-2003, 21:33
confabulatie
confabulatie is offline
ik draag meestal wel gewone kleding...
spijkerbroek met truitje,maar heb ook wel van die beeje wijde broeken... wit en een oranje en een zwarte.. ik draag eigenlijk van alles wel beetje...
maar wel "normaal" ... nou ja...

mn broertje (4 jaar)
draagt meestal wel gewone leuke kleding... spijkerbroekjes. beetje stoere truien enzo... nou ja normale kinderkleding eigenlijk...

mn moeder (41)
gaat wel met de tijd mee,maar niet té...
mag schoenen, wijde spijkerbroeken(niet mega wijd hoor)... kuitbroeken.. truitjes...
niet ouderwets dus.

mn moeders vriend (49)
is adidas gek...
draagt meestal spijkerbroeken of zo'n afrits broek (zwarte of zandkleurige) en adidas tshirts, trui, vest, jas, schoenen,sokken.... tja, heb het ook niet bedacht...

mn vader (43)
draagt altijd spijkerbroeken (niet zo bijzondere )
en t-shirt of blouche... gewone schoenen....
erg normaal dus....

mn vaders vriendin (eind in de 30 ofzo)
echt een vreselijke smaak van kleding vind ik...
van die lelijke wortelbroeken (ielgh)
en blouches er bij ingepropt... (jakkes)
en van die hakschoentjes.....
nou ja... je kan niet alles hebben...

mn oma (70)
hb een moderne oma... erg bij de tijd... nou ja qua kleding valt best mee. ze loopt natuurlijk niet in die kleding waar ik in zal kunnen lopen...
ze heeft meestal wijde stretchbroek aan met een blouche er over heen... wel modern vergeleken met veel oude vrouwen.. ze zal nooooit een bloemetjes rok of jurk ofzo aan doen... meestal met laarsjes ofzo ...

mn opa (58)
is zelf erg ouderwets,maar mn oma die gaat altijd mee kleding kopen dus dan valt het allemaal wel mee....
meestal gewoon spijkerbroek of nette broek (ligt aan de gelegenheid) en een blouche ,, valt me op dat er altijd zakje in zn blouches zit (voor zn shag) en van die instapper... wel leuke..

nou ja dit vink wel genoeg.... ga niet mn hele familie af
Oud 15-06-2003, 22:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
vader: net pak als ie moet werken, alsie niet hoeft te werken gewoon een t shirt of polo ( jah zon hippe van de hockeyclub hoi hoi... ) en van die afrits survival broeken ( gelukkig heb ik dat aantal te weten reduceren tot 1 korte survival versie... ) of gewoon pantalons. Normaal dus.

moeder: hip voor haar leeftijd. Dus geen enge wortelbroeken oid. of ruitjes... Gewoon zwarte pantalons met een lousje oid. Wel mooi vind ik. En ze neemt ook nog een voorbeeld aan mij ( niet aan te bevelen trouwens. )

zusje (20) zo'n mode huppel meisje... wil alles hebben wat iedereen heeft. Niet echt mijn smaak.

Zusje (10) ze heeft laats van haar eigen geld een kinderstring gekocht, denk dat dat genoeg zegt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:13
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
MoonDance schreef op 15-06-2003 @ 13:21:
Wat voor kledingstijl hebben je ouders, luisteren ze naar jouw tips, lopen ze er slonzig bij of zijn ze altijd strak in het pak.

Mijn moeder: klassiek soms wat artistiek
Mijn vader: casual, klassiek

Mijn vader luistert naar mijn tips en trekt ook best iets anders aan als ik zeg dat ik het niet mooi vind

Hoe ziet je broer/zus er uit? Heb jij invloed op hun kledingstijl en lifestyle of andersom?

Mijn broertje draagt tegenwoordig voornamelijk polo's, longsleeves en vesten, toch ook wel een beetje naar invloed van mij Hij vraagt me regelmatig wat ik van zijn kleding en haar vind en gaat met me winkelen. Vind ik echt super

Wat voor invloed hebben jouw ouders op je lifestyle gehad?
Vroeger bepaalde zij geheel mijn lifestyle. Nu niet meer, maar ik heb niet een totaal andere stijl dan zij hebben.

Heb jij dezelfde lifestyle als je ouders vroeger?
De kleding van toen was heel anders.
(Nu is het niet de bedoeling op elke vraag een antwoord te gaan geven maar gewoon beetje vertellen over je fam.'s lifestyle, anders krijg je zon vragenlijst idee)

ooh sorry, dat heb ik nu al gedaan
Oud 15-06-2003, 22:36
Gadje
Gadje is offline
mn zusje van 13 is een kakker,
mn kleine zusje van 9 is een H&M met kakker en ander stijlen(meeloper)
mn mama heeft wel dure kleding en is wel beetje kakker, polos etc
en mn papa eigluk ook.
ik leef tussen de kakkers eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:59
Verwijderd
Ja, m'n broer..
wat is het..
Een gewoon iemand, niet een bepaalde groep..
EN m'n vader is zoiest asl rocker ofzo en m'n moeder..euh.... gewoon.. moeder
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 02:41
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 15-06-2003 @ 13:20:
[afbeelding]
kan de foto niet zien
Oud 16-06-2003, 07:11
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 15-06-2003 @ 22:06:
Bij mij wel vooral 3e en 4e jaars trouwens..
D'r lopen d'r ook wel wat bij, maar d'r lopen d'r ook zat met ander soort kleding rond. Gelukkig wel, anders viel ik toch een beetje ernstig op.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 07:37
Fog
Fog is offline
mn ouders zijn gewoon netjes....geen pak ofzo maar gewoon spijkerbroek en tshirt...en nette schoenen

mn zusje van bijna 15 is een beetje maluku style achtig.....draagt puntschoenen en pofbroeken enalles, meestal strakke kleren...hele andere stijl dan ik....
Oud 16-06-2003, 07:43
miro
miro is offline
Mn ouders hebben op zich wel een "nette" lifestyle (kzou niet weten hoe je t moet noemen. Mn vader heeft mooie (merkbroeken) met meestal een bloes dr op. Mn moeder houdt van kleurtjes enzo in dr kleren.

Mn ene zus is ontzettend sportief gekleed mn ander weer een piepkleinbtje alto. Ze houdt van rare dingen om aan te trekken.

Mn ouders hebben wel invloed op mijn lifestyle. Ze willen graag dat ik dr netjes uitzie.. Als ik een andere lifestyle had gehad waren ze daar zeker niet blij mee geweest. Denk niet dat ik dezelfde lifestyle als mn ouders vroeger heb. Ze komen namelijk uit de jaren 60 (hippies )
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 08:41
Verwijderd
vader --> Rode broeken gehalte heel erg hoog.. strak in het pak als het zakelijk is.. In vrije tijd rode/gele/blauwe/roze broeken. Polo er boven of overhemd.. Dure smaak.

moeder --> Trendy voor haar leeftijd.. zit tussen chique modegevoelig en kakkerig in.. Gewaagd met bijvoorbeeld felrode prada puntschoenen 2 jaar geleden toen nog niemand puntschoenen had.. Ook felgroene Tod's enzo.. kreukelblousje heeft ze nu steeds aan.. redelijk hippe moeder.

broer --> kakkeriger dan ik ben.. klassieke kledingstijl.

zusje --> beetje onduidelijk nog.. draagt tot nu toe vooral neutrale kleren.

opa & oma --> ouderwetse klassieke kleding.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 09:05
Synonym
Synonym is offline
M'n moeder draagt wel normale kleding. Meestal heeft ze een spijkerbroek aan en een blousje. Dit ook i.v.m haar werk (in de thuiszorg). Wel heeft ze vaak van die Esprit-buien ofzo . Qua schoenen meestal instappers of laarsjes. Maar verder wel leuke kleren ofzo.

M'n vader draagt meestal een overhemd met een spijkerbroek of ribbroek. Met daaronder van die Clarks of Van Bommel's. Maar niet echt een dure kledingsmaak, hij koopt liever goedkope (lelijke) spijkerbroeken, behalve als m'n moeder mee gaat winkelen, dan ziet hij er nog wel fatsoenlijk uit.

M'n zusje? Gewoon, leuk: doc's, gympies, driekwartbroeken, leuke shirtjes... Geen huppeltrutje gelukkig .

En ik? Ehm... vanalles. Wijde broeken, spijkerbroeken, blousjes, shirtjes, doc's, allstars... beetje casual wel denk ik...
Oud 16-06-2003, 12:26
Verwijderd
Vader: Als 't moet in pak (gewoon zwart, niet zo'n walgelijke krijtstreep) anders bandplooibroeken met bv. een simpele buttondown van BrooksBrothers. Nothing to flashy. Zeker géén opvallende kleuren. Af en toe een crested blazertje.

Moeder: Beetje Frans Molenaar typje, soms wat gewaagd maar nóóit buitensporig.

Grootouders: Opa; Bruine ribfluwelen broeken, ruitoverhemden en lamswollen crew/v-neck truien met elleboogstukken
Oma; rokken met blouses, ziet er altijd netjes uit, zeker voor d'r leeftijd

Ikzelf: Broques/van Bommels/Timberlands iets in die richting, bandplooibroeken of fivepockets soms spijkerbroek, polo of overhemd met eventueel een rugbyshirt of lamswollen trui erover, shirtjes eigenlijk heel zelden..

Tja, wat voor invloed hebben ze erop gehad. Ze zeggen me niet wat ik moet dragen maar er wordt wel altijd verwacht dat ik er netjes uitzie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:37
Sundae
Sundae is offline

Het rechtse meneertje is mijn papa op een maffiafeest op school

Nja..mijn ouders lifestyle..

Mn moeder moeder is niet echt hip ofzo..ze draagt af en toe kleding die ik niet meer draag, voor de rest zijn het huis-, tuin-, en keuken truien en broeken die ze draagt
Mn vader loopt meestal in een beetje nette, maar opzich wel moderne kleren.
Mn ene broertje houdt niet van opvallen en draagt niet echt bijzondere kleding, maar gewoon 'normale' kleding, mn andere broertje van 8 vindt skaters wel cool
Oud 16-06-2003, 20:15
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mama:
gewone stijl voor haar leeftijd.... Staat haar leuk en ziet er altijd verzorgd uit

me broer:
wel oke doet aan wat die leuk vind en ik vin het meestal ook wel leuk

me pa: echt supper fout gewoon..... kan er niks aan doen

ikku: tjah wat kan ik er over zegge draag wat ik leuk vind... meestal wijde broeke met fel gekleurde truitjes ensow
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
m'n moeder(41) draagt een mengsel van dingen. af en toe een mantelpakje (voor d'r werk), maar ook spijkerbroeken, vreemde rokken, felgekleurde bloesjes, panterprint dingen,oosterse printjes etc. Dat draagt ze vaak in zeer foute combinaties, maar daar heeft ze schijt aan en dat maakt 'r altijd wel apart...

m'n pa (45) draagt meestal gewoon een spijkerbroek en een t-shirt (voor z'n werk) en daarbuiten 'casual' broeken. Af en toe draagt ie kak dingen als burberry, vaker draagt ie mambo shirts en sinds kort ook een van lucky 13. Ik heb dus best wel een hippe pa.

m'n zus (24) was vroeger heel erg metal. Ze was altijd in het zwart en droeg kisten met roze veters (ze was toen de enige op haar school. iets wat nu niet meer het geval zou zijn).Ook zij had een 'als het je niet bevalt kan je tering krijgen' mentaliteit. Nu draagt ze van alles door elkaar. Soms een fubu broek met een wijde trui, soms een strakke broek met een meisjesachtig shirtje.
D'r muziek smaak is ook breder geworden. Naast metal houd ze ook van house en hip hop en alles wat er tussen zit.

Ik denk wel dat ze me beinvloed hebben. De muziek die altijd opstond is blijven hangen. ook heb ik van ze geleerd dat het geen ene reet uitmaakt wat de rest van m'n kleren vind, als ik er maar gelukkig mee ben.
Oud 16-06-2003, 21:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
pa: donkere pakken als hij gaat werken (mét das), in z'n vrije tijd gewoon jeans en longsleeves enzo. Vroeger liep hij er wel mooier bij, in z'n david bowie-periode .

ma: weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ze is bang om zich jonger te kleden dan ze is, maar soms overdrijft ze daarin. Maar als ze eens met mij gaan shoppen is *kuch*, dan kan ze echt heel mooie spullen kopen (die ze uiteraard zelden aantrekt ).
Nee, vooral haar uitgaans/receptie-kledij vind ik meestal wel stijlvol.
Haar slaapkleren zijn afzichtelijk. (lees: roze flanellen slaapkleedje met paarse poezen op )

zus (22): soms loopt ze er nogal gewoontjes bij, maar daar komt de laatste tijd verandering in. Ze gaat bv. haar haren millimitreren en fluo-fuschia verven. Jap, coole leerkracht is ze.
Soms heeft ze ook zin om een knalgroen jaren 40-kleed aan te trekken dat nog van m'n oma is geweest, in zo'n uitgezakt model, maar daar trekt ze zich niets van aan natuurlijk.

oma: draagt altijd voorschorten in de vreselijkste motieven: liefst grote zonnebloemen. Maar dààronder draagt ze vaak echt mooie kledij voor zo'n oud mensje (88), jammer dat ze dus altijd die schorten er voor draagt . Ook heeft ze doc martens om te gaan wandelen en in de tuin te werken .

de rest van m'n familie interesseert me dus niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Iedereen hier is redelijk normaal + computerverslaafd

Mn pa is meestal in pak als het moet, anders gewoon normaal
hij werkt vaak thuis achter de pc dus tja

moeder is niet te hip en niet te oubollig
is verslaafd aan een bridge-toestand op internet

oudste broer draagt spijkerbroeken met bandshirts van bands die hij niet meer luistert, maargoed. Hij is helemaal computernerd en mede dankzij hem ben ik op dit forum gekomen

jongere broer draagt zich helemaal redelijk normaal en zit ook vaak achter de pc. en hij houdt van brommers

ik zie ze eigenlijk nooit? Nouja mn moeder wel want die zit hier nu gezellig naast me te bridgen

als ik nou keihard hoest dan schrikt ze
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:42
Mysterons
Mysterons is offline
vader: naar zn werk strak in het pak, thuis nette dockers broeken, polo's.

moeder: naar werk vaak lange rok, of broek met nette trui, gewoon doorsnee maar stijlvolle kleren (voor een leraar helemaal) veel zwart en blauw en wit en soms rood/roze erdoor. best geklede leraar bij ons op school vind ik.

zus: lange strakke spijkerbroek, zwarte schoenen met hakje, gekleurde trui/blouse. heel simpel.

broertje: (ik probeer hem..) miniskatertje (..te maken) wijde skatebroeken en wijde shirts, blonde spikies op zn hoofd en van die adidas-nepskateschoenen. en hij houdt van bust hihi, aw das zo schattig

mn moeder beinvloed mij een beetje omdat ze zoals mij was. mn vader was zoals mn zus. en ik beinvloed mn broertje.

Oud 18-06-2003, 10:10
Dying Bride
Dying Bride is offline
Mijn ouders hebben geen stijl...
M'n vader is een beetje zo'n truckerstype, met zo'n dikke bierbuik, en zo'n hele grote zonnebril waarbij de wangen ook beschermt worden tegen U.V straling.
Ja, ik zie mijn vader nog wel in een vrachtwagen zitten, luidkeels meeblerend met 'met de vlam in de pijp'

Mijn moeder geeft er helemaal geen zier om hoe ze eruit ziet, ze vind alleen wel dat ze altijd gelijk heeft.
Door mijn zusje en ik word ze vaak 'Queen mom' genoemd.

M'n zusje holt keihard achter de mode aan, en krijst zo nu en dan het huis bij elkaar omdat wat ik draag en doe niet 'in' is.
Hier word ik nog wel het meest misselijk van eigelijk.
Ze is een verschrikkelijk oppervlakkig en gemeen kind, ze pest iedereen, om wat voor reden dan ook, en gaat zo om met de pestkopjes van haar klas.

Best ironisch, als je bedenkt dat ik vroeger juist degene was die gepest werd.

Wel moet ik bekennen dat ze vroeger de enige was in de famillie die mij altijd heeft genomen zoals ik ben , en dat kan ik van de rest niet zeggen.
Jammer dat ze nu zo'n trutje geworden is.
Oud 18-06-2003, 10:12
Arun
Arun is offline
Mijn familie is één en al bal, bekakt, "r" en snob.. Maar wel aardig
Oud 18-06-2003, 11:54
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Mijn moeder:
Ze draagt best leuke kleren, beetje beinvloed door mij. Tegenwoordig van die moderne wijdere broeken met een mooi bloesje erop, en zwarte schoenen. Ze heeft ook rode schoenen, beetje sportachtig maar toch vrouwelijk. Ik hoef me iig nooit te schamen als ik naast haar loop; ze kleedt zich niet ouderwets, en ook niet overdreven jeugdig (topjes of zo). Ik ben er tevreden mee.

Mijn vader:
Altijd een overhemd, hoewel hij ook t-shirts heeft. Hij draagt veel spijkerbroeken (blauw of beige) en zwarte schoenen, hoewel hij laatst een beige stoffen broek heeft gekocht met van die bowling-schoentjes erbij, haha! Kostelijk!
Ook voor hem geldt: ik hoef me niet te schamen als ik naast hem loop, hij ziet er altijd netjes en fatsoenlijk uit.

Mijn zusje:
Ze draagt vrijwel altijd een broek die veel te lang is, met wijde pijpen. Dan een wat strakker truitje erop en kisten of andere zwarte schoenen. Je zult haar nooit in gezellige tut-kleertjes zien als rokjes en jurkjes, waar ik juist wél weer dol op ben. Zij vindt mij qua kleding een hoer, ik haar een vent.

Mijn opa:
Die heeft een aantal maanden geleden de spijkerbroeken ontdekt. En dan te bedenken dat het een klein dun mannetje is van 76 jaar, het ziet er echt enig uit!
Verder draagt hij van die typische nette 'oudere heren'-broeken met 'oudere heren'- schoenen, en overhemden en truien. Hij heeft nog heel veel haar, dat maakt hem jonger.
Oud 18-06-2003, 12:02
Verwijderd
Ik haat zulk soort bullshit topics waar iedereen meer dan 3 alinea's typt en d'r toch niemand is die het leest.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:05
Arun
Arun is offline
Ik vind het wel interessant..
Oud 18-06-2003, 19:42
sterrenhemel
sterrenhemel is offline
mijn moeder heeft naar der werk nette kleren aan (mantel pakje/ lange broek met net jasje of whatever). Thuis meestal een gewone spijkerbroek met eeen trui. In de zomer ook wel rokjes geloof ik...
mijn vader is heel normaal ; broek met t-shirt/trui
mijn broertje is een enorme meeloper en doet alleen maar aan wat vet is en heeft dus (nog) niet echt een eigen smaak
mijn zusje is zo'n halve jongen ze heeft altijd wijde broeken aan met een t shirt of trui enzo en geen roze/paars want dat is te meisjesachtig en bijna alles van de hema

zo dat was mijn familie
Reageren

Regels voor berichten