![]() |
|
![]() |
www.epica.nl
mja o.a. oor en aardschok staan er positief tegenover - ik ff checken dus. vooral veel van hetzelfde, heel erg vergelijkbaar met After Forever... lijkt muziek die na 5 draaibeurten al weer toe is aan de recycling - maar heb het album The Phantom Agony nog niet gehoord.. kan nog meevallen. iemand anders nog wat te klagen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De aardschook staat overal positief over, ook al zing een zangeres zo vals als iets, ze prijzen die band de lucht in.. Maar een erg mooie website! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een populaire misconceptie binnen de audio wereld is ook dat als je een dure HiFi set hebt, gare muziek opeens heel mooi klinkt ![]() Ontopic, als ik het onthoud zal ik het 'ns checken ik ben meestal wel te porren voor wat Gotisch Metaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het zeer okee. ![]()
|
ik kreeg een promo onder mn neus gedrukt van mn lokale platenboer zo van "luister maar eens", en ik ben bang dit heel erg populair gaat worden. Echt scherpe kantjes zitten er niet aan de opbouw van de nummers is wel erg radiovriendelijk, als je dat zo kan noemen bij gothic-metal. Gitaartechnisch is er eigenlijk niks te beleven maar dat vind ik eigenlijk bij al dat soort bands. Beetje ritmische riffjes en we laten het orkest uit een doosje wel voor de melodie zorgen.
Kwalitatief misschien wel goed, maar mij te gemaakt/potsierlijk en eigenlijk gewoon niet aan mij besteed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hoi! Lyriel | 6 | 05-10-2010 19:04 | |
Muziek |
Epica HuubNightwish | 363 | 14-05-2006 10:17 | |
Muziek |